Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9941
Írta 2008. április 15. - 08:29

A jobbak Black Chili alappal készülnek. Mérföldekkel jobb mint a sima, persze ára is van...
#9942
Írta 2008. április 15. - 07:31

Súlyra kb. mennyi.úgy nagyjából?
#9943
Írta 2008. április 14. - 22:59

én ilyen 2e forintos mountain kingeket vettem, sztem egész jók, ennyiért nem várok csodákat
viszonylag könnyûek, jól gördülnek, terepen se volt probléma, mondjuk sztem gyorsan el fognak kopni, mert egy nagyobb félnapos bicózás után már látszik a hátsón hogy fogyott kicsit
de ha elkopik veszek újat, 1990ft-ért kit érdekel?

ezt az árat szerintem megéri
#9944
Írta 2008. április 14. - 22:18

Említettek itt Panaracer Cinder Pro-t, de az $ és nem is tudom, hol kapni.
Mé' nem szólsz, segíthetek...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9945
Írta 2008. április 14. - 21:16


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9946
Írta 2008. április 14. - 21:15


én azt mondom, hogy explorer. aztán NN/RR, de a cinder pro is ajánlott. talán hajtányban van?
#9947
Írta 2008. április 14. - 21:09

én dunamaraton rajt elõtt kaptam defektet,de a hutchinson defektjavító fos volt mert,ugyanúgy leengedett a kerék,de ha utánafújtam volna akor sem ért vóna semmit.utólag is köszönet Demeternek a precíz és gyors belsõcseréért!:clap:
Hutchinson tényleg rossz. Nekem is leeresztett helyben a kerék.
De most bepróbálom Joe's szupertejét

http://www.no-flats.hu/
És megvertek, ha megkérdezem, milyen 2,1-es gumit Maraton/XC-re?

Annyi okosság ment itt róluk mostanság, de csak annyit sikerült leszûrni, hogy az egyik nem tapad a vizes acéllemezen, a másik meg szar ha leereszt.
Említettek itt Panaracer Cinder Pro-t, de az $ és nem is tudom, hol kapni.
Edit: Dave! Nem érezted annak a mondatnak a lényegét

WTB-krõl mi hír?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#9948
Írta 2008. április 14. - 20:42

meg volt mar nem egy olyan. hogy havaertem, es lattan hogy benne all a tuske a gumiban. kihuztam, egybol elkezdett ereszteni, lefele foditottam a lukat hogy odagyuljon a szmotyi, egy darabig harcol ellene [nyomja kifele a levego a lukon] aztan abbahagyja. ugy hagyod meg fel percig, pumpa, es kesz.
nemtom mennyit szamit, hogy ez mind belso nelkuli rendszer amirol beszelek
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9949
Írta 2008. április 14. - 20:27

ja, baszki, oszt' azé vesztek xxxl lájt belsõket, hogy defektlötyivel 800ft-os belsõvé alakítsátok....
Gondolom ezt nem a Tubelessre mondod. Országutira én sem tartom jónak.
#9950
Írta 2008. április 14. - 20:25

A Hutchinson 60ml ír egy 26"×2.0 -hoz vagyis kb 120g többletsúly a két kerékre. Talán már itt jelenkezik a "könnyû" Tubeless-ek elõnye.
én dunamaraton rajt elõtt kaptam defektet,de a hutchinson defektjavító fos volt mert,ugyanúgy leengedett a kerék,de ha utánafújtam volna akor sem ért vóna semmit.utólag is köszönet Demeternek a precíz és gyors belsõcseréért!:clap:
#9951
Írta 2008. április 14. - 20:19

A mezzsebben meg amugy is ott egy pumpa-pótbelsõ :-))
Mondjuk, azt nem kell megforgatni/lefékezni
#9952
Írta 2008. április 14. - 20:04

#9953
Írta 2008. április 14. - 18:07

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9954
Írta 2008. április 14. - 14:26

Ha valaki ismeri a válaszokat, vagy volt hasonló élménye, kérem ossza meg velem/velünk!
Szerintem ezek csak montin mûködnek, és kábé csak XC versenyen van értelme, ahol a félig még eresztõ kerékkel kell menned egy 20perces kört, oszt' csókolom.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9955
Írta 2008. április 14. - 14:14

#9956
Írta 2008. április 13. - 23:58

Tegnap aztán megtudtam, hogyan is mûködik. Szóval:
Lassú haladásnál, fékezésnél furcsa hangot hallottam a hátsó fék irányából. Olyan volt, mintha valami kis gally beakadt volna a küllõk közé, és minden kerékfordulatnél finoman megütötte volna a villát. Valószínûleg a kiáramló levegõ volt (28 mm-es külsõt használok, kb. 6-6,5 bar nyomással).
Pár fordulat után megálltam (piros lámpa), majd indulásnál furcsán mozgott a bringa - ekkor vettem észre, hogy defektem van, majdnem a felnin megyek.
Csakazértis elgurultam a közeli benzinkútig, és belenyomtam némi levegõt, 5,2 barig (ennyit tudott a kompresszor).
Kb. harminc km után újabb benzinkút, ahol felpumpáltam az addigra 3,5 barra leengedett kereket 4,8 barra (az ottani maximumra).
Ismét harminc kilométer, benzinkút, itt végre volt normális kompresszor, és felnyomtam a 4,5 barra leengedett gumit 6,5 bárra.
Újabb tekerés, a napot a defekt után 152 km-el zártam, majd kb. 18 órával késõbb útrakeltem, és egy benzinkútnál ellenõrizni akartam a nyomást. Balszerencsémre az itteni kút kompresszora csak 5,2 atmoszféra nyomást tudott, és az ügyeskedés közben némi levegõt vesztettem is a gumiból. Mindenesetre tekerés tovább, és kb. 7 órával késõbb, az otthoni mûhelypumpával ismét 6,5 barra nyomtam 5,5-rõl a gumit.
Ami kérdések felmerültek bennem:
- A defektjavító folyadék olyan lassan hat, hogy majdnem teljesen le kell engednie a guminak, míg elzárul a lyuk?
- A hasonló lötyiket reklámozó filmeken a defektes külsõn a kiáramló folyadék jól észrevehetõ zöld foltokon láthatóvá válik a lyukaknál, én viszont nem láttam semmit. Lehet, hogy kicsi volt a lyuk - no de akkor miért nem zárta el gyorsabban, kevesebb levegõveszteség után?
- Lehet, hogy több löttyöt kellett volna a gumiba tölteni? A folyadék dobozán az áll, hogy az egy autókerékhez elegendõ mennyiség, ennek kb. a tizedék töltöttem a bringakerékbe. Kevés volt vajon? Ha többet öntök a gumiba, gyorsabban hat?
- Normális az, hogy több ezer kerékfordulat után, több órával a defekt után is még szivárog a levegõ a gumiból?
- Esetleg a benzinkutak órái pontatlanok ennyire?
- Most, a defekt után utána kell tölteni a folyadéknak? Ha megforgatom a kereket, nem hallok semmi "lötyögést", vagy folyadékcsorgásra emlékeztetõ hangot. Igaz, elõtte sem - mondjuk akkor nem is figyeltem különösebben ...
#9957
Írta 2008. április 13. - 21:00

Tubeless gumit szeretnék vásárolni, Hutchinson Python lenne a jelölt. Ezeket találtam:
Hutchinson Python Tubeless Ready 575g
Hutchinson Python New Gen UST Tubeless Light 625g
Hutchinson Python UST Tubeless 730g
A kérdésem az , hogy érdemes-e a legkönnyebbet választani . Kinek van már tapasztalata
ilyen "könnyû" tubeless gumikkal?
nekem tubelles light van ami 605gramm most a montymon hátul használom elég tartós,lassan kopik,én elégedett vagyok vele.
#9958
Írta 2008. április 13. - 20:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9959
Írta 2008. április 13. - 20:36

#9960
Írta 2008. április 13. - 17:59

ITT németországban nincs 2. osztályú gumi. A héten vettem 2 Mountain King Supersonik gumit (elég volt a Schwalbekból).
A shoppokban 27 Eu ért lehet öket ( MK SS) kapni, de a "sakron" 40 ért is lehet venni. Egy felirad miatt meg nem minösitenek egy gumit 2. osztályúnak (szerintem), nemtudom honnan szedi az egész világ ( felmérések alapján bebizonyitott), hogy a német ilyen perfekcionista.....
Tévedsz! A Conti Edge-emen az egyik felirat fordítva van rányomva, más hibája nincs, és másodosztályú.