
ETRO is pozitiv egy 18mm felnire: Ignitor ex. 2.35 52 559, NN 2.1 54 559.
Belsö marad, mint mát sok éve (XXL, Bue Doc...) experimetumok után a C4
én meg nem használok belsõt
de amúgyis rohadt ritkán volt defektem. (5 év alatt 7db)
én meg nem használok belsõtÉn meg sokáig vettem butilt, (Gyorsan összeszámoltam 10 butilt vettem a latexek elött) aztán megvettem elsõ latexemet elõször sokaltam ... és azóta az van bent összesen 2 foltal kb. 15e-18e km alatt.
Én meguntam mindíg foltozgatni ... inkább pumpálok ... mielõtt bringázok ...
Nagyon sokról tudok, ami csak úgy szétszakadt.
most nem azért de a 125g nem is könnyû
nem tom a maxxis mennyi (a sváblét ami kicsit 130 fölött van azt igen, bár az nekem bevált) de a kb 1000 forintos geax 130 g körül van és qrva jó, tartós belsõ.
Nem fér majd be a csomagtartódba a sok gumi.
na megfoltoztam a maxxis ultralightot, nekem is a 125 g-os dolog van, most beraktam, meglátjuk.
használtam scwalbe xxxxxxx liteot- asszem ilyen 95 g körül volt, másfél hónap után ~4 baron szétrepedt körben
most
maxxis ultralight van, 125g, eddig semmi gond.
asszem, alám kell eccerûen "a" belsõ: 90 kg, 3,5 bar, most conti traffic, 1.9, terep: bükk, mindenhol, ész nélkül
ja
vki tud trafficot 2.1 ben??
:-)
egész bejön nekem, csak nem elég ballonos
Nálam minimum 3 évet fut egy ilyen belsõ, akkor is csak foltok elöregedése miatt cserélem.használtam scwalbe xxxxxxx liteot- asszem ilyen 95 g körül volt, másfél hónap után ~4 baron szétrepedt körben
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
megrendeltem, kiváncsian várom, aztán majd beszámolok ...
A sebesség mindent megold.
Kedvedért lemértem:
High Roller XC 2,1 (60TPI) - 514gr
High Roller eXCeption 2,1 (120TPI) - 514gr