Köszi, meg is rendeltem
Ezek Ausztriában készült képek?
A cx (divatos nevén gravel ) bringámon WTB Nano 40C külsőket használok sajnos belsővel mert egészen kicsi lyukak vannak rajta ahol folyamatosan szivárog a tej. Ez nem csak nálam, másnál is jelentkezett ennél a típusnál, gyárilag ilyenek (oldalfalon van a hiba). Rendelhetnék újabbakat de ki tudja milyen jut. A külső maga nagyon klassz de jó lenne belső nélkül használni ha már full merev a gép és a felni alkalmas a TL-re.
Schwalbe G One 40-es külsőt néztem, hasonló mintázattal merészkedett valaki már "komolyabb" terepre? Öklömnyi köveken nem nagyon megyek (köztük igen ), de felfelé szoktam előzni mtb-s kollégákat és onnan le is kell jönni valahogy (nyilván lefelé lassan jövök a köveken). Ide simán kimegyek, a gumi a bringán a G One: https://gzmyu4ma9b-f...w04-600x450.jpg
Agyon dicsérik de nem tudom elképzelni, hogy akár a HHH teteje felé menő köves úton ez jó lenne (ami a betonút mellett megy). Azért hoztam ezt a példát mert sokan járunk arra. Vagy akár a Pilisborosjenő és Pilisszentkereszt közti "murvás" bringautat is említhetném fel a nyeregre.
karakoram módosította - 2017. március 20. - 18:51
Maxxisbol volt az ultrakonnyu aspen magastpis exo, de meg a schwalbehez kepest is baromi serulekeny volt az oldalfala. En azota se csaptam ki egy gumit se, de azt sikerult. Nem csak vekony volt, hanem olyan puha anyagbol keszult, hogy barmi lehorzsolta, es szakadt a szovet. De ez 2011ben voltHelló!
Valakinek van tapasztalata a Maxxis Larsen, illetve Crossmark kevláros külsőkkel?
Egy haveromnak , mindkét bringáján ezek vannak és nagyon elégedett velük.
Én főként maratonokra használnám.
Típusokon belül is több variánsuk van. 120TPI- ok, de a többiből nem annyira tudok választani. Például: L.U.S.T, vagy EXO
Netán nem ajánljátok őket, hanem inkább egy RaceKing vagy hasonló?
arn módosította - 2017. március 12. - 22:49
Köszi a visszajelzéseket!
Valahogy éreztem, hogy ez az átalakítás csak bajokat fog generálni, de hogy pont egy ilyen mütyür miatt
Na mind1, most megpróbálok keríteni egy schrader szelepet, talán azzal kevesebb lesz a baj. Joe's lötyire már biztos nem fogok költeni, stan's-ből a schwalbén kívűl még egy komplett flakonom van. Német fórumon küllönben conti-stan's párost használják előszeretettel, remélem nálam is menni fog.
Sziasztok!
Tubeless témakörben kérném ki a véleményetek.
Egy 2015-ös 29-es Mavic Crossride-ot szeretnék tubelessre átalakítani. Vettem hozzá Schwalbe easy tubeless kit-et, és Continental X-King Protectiont. A felnit letisztítottam, és felragasztottam a Schwalbe szalagot, majd a szelepet is rögzítettem. Ezután az easyfit folyadékkal bekentem a gumik oldalfalát, és felhelyeztem a felnikre. Ekkor jött a kompresszor, de itt megállt a tudomány. Jelenleg képtelenség felfújni bármennyire is a gumit, valahogy mindig ereszt. Kád híján nem tudtam a kereket víz alá keríteni, hogy pontosan lássam hol a baj, de szappanos vízzel bekenve nem látható pontosan hol ereszt.
Egyetlen elékpzelésem van, mégpedig a szelep területén: itt egy schraderről prestára átalakító műanyag szűkítő található. Lehet ez a probléma forrása?
Nektek mi a tippetek, mit csinálok esetleg rosszul, vagy hol a probléma forrása?
Előre is köszi a helpet!
az úgy nem lesz jó .
joe'S nak van autós szelepe tubelesshez.
meg hírlik a conti külsők nagyobb barátságban vannak a joe-s löttyel mint a stan's-szal (a svábli az az)
https://bikelogistic...elep-garnitura/
Bikertigger módosította - 2017. március 12. - 20:07
Sziasztok!
Tubeless témakörben kérném ki a véleményetek.
Egy 2015-ös 29-es Mavic Crossride-ot szeretnék tubelessre átalakítani. Vettem hozzá Schwalbe easy tubeless kit-et, és Continental X-King Protectiont. A felnit letisztítottam, és felragasztottam a Schwalbe szalagot, majd a szelepet is rögzítettem. Ezután az easyfit folyadékkal bekentem a gumik oldalfalát, és felhelyeztem a felnikre. Ekkor jött a kompresszor, de itt megállt a tudomány. Jelenleg képtelenség felfújni bármennyire is a gumit, valahogy mindig ereszt. Kád híján nem tudtam a kereket víz alá keríteni, hogy pontosan lássam hol a baj, de szappanos vízzel bekenve nem látható pontosan hol ereszt.
Egyetlen elékpzelésem van, mégpedig a szelep területén: itt egy schraderről prestára átalakító műanyag szűkítő található. Lehet ez a probléma forrása?
Nektek mi a tippetek, mit csinálok esetleg rosszul, vagy hol a probléma forrása?
Előre is köszi a helpet!
Igen, az nem tömít, létezik shraderes szelep átalakításhoz, olyat keress.
Most Ikonjaim vannak, ami a RaceKingre hasonlít talán. Nagyon jó külső, tapad, mint egy Schwalbe, de kopni kevésbé kopik. Nem tudom, hogy csinálta ezt a Maxxis, de ügyes!
Maratonokra szerintem az Ikont is vedd számításba. Larsent gyártja még a Maxxis egyáltalán? Crossmark még van, azt tudom.
Elől-hátul Ikonod van?
Én az elsőre Crossmarkot, hátsóra Larsent terveztem.
Gyártják még: http://maxxistires.d...ukt/larsen-tt/?
Sziasztok!
Tubeless témakörben kérném ki a véleményetek.
Egy 2015-ös 29-es Mavic Crossride-ot szeretnék tubelessre átalakítani. Vettem hozzá Schwalbe easy tubeless kit-et, és Continental X-King Protectiont. A felnit letisztítottam, és felragasztottam a Schwalbe szalagot, majd a szelepet is rögzítettem. Ezután az easyfit folyadékkal bekentem a gumik oldalfalát, és felhelyeztem a felnikre. Ekkor jött a kompresszor, de itt megállt a tudomány. Jelenleg képtelenség felfújni bármennyire is a gumit, valahogy mindig ereszt. Kád híján nem tudtam a kereket víz alá keríteni, hogy pontosan lássam hol a baj, de szappanos vízzel bekenve nem látható pontosan hol ereszt.
Egyetlen elékpzelésem van, mégpedig a szelep területén: itt egy schraderről prestára átalakító műanyag szűkítő található. Lehet ez a probléma forrása?
Nektek mi a tippetek, mit csinálok esetleg rosszul, vagy hol a probléma forrása?
Előre is köszi a helpet!
Most Ikonjaim vannak, ami a RaceKingre hasonlít talán. Nagyon jó külső, tapad, mint egy Schwalbe, de kopni kevésbé kopik. Nem tudom, hogy csinálta ezt a Maxxis, de ügyes!
Maratonokra szerintem az Ikont is vedd számításba. Larsent gyártja még a Maxxis egyáltalán? Crossmark még van, azt tudom.
Helló!
Valakinek van tapasztalata a Maxxis Larsen, illetve Crossmark kevláros külsőkkel?
Egy haveromnak , mindkét bringáján ezek vannak és nagyon elégedett velük.
Én főként maratonokra használnám.
Típusokon belül is több variánsuk van. 120TPI- ok, de a többiből nem annyira tudok választani. Például: L.U.S.T, vagy EXO
Netán nem ajánljátok őket, hanem inkább egy RaceKing vagy hasonló?
Sziasztok,
Segítséget kérnék ill. ajánlást. Eddig belsős rendszerrel mentem. Arra megvolt a kedvenc...
Most 26os Ust-s kerékre keresek gumit.
Mivel merev montira lenne fontos,hogy széles legyen.
Felhasználás tekintetében a maratonos jelleg lenne megfelelő.
Súly nem fontos,de a defektállóság és a km szempontú tartósság igen.
Válaszokat előre is köszönöm.
alapból rocket ront mondanék, de az nem lesz tartós (az a baj ami tapad is , gurul is, az kopik is).
Szuper, ez nagyon jó.
Köszönöm!
A link helyesen: http://www.bicyclero...om/tour-reviews
Schwalbe Marathon gumival nem nyúlsz mellé, bár sok haverom használja a Conti Contact-okat is és nagyon szeretik. Kb tökmindegy.
A link helyesen: http://www.bicyclero...om/tour-reviews
Schwalbe Marathon gumival nem nyúlsz mellé, bár sok haverom használja a Conti Contact-okat is és nagyon szeretik. Kb tökmindegy.
www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews
Ez alapján schwalbe marathon széria, tehetsz 37-nél vékonyabbat a felnire, de a komfort nem lesz ugyanaz. Akár slick is mehet, de akkor tényleg csak aszfaltos lesz a gép.
Üdv,
Hobbi bringásként kérném tanácsotok.
Gumit kell cserélnem elől hátul, de fogalmam sincs mire, azt tudom hogyan használom és mit akarok.
Csak aszfalt, én 95 kg plusz néha a kölyök mögöttem, esőben nem tekerek, komfort nem számít, viszont minél kisebb gördülési ellenállás és tapadás annál jobb. Hangsúly a tapadáson van. Nem gond ha a radírnál is jobban kopik.
A bringa egy KTM Life Track, semmi extra.
(A fent leírtakból valami lusta túlsúlyos pacáknak tűnhetek:D de nem, HIIT edzésekre is használom, ezért akarok low ellenállást és high tapadást.)
Árban elmennék 10-12e Ft-ig. Per darab.
Előre is köszönöm!
S
Még valami: 37-622 a gyári méret. Keskenyebb gumit fel lehet rá tenni? Ha igen melyik lenne az? Szívesen fogadok egy-egy linket.
Evo mindkettő de nincs rajtuk tlr se tle felirat. Ezeket akkor nem lehet használni tubeless rendszernek? Eresztenének?
jó löttyel valószínű működni fog, legfeljebb ha tényleg régebbi , nem tlr akkor könnyebben lefordulhat.
apollo módosította - 2017. február 23. - 11:46