Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9401
Írta 2008. július 06. - 22:33

#9402
Írta 2008. július 06. - 20:50

úgyhogy most ismét a jól bevált dekás belsõk vannak bent, a 2 utralightot meg majd megfoltozom holnap...eléggé el vagyok keseredve.

#9403
Írta 2008. július 05. - 22:35


Kicsit féltem tõle, de eddig semmi baja kb. 1 hónap alatt.
Latex-el tapasztalat: jó hogy 2 bar, vagy az alatt lehet menni a bringával, kanyarokban kicsit más érzés mint NoTubes-al, de meg lehet szokni. Gumicsere sokkal egyszerûbb, viszont ez azért lyukad. Már 2 van a kamrában, foltra várnak.
#9404
Írta 2008. július 05. - 19:40

7 centis hurka oké, víz oké. Ráadásul még szét is kell húzni-nyújtani, szépen türelmesen körbe-körbe. Egyszer volt csak ilyen szemét kis lukam szerencsére.Ha a 100g-os 0,45mm falvastagságú belsõt 7centis hurkára felfújom, akkor azért illene sziszegnie vagy buborékolnia víz alatt. Szelep volt az elsõ amit megnéztem, ott nem ereszt.
u.i. Amúgy a 100g 0,45mm is oké. Bár a 89g egy kicsit még jobb :-) Most kõnehéz 106g-os belsõim Schwalbe av14 (?) belsõim vannak, pedig asszem 99g a gyári adat.
#9405
Írta 2008. július 05. - 19:25

Milyen tapasztalataid vannak a Flyweighttel, mennyire használható?
3-4éve használok Flyweighteket, az elsõ garnitúra mostanra avult csak el. Nincs vele semmi gond, még nem volt durrdefektem vele. A tüske ugyanúgy átszúrja a 200g-os belsõt is, mint a 100g-osat.
#9406
Írta 2008. július 05. - 14:15

majd mesélj róla.ha visszamegyek ugrik fel az XTC-re egy par 2Bliss The Captain Control. :spoko:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9407
Írta 2008. július 05. - 11:26

Maxxis Flyweight + Schwalbe Doc Blue, és ereszt... Kilukadt a felni felõl, ott persze nem tömít a lötty. Megfoltoztam, kilukadt pumpálásnál a folt mellett. Újabb foltozás, felfújom csak magában a belsõt, nem sziszeg, víz alatt nem buborékol, külsõbe beteszem, felfújom és ereszt... :mad:
A cserén kívül van más megoldás?
Az egészben az a gáz, hogy holnap már megyünk ki Ausztriába és 1hét múlva Salzkammergut Trophy.
Milyen tapasztalataid vannak a Flyweighttel, mennyire használható?
A sebesség mindent megold.
#9408
Írta 2008. július 05. - 11:12

...én próbaképpen kicserélném, ha nem eresztene örülnék is visszatérnék a nyomozásra késõbb.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#9409
Írta 2008. július 05. - 11:04

Akkor azon talán mégis van valahol egy lyuk. Én is jártam már így, csak akkor látszott a belsõn a defekt, amikor majd' duplájára fújtam és úgy nyomtam víz alá. Külsõ nélkül nem túl nagy a nyomás, kis lyukon alig szivárog, de a külsõ alatt, üzemi nyomáson már megnyílik.
A szelep amúgy rendben?
Ha a 100g-os 0,45mm falvastagságú belsõt 7centis hurkára felfújom, akkor azért illene sziszegnie vagy buborékolnia víz alatt. Szelep volt az elsõ amit megnéztem, ott nem ereszt.
#9410
Írta 2008. július 05. - 10:41

A szelep amúgy rendben?
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#9411
Írta 2008. július 05. - 10:01

A cserén kívül van más megoldás?
Az egészben az a gáz, hogy holnap már megyünk ki Ausztriába és 1hét múlva Salzkammergut Trophy.
#9412
Írta 2008. július 05. - 09:14

#9413
Írta 2008. július 04. - 22:11

A Conti MountainKing-et hátsókerékre milyen irányban érdemels felszerelni, ha az oldaltartás maximalizálása és a gördülési ellenállás minimalizálása a cél, vorderrad oder hinterrad?
Alapból mászásorientáltan szokás hátra feltenni a gumit, vagyis ami elsõkeréken fékezõél, az hátsókeréken mászóélként funkcionál, de ahova használni akarom, ott félsima gumi is elég lenne a mászások 95%-ára.
èn ugy tettem rá, ahogy irja rajta. Hátra nem nagyon való, elfogyik hama.
#9414
Írta 2008. július 04. - 22:07

CST Traveller City Classic 26*1.4, drótos - 650 gramm / darab (slick)
X-Mission (Merida) Speed 26*2.1, drótos - 640 gramm / darab (semislick)
Conti SportContact Security 26*1.6, drótos - 535 gramm / darab (slick)
Conti Contact Security Reflexcsíkos 26*1.75, drótos - 840 gramm/darab (városi, nem tükörslick)
saját mérések, 2 különbözõ gumit mértem le 2x-2x, majd az átlagot kerekítettem felfele.
#9415
Írta 2008. július 04. - 14:50

akkor lehet, hogy az UST NN max. 4 baros ajánlott guminyomása nem hülyeség.
az explorer talán 4.5ig ajánlott, használatban én 2.7-3on használom. 6 bar nem volt sok neki...de ezek szerint az UST-k nem szeretik a nagy nyomást.
most neztem a the captain 2bliss -re is 4.5Bar a max megengedett... talan nem veletlenul

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9416
Írta 2008. július 04. - 13:21

Alapból mászásorientáltan szokás hátra feltenni a gumit, vagyis ami elsõkeréken fékezõél, az hátsókeréken mászóélként funkcionál, de ahova használni akarom, ott félsima gumi is elég lenne a mászások 95%-ára.
#9417
Írta 2008. július 04. - 10:42

#9418
Írta 2008. július 03. - 22:43



#9419
Írta 2008. július 03. - 22:18

ha visszamegyek ugrik fel az XTC-re egy par 2Bliss The Captain Control. :spoko:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9420
Írta 2008. július 03. - 22:16

na kipróbáltam az "ötbáros gumiegyengetés" módszerét, mivel elégg ütött az explorerem. leengedtem teljesen õket, fújás 1 barra, körbenyomkodtam, még fújás 1.8 barra, körbenyomkodtam, aztán fel 5.4-5.5 barra, majd vissza üzemi nyomásra (2.7-2.8). mûködik, már nincs nyolcas a gumikban.
Egyik csapattárs is így akarta ma

UST NN egyengetés, mivel volt benne kis guminyolcas. 2 barról->5barig. Akarta. 5 bar elõtt kicsivel BÁÁMMM :air:
Akkorát durrant (leugrott a gumma a felnirõl), hogy a mami a szerviz bejáratánál, akibõl úgyis elegem volt, majdnem szívrohamot kapott

Az extra az egészben hogy No Flats folyadék volt az UST-ben, így 2 m-es körben minden csupa(csoki) defektmentesítõfolyadékos lett.
