a kisker tud róla és szokik is tájékoztatni a vevõt....Azért ez kicsit meredek!
Eszembe jut úgy 10 évvel ezelõtt egy osztrák gumigyártó terméke, amit az akkori autómra vásároltam. Másfél év múlva a gumikból kilógtak a drótszálak, és szétrepedt az egész. Az is 2. osztályú volt?
Azért aki egy világmárka mellett voksol, nem ezt várja. "A név kötelez!" A kiskerek meg nem is biztos, hogy tudnak róla.
Ez azért elég durva, hogy egyértelmûen másodosztályú hibás conti gumikat forgalmaznak, két szitut tudok elképzelni:
1. a magyar forgalmazó a már megszokott hozzáállással valahogy megszerzi a gyártási hibás cuccokat kéz alatt , és itthon nagy vállal értékesíti õket persze a Continental anyacég tudta nélkül - ebben az esetben ha ezt megtudnák oriási balhé lenne
2. a Continental tudatosan másodosztályú árút küld ide, mert hogy itt azt is el lehet adni - ebben az esetben borzalmasan pocsék a marketing politikájuk, mert egy patinás márkanevet döngölnek a földbe aprópénzért cserébe
Mindenesetre nekem akkor is fura, hogy a kiskerek minden figyelmeztetés nélkül árulják ezeket a szarokat.
A conti sport contact kiváltására a schwalbe city jet-jét néztem, 2E Ft körüli ár, és szinte megegyezõ felület, errõl tapasztalat?
1. a magyar forgalmazó a nem gyártási hibás hanem a meo-n másodosztályú minõsítést kapott cuccot vásárolja kb negyedáron de teljesen hivatalosan.
de ha jól emléxem vmi közöd van az informatikához, gondolom Te is tudod hogy az itthon eladott pl vinyók 90%-a legjobb esetben 2. de inkább 3. osztályú. na ez pont ilyen. ahogy a conti is gond nélkül szállítaná az elsõ oszt. cuccot ha a forgalmazó azt szeretné. csak 10K-ért kb negyedannyi explorer sem fogyna.
kiskerek föntebb.