Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#941
Írta 2017. március 15. - 20:41

#942
Írta 2017. március 12. - 22:47

Maxxisbol volt az ultrakonnyu aspen magastpis exo, de meg a schwalbehez kepest is baromi serulekeny volt az oldalfala. En azota se csaptam ki egy gumit se, de azt sikerult. Nem csak vekony volt, hanem olyan puha anyagbol keszult, hogy barmi lehorzsolta, es szakadt a szovet. De ez 2011ben voltHelló!
Valakinek van tapasztalata a Maxxis Larsen, illetve Crossmark kevláros külsőkkel?
Egy haveromnak , mindkét bringáján ezek vannak és nagyon elégedett velük.
Én főként maratonokra használnám.
Típusokon belül is több variánsuk van. 120TPI- ok, de a többiből nem annyira tudok választani. Például: L.U.S.T, vagy EXO
Netán nem ajánljátok őket, hanem inkább egy RaceKing vagy hasonló?

Ebbol a minta se jott be, kicsit nedves volt a talaj, olyan volt mint a korcsolyapalya, a semislick cx mintaim is sokkal kiszamithatobbak.
arn módosította - 2017. március 12. - 22:49
#943
Írta 2017. március 12. - 22:32

Köszi a visszajelzéseket!
Valahogy éreztem, hogy ez az átalakítás csak bajokat fog generálni, de hogy pont egy ilyen mütyür miatt
Na mind1, most megpróbálok keríteni egy schrader szelepet, talán azzal kevesebb lesz a baj. Joe's lötyire már biztos nem fogok költeni, stan's-ből a schwalbén kívűl még egy komplett flakonom van. Német fórumon küllönben conti-stan's párost használják előszeretettel, remélem nálam is menni fog.
#944
Írta 2017. március 12. - 20:04

Sziasztok!
Tubeless témakörben kérném ki a véleményetek.
Egy 2015-ös 29-es Mavic Crossride-ot szeretnék tubelessre átalakítani. Vettem hozzá Schwalbe easy tubeless kit-et, és Continental X-King Protectiont. A felnit letisztítottam, és felragasztottam a Schwalbe szalagot, majd a szelepet is rögzítettem. Ezután az easyfit folyadékkal bekentem a gumik oldalfalát, és felhelyeztem a felnikre. Ekkor jött a kompresszor, de itt megállt a tudomány. Jelenleg képtelenség felfújni bármennyire is a gumit, valahogy mindig ereszt. Kád híján nem tudtam a kereket víz alá keríteni, hogy pontosan lássam hol a baj, de szappanos vízzel bekenve nem látható pontosan hol ereszt.
Egyetlen elékpzelésem van, mégpedig a szelep területén: itt egy schraderről prestára átalakító műanyag szűkítő található. Lehet ez a probléma forrása?
Nektek mi a tippetek, mit csinálok esetleg rosszul, vagy hol a probléma forrása?
Előre is köszi a helpet!
az úgy nem lesz jó .
joe'S nak van autós szelepe tubelesshez.
meg hírlik a conti külsők nagyobb barátságban vannak a joe-s löttyel mint a stan's-szal (a svábli az az)
https://bikelogistic...elep-garnitura/
Bikertigger módosította - 2017. március 12. - 20:07
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#945
Írta 2017. március 12. - 19:22

Sziasztok!
Tubeless témakörben kérném ki a véleményetek.
Egy 2015-ös 29-es Mavic Crossride-ot szeretnék tubelessre átalakítani. Vettem hozzá Schwalbe easy tubeless kit-et, és Continental X-King Protectiont. A felnit letisztítottam, és felragasztottam a Schwalbe szalagot, majd a szelepet is rögzítettem. Ezután az easyfit folyadékkal bekentem a gumik oldalfalát, és felhelyeztem a felnikre. Ekkor jött a kompresszor, de itt megállt a tudomány. Jelenleg képtelenség felfújni bármennyire is a gumit, valahogy mindig ereszt. Kád híján nem tudtam a kereket víz alá keríteni, hogy pontosan lássam hol a baj, de szappanos vízzel bekenve nem látható pontosan hol ereszt.
Egyetlen elékpzelésem van, mégpedig a szelep területén: itt egy schraderről prestára átalakító műanyag szűkítő található. Lehet ez a probléma forrása?
Nektek mi a tippetek, mit csinálok esetleg rosszul, vagy hol a probléma forrása?
Előre is köszi a helpet!
Igen, az nem tömít, létezik shraderes szelep átalakításhoz, olyat keress.
#946
Írta 2017. március 12. - 18:18

Most Ikonjaim vannak, ami a RaceKingre hasonlít talán. Nagyon jó külső, tapad, mint egy Schwalbe, de kopni kevésbé kopik. Nem tudom, hogy csinálta ezt a Maxxis, de ügyes!
Maratonokra szerintem az Ikont is vedd számításba. Larsent gyártja még a Maxxis egyáltalán? Crossmark még van, azt tudom.
Elől-hátul Ikonod van?
Én az elsőre Crossmarkot, hátsóra Larsent terveztem.
Gyártják még: http://maxxistires.d...ukt/larsen-tt/?
#947
Írta 2017. március 12. - 18:13

Sziasztok!
Tubeless témakörben kérném ki a véleményetek.
Egy 2015-ös 29-es Mavic Crossride-ot szeretnék tubelessre átalakítani. Vettem hozzá Schwalbe easy tubeless kit-et, és Continental X-King Protectiont. A felnit letisztítottam, és felragasztottam a Schwalbe szalagot, majd a szelepet is rögzítettem. Ezután az easyfit folyadékkal bekentem a gumik oldalfalát, és felhelyeztem a felnikre. Ekkor jött a kompresszor, de itt megállt a tudomány. Jelenleg képtelenség felfújni bármennyire is a gumit, valahogy mindig ereszt. Kád híján nem tudtam a kereket víz alá keríteni, hogy pontosan lássam hol a baj, de szappanos vízzel bekenve nem látható pontosan hol ereszt.
Egyetlen elékpzelésem van, mégpedig a szelep területén: itt egy schraderről prestára átalakító műanyag szűkítő található. Lehet ez a probléma forrása?
Nektek mi a tippetek, mit csinálok esetleg rosszul, vagy hol a probléma forrása?
Előre is köszi a helpet!
#948
Írta 2017. március 12. - 17:15

Most Ikonjaim vannak, ami a RaceKingre hasonlít talán. Nagyon jó külső, tapad, mint egy Schwalbe, de kopni kevésbé kopik. Nem tudom, hogy csinálta ezt a Maxxis, de ügyes!
Maratonokra szerintem az Ikont is vedd számításba. Larsent gyártja még a Maxxis egyáltalán? Crossmark még van, azt tudom.
#949
Írta 2017. március 12. - 11:27

Helló!
Valakinek van tapasztalata a Maxxis Larsen, illetve Crossmark kevláros külsőkkel?
Egy haveromnak , mindkét bringáján ezek vannak és nagyon elégedett velük.
Én főként maratonokra használnám.
Típusokon belül is több variánsuk van. 120TPI- ok, de a többiből nem annyira tudok választani. Például: L.U.S.T, vagy EXO
Netán nem ajánljátok őket, hanem inkább egy RaceKing vagy hasonló?
#950
Írta 2017. március 02. - 14:33

Sziasztok,
Segítséget kérnék ill. ajánlást. Eddig belsős rendszerrel mentem. Arra megvolt a kedvenc...
Most 26os Ust-s kerékre keresek gumit.
Mivel merev montira lenne fontos,hogy széles legyen.
Felhasználás tekintetében a maratonos jelleg lenne megfelelő.
Súly nem fontos,de a defektállóság és a km szempontú tartósság igen.
Válaszokat előre is köszönöm.
alapból rocket ront mondanék, de az nem lesz tartós (az a baj ami tapad is , gurul is, az kopik is).
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#951
Írta 2017. március 02. - 13:41

Segítséget kérnék ill. ajánlást. Eddig belsős rendszerrel mentem. Arra megvolt a kedvenc...
Most 26os Ust-s kerékre keresek gumit.
Mivel merev montira lenne fontos,hogy széles legyen.
Felhasználás tekintetében a maratonos jelleg lenne megfelelő.
Súly nem fontos,de a defektállóság és a km szempontú tartósság igen.
Válaszokat előre is köszönöm.
#952
Írta 2017. február 28. - 10:50

Szuper, ez nagyon jó.
Köszönöm!
A link helyesen: http://www.bicyclero...om/tour-reviews
Schwalbe Marathon gumival nem nyúlsz mellé, bár sok haverom használja a Conti Contact-okat is és nagyon szeretik. Kb tökmindegy.
#953
Írta 2017. február 26. - 00:20

A link helyesen: http://www.bicyclero...om/tour-reviews
Schwalbe Marathon gumival nem nyúlsz mellé, bár sok haverom használja a Conti Contact-okat is és nagyon szeretik. Kb tökmindegy.
#954
Írta 2017. február 25. - 21:54

www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews
Ez alapján schwalbe marathon széria, tehetsz 37-nél vékonyabbat a felnire, de a komfort nem lesz ugyanaz. Akár slick is mehet, de akkor tényleg csak aszfaltos lesz a gép.
- Stuff000 kedveli ezt
#955
Írta 2017. február 25. - 21:44

Üdv,
Hobbi bringásként kérném tanácsotok.
Gumit kell cserélnem elől hátul, de fogalmam sincs mire, azt tudom hogyan használom és mit akarok.
Csak aszfalt, én 95 kg plusz néha a kölyök mögöttem, esőben nem tekerek, komfort nem számít, viszont minél kisebb gördülési ellenállás és tapadás annál jobb. Hangsúly a tapadáson van. Nem gond ha a radírnál is jobban kopik.
A bringa egy KTM Life Track, semmi extra.
(A fent leírtakból valami lusta túlsúlyos pacáknak tűnhetek:D de nem, HIIT edzésekre is használom, ezért akarok low ellenállást és high tapadást.)
Árban elmennék 10-12e Ft-ig. Per darab.
Előre is köszönöm!
S
Még valami: 37-622 a gyári méret. Keskenyebb gumit fel lehet rá tenni? Ha igen melyik lenne az? Szívesen fogadok egy-egy linket.
#956
Írta 2017. február 23. - 16:22

Evo mindkettő de nincs rajtuk tlr se tle felirat. Ezeket akkor nem lehet használni tubeless rendszernek? Eresztenének?
jó löttyel valószínű működni fog, legfeljebb ha tényleg régebbi , nem tlr akkor könnyebben lefordulhat.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#957
Írta 2017. február 23. - 11:45

apollo módosította - 2017. február 23. - 11:46
#958
Írta 2017. február 23. - 10:51

Természetesen. Régebbieken TLR feirat látható (Tubeless Ready), újabbakon TLE (Tubeless Easy). Emlékeim szerint minden Schwalbe TLE vagy TLR külső Evo, azaz evolution kivitel is egyben.
A vastagított oldalfalat a SnakeSkin jelöli, a dupla defektvédelmet pedig a DoubleDefense. Ezek mind szerepelnek minden drágább, hajtogatós Schwalbe külső oldalán.
- apollo kedveli ezt
#959
Írta 2017. február 23. - 10:29

Üdv!
Schwalbe külsőknél meg lehet valahogy állapítani, hogy TL ready a gumi vagy sem? Nyilván a doboza nincs meg.
Köszi
#960
Írta 2017. február 20. - 09:40

Nem szeretnék jelenleg mást is rendelni, ebből is csak egy kellene, az elsőnek még semmi baja.