Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9201
Írta 2008. július 30. - 22:55

Más kérdés. Az egyik (kedvenc) külsõm oldalperemébõl kicsit kijött a kevlarszál - ujjal kicsit megrángattam (inkább én, minthogy magától kijöjjön 50-nél lefelé), s simán tudom húzni kifelé. Ez már totál javítahatatlan dolog, s elevel veszélyes használni így? Gondoltam arra is, hogy egy vékony csíkot belsõbõl rávulkanizálok úgy, hogy a perem megmaradjon, de nem tudom, ez mennyire vállalható-e. (nem szeretek sufnituningolni, de már nem kapható, s mellesleg nagyon jó gumma, szóval javítanám, ha lehetséges)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9202
Írta 2008. július 29. - 17:07

mb33, igen így kell ahogy írtad.
A sebesség mindent megold.
#9203
Írta 2008. július 29. - 16:57

ahhoz elõbb szerezz olyan szingós belsõt aminek ki lehet szedni a szelepét...
Akkor csak a motoros szelepes belsõknél él ez a trükk?
Vagy ha kiszedhetõ a szingós szelep, akkor ki kell szedni, azt belenyomni egy fél vagy egész palack defektgátlót, majd vissza a szelep és felpumpálni? És ez a módszer a motoros szelepes belõsnél is?
#9204
Írta 2008. július 29. - 16:19

ahhoz elõbb szerezz olyan szingós belsõt aminek ki lehet szedni a szelepét...sziasztok,
defektgátlõ folyadékot nyomnék a szingó szelepes belsõbe. Az lenne a kérdésem, hogy mi a menete, mennyit nyomassak bele stb???
Köszi elõre is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9205
Írta 2008. július 29. - 13:55

Ikább a Michelin,a Hard Drive se rossz,bár azok az oldalbütykök sárban nem sokat tartanak,az Ignitor az inkább felejtõs,mindenre jó de semmire se aszfalton meg kopik.
Sziasztok!
Nekem Hard Drive 1,8 van elõl hátul. A menettulajdonságaival nagyon meg vagyok elégedve, de mióta használom (kb 200 km terepezés) nem volt még olyan tekerés, hogy ne lett volna benne tüske vagy felütés. Iszonyú vékony. A Bükk maratonra most szerzek be Michelin XCR X'treme-t 2,0. Remélem azzal nem kell majd defektet szerelnem.
#9206
Írta 2008. július 29. - 13:40

defektgátlõ folyadékot nyomnék a szingó szelepes belsõbe. Az lenne a kérdésem, hogy mi a menete, mennyit nyomassak bele stb???
Köszi elõre is.
#9207
Írta 2008. július 29. - 10:57

még nálunk a nagykerben is van 1.8 houffalize, igy nem értem a kérdéstHonnan szerzel ilyen speci gumit?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9208
Írta 2008. július 29. - 09:49

köszi a segitséget! ránéztem, hogy is néz ki, pozitiv benyomást tett rám. meg hát speci bringára ...
rá is megyek, hátha tudok ilyet szerezni!
A Specialized gumik naon jók,csak a drótosak kicsit nehezek.
#9209
Írta 2008. július 28. - 18:49

#9210
Írta 2008. július 28. - 18:27

Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman
#9211
Írta 2008. július 28. - 18:20

A bringán csak én leszek(65 kg) meg hátitáska 1-2 szendvics meg üccsi.Szóval akkor lemehetek 1.5-ig,zsír.
Kössz mindent Srácok!
#9212
Írta 2008. július 28. - 17:26

#9213
Írta 2008. július 28. - 17:23

inkább valóban a 2.0 körül gondolkozz, pl schwalbe big apple 2.0...
#9214
Írta 2008. július 28. - 17:09

Nagyon gyors segítség kellene,mert jövõ héten megyünk túrázni és slickgumit kell vennem és kicsúszok a rendelési idõbõl.
Kérdésem az lenne egy 26"-os 559*23-as felnire mi a legkeskenyebb gumi ami még nem peresedik le nagyon ha fel van fújva mert 2.0-ás KOJAK-re gondoltam de nem kapok már sehol.
Egy BIKEPOSITIVE felnirõl van szó,most egy 2.24-es WTB MOTO RAPTOR van rajta.
Szóval szerintetek mennyi az alsó határa a szélességnek???
Elõre is köszönöm!
#9215
Írta 2008. július 28. - 15:58

Koca: gyakorlatilag 0 az esély arra hogy aquaplanningot idézz elõ egy kerékpárgumival. Sokkal keskenyebb ahhoz, és sokkal lassabban mész, mint hogy ilyen történjen.
Ezért kérdeztem, de úgy látszik csak Te vetted le az adást.

#9216
Írta 2008. július 28. - 15:50

Mislent ne.
Specialized Houffalize 1.8. Nagyon jó, de tényleg. Könnyû, nem kopik /hátul 5ezer km nagyon vegyesen/ pedig a gumikat jobban eszem mint a láncot
És tapadós sáron kívül mindenhova jó, eddig senki nem mondott róla nagy negatívumot.
Koca: gyakorlatilag 0 az esély arra hogy aquaplanningot idézz elõ egy kerékpárgumival. Sokkal keskenyebb ahhoz, és sokkal lassabban mész, mint hogy ilyen történjen.
köszi a segitséget! ránéztem, hogy is néz ki, pozitiv benyomást tett rám. meg hát speci bringára ...

rá is megyek, hátha tudok ilyet szerezni!
#9217
Írta 2008. július 28. - 15:26


#9218
Írta 2008. július 28. - 14:45

2,25ös CSTrõl van valakinek tapasztalata? Edzõguminak használnám, arra remélem jó lesz

#9219
Írta 2008. július 28. - 10:52

esetleg róla tapasztalat valakinek?
Michelin XC A.T. 26X1.85 Kevlar
Ikább a Michelin,a Hard Drive se rossz,bár azok az oldalbütykök sárban nem sokat tartanak,az Ignitor az inkább felejtõs,mindenre jó de semmire se aszfalton meg kopik.
#9220
Írta 2008. július 27. - 22:00

Tavaly NoTubes rendszerrel használtam, volt hogy 2 baron használtam.
Igaz év végére a magnéziumfelni olyan huplis volt mint az atom, dehát az nem baj
