Muddy Mary-rõl Salát, Fat Albert-rõl Rebell78-at kérdezd? Õk használnak ilyeneket. Jókat fognak mondani.Az új Fat Albert gumikról nem tud valaki mondani véleményt? Van tapasztalat? Az árát nem tudja valaki? Sajna sehol sem találom.
Vagy a Muddy Mary-rõl ugyanezek a kérdéseim.
Elõre is köszi.
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#8261
Posted 2009. April 11. - 14:01
#8262
Posted 2009. April 11. - 13:53
Vagy a Muddy Mary-rõl ugyanezek a kérdéseim.
Elõre is köszi.
#8263
Posted 2009. April 11. - 10:14
#8264
Posted 2009. April 11. - 10:10
Megkérdem osztálytársam, neki Maxxis DH van benne.
Estére.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8265
Posted 2009. April 11. - 09:13
egyébként 2 hete vittem el kicentíroztatni,azért van benne minimális..
#8266
Posted 2009. April 11. - 05:57
Talán kezd azzal hogy kicentrírozod és akkor máris nincs benne 8-asSziasztok,azt szeretném megkérdezni hogy ha veszek egy 2.7 es miniont az gond nélkül belemegy a HARDY vázamba?
Nagyon minimális 8as van a kerékben.
Azért lenne jó ha 2.7eset vennék,mert most ebiken 2.5 ösbõl csak lágy keverék van és az szerintem elkopna hamar,a 2.7esbõl viszont van kemény.Illetve sokkal szebb is lenne,ami nem hátrány
A válaszokat nagyon szépen köszönöm
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8267
Posted 2009. April 10. - 22:25
Nagyon minimális 8as van a kerékben.
Azért lenne jó ha 2.7eset vennék,mert most ebiken 2.5 ösbõl csak lágy keverék van és az szerintem elkopna hamar,a 2.7esbõl viszont van kemény.Illetve sokkal szebb is lenne,ami nem hátrány
A válaszokat nagyon szépen köszönöm
#8268
Posted 2009. April 10. - 10:48
Nem biztos, hogy kell adapter, a hordozható sks valószínüleg jó presta szelephez is. Nézd meg biztos át lehet szerelni a fejét (vagy helybõl "automata" a feje).
Francba, ennyire nem lehetek feledékeny!... Valóban megfordítható az SKS-ben egy kis alkatrész, és most ugrott be, hogy amikor 1-2 éve vettem, azzal kezdtem, hogy átfordítottam autós szelepesre. Otthon megpróbálom, fújni is lehet-e vele.
Mindegy, egy adaptert mindenképp vennem kell a nagy pumpához. Bár még nem tudom, hogy bírja ki a családi kassza ezt az óriási beruházást;)
_____________________________________________
AM rlz
#8269
Posted 2009. April 10. - 10:37
Nem triáloztam vele.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8270
Posted 2009. April 10. - 09:52
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8271
Posted 2009. April 10. - 09:18
#8272
Posted 2009. April 10. - 09:00
NN-nel mi a kérdés ?
150-200 nál 1500-2000-re gondoltál ?
elterjedt neve presta szelep. (ja meg szingó is) vagy veszel hozzávaló pumpát vagy adaptert (2-300 Ft)amivel jólesz a autszelepes pumpa is. c verzió veszel autószeleps belsõt. -bár kehet ehhez a felni furatát is fel kell bõvíteni.
Volt ez használva, tesztbringa volt a bicaj és úgy vettem, hogy konkrétan a kormányon a gumifogantyúk már cserére érettek.
Eddig kb. 10-15 órát mentem vele, ezalatt nem kellett még pumpálnom a kerekeken. Szerintem úgy 150-200 km-ig még jó lesz ez a gumi, de már lehet benne km akár 3-4-5x ennyi. (Itt jegyzem meg, szerintem a féktechnikámmal nincs gond.
Köszi az infót a szelepes adapterrõl, keresek egyet.
_____________________________________________
AM rlz
#8273
Posted 2009. April 10. - 01:49
Valszeg emiatt tartja kicsit ijesztõnek is a dolgot. És igen, valószínû, hogy azért alul is becsülte, hogy mennyi van a külsõben.
#8274
Posted 2009. April 10. - 01:07
" és ahogy saccolom, maximum 150-200 km-t megyek el velük. "
nem ennyit ment - hanem ennyit fog még...
"de még nem próbáltam egyikkel sem fúlni a kerekeimen, mivel egészen új még a bringa. "
annyira uj a bringa hogy meg pumpalni sem kellett a kerekbe sose, de mar csak 150km maradt a gumiban?
nekem nem all ossze a kep
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8275
Posted 2009. April 10. - 00:41
Tioga DH-t jó könnyû felütni. Forintot nem ér.
Ezzel azért vitatkoznék. Könnyû, olcsó, sokoldalú külsõk, igazi best buy páros lejtõzõs gépre. Ha azt akarod mondani, h "triál" használat mellett, alacsony nyomáson felütötted, hát ja, mivel abszolút nem arra való, már csak a magas bütykök miatt sem.
#8276
Posted 2009. April 09. - 23:30
nem ennyit ment - hanem ennyit fog még...
ha így van, akkor sztem egy olcsó külsõben érdemes gondolkodni
amíg nem javul a féktechnikád :-/ mert valszeg az áll az ennyire gyors kopás mögött
és mert az olcsó külsõk keményebb, kevésbé radírszerû alapanyaggal bírnak ált, és ennyivel is tartósabbak
#8277
Posted 2009. April 09. - 23:09
NN-nel mi a kérdés ?Gumikérdéssel valahogy gondban vagyok... A gyári Schwalbe Nobby Nic Evolution-ök vannak a bringámon, és ahogy saccolom, maximum 150-200 km-t megyek el velük. Nos, ott van a szeren ez a külsõ, csak a ~2x12e Ft ár kissé ijesztõ. Elég tanácstalan vagyok, mit vegyek helyettük. Hiába olvasgatom a régi hozzászólásokat, sajnos nem értek a bicajokhoz, így inkább csak összezavarodtam. A használat helye: fõleg Hátmas-Határ-hegy, János-hegy, Normafa, Hûvösvölgy és környéke. Aszfalt nem érdekel.
A bringám egy összelós AM bicaj.
Más; és bocs a teljesen amatõr kérdésért, tudatlanságomért! A mostani belsõmben egy "érdekes" szelepet látok. A mûanyag szelepsapka lecsavarása után még egy réz csavart ki lehet csavarni, és az egész vékonyabb, mint az "autós" szelepek. Hogy hívják ezt a fajta szelepet és ehhez milyen pumpa kell? Kettõ pumpám van, egy hordozható könnyû SKS és egy nagy, nyomásmérõs autóspumpa; de még nem próbáltam egyikkel sem fúlni a kerekeimen, mivel egészen új még a bringa.
150-200 nál 1500-2000-re gondoltál ?
elterjedt neve presta szelep. (ja meg szingó is) vagy veszel hozzávaló pumpát vagy adaptert (2-300 Ft)amivel jólesz a autszelepes pumpa is. c verzió veszel autószeleps belsõt. -bár kehet ehhez a felni furatát is fel kell bõvíteni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8278
Posted 2009. April 09. - 23:08
van sok jo gumi ami sokkal olcsobb mint a nobby nic. majd ha odakerulsz hogy csereerettek akkor elkezdhetsz nezelodni, es itt is leszunk sokan akik adunk tanacsot, de sztem egyelore meg folosleges ezen aggodnod
a belsod pedig presta szelepes, teljesen normalis dolog, orszaguti bringakon csak ilyet talalsz. es a komolyabb mtb-k is ilyennel jonnek. az autoszelep velemenyem szerint autokra valo
eselyes hogy az sks pumpad jo lesz hozza, altalaban ezek olyanok hogy szet kell szedni a pumpa fejet es megforditani benne egy kis muanyag vagy gumi pockot es maris a presta szeleppel lesz kompatibilis
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8279
Posted 2009. April 09. - 23:07
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8280
Posted 2009. April 09. - 23:02
Más; és bocs a teljesen amatõr kérdésért, tudatlanságomért! A mostani belsõmben egy "érdekes" szelepet látok. A mûanyag szelepsapka lecsavarása után még egy réz csavart ki lehet csavarni, és az egész vékonyabb, mint az "autós" szelepek. Hogy hívják ezt a fajta szelepet és ehhez milyen pumpa kell? Kettõ pumpám van, egy hordozható könnyû SKS és egy nagy, nyomásmérõs autóspumpa; de még nem próbáltam egyikkel sem fúlni a kerekeimen, mivel egészen új még a bringa.
_____________________________________________
AM rlz

Sign In
Create Account

Back to top





