azert van par dolog - felfele, kaptatokon a butykosebb, ballonos gumi jobban szetterul, es jobban megno az ellenallasa, minel ballonosabb, annal tobb energiat nyel el (aszfalton erezni foleg). nem veletlenul raknak a racing ralphra suru es alacsonyabb butykoket.
igazabol nem artana, ha a gordulesi teszteket valtozo korulmenyek kozott csinalnak, eltero feluleteken. nagyon felrevezeto tud lenni, amikor egy butykos gumit hasonlo gordulesi ellenallasura hoznak ki, kozben meg erzesre baromira nem tudja azt, amit egy semislick.
persze, mivel monti, a balansz a lenyeg, mindenki mashol huzza meg, hogy mi az eleg tapadasban (gordulesben nem hinnem, hogy vki a lassabbat valasztana azonos tapadas mellett). sztenderdizalt tapadasi tesztek nincsenek?
a hatsoguminal en inkabb a fekezhetoseget veszem eszre tapadasban. ebben pl a rocket ron eleg gyenge, hamar megcsuszik, ha nincs rajta sulypont, az mountain king koroket var ra ebben.