na kipróbáltam az "ötbáros gumiegyengetés" módszerét, mivel elégg ütött az explorerem. leengedtem teljesen õket, fújás 1 barra, körbenyomkodtam, még fújás 1.8 barra, körbenyomkodtam, aztán fel 5.4-5.5 barra, majd vissza üzemi nyomásra (2.7-2.8). mûködik, már nincs nyolcas a gumikban. 
Egyik csapattárs is így akarta ma
UST NN egyengetés, mivel volt benne kis guminyolcas. 2 barról->5barig. Akarta. 5 bar elõtt kicsivel BÁÁMMM :air:
Akkorát durrant (leugrott a gumma a felnirõl), hogy a mami a szerviz bejáratánál, akibõl úgyis elegem volt, majdnem szívrohamot kapott
Az extra az egészben hogy No Flats folyadék volt az UST-ben, így 2 m-es körben minden csupa(csoki) defektmentesítõfolyadékos lett.