Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8261
Posted 2009. April 09. - 23:07

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8262
Posted 2009. April 09. - 23:02


Más; és bocs a teljesen amatõr kérdésért, tudatlanságomért! A mostani belsõmben egy "érdekes" szelepet látok. A mûanyag szelepsapka lecsavarása után még egy réz csavart ki lehet csavarni, és az egész vékonyabb, mint az "autós" szelepek. Hogy hívják ezt a fajta szelepet és ehhez milyen pumpa kell? Kettõ pumpám van, egy hordozható könnyû SKS és egy nagy, nyomásmérõs autóspumpa; de még nem próbáltam egyikkel sem fúlni a kerekeimen, mivel egészen új még a bringa.
_____________________________________________
AM rlz
#8263
Posted 2009. April 09. - 21:47

Jó


Ha az égeiek is úgy akarják szombaton élesben is megnyúzom kicsit...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8264
Posted 2009. April 09. - 21:23

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8265
Posted 2009. April 09. - 12:54

azon kivul hogy nehez, nem nagyon van hatranya a Marathon Plus-nak. lehet ra mondani hogy draga, de iszonyat sokaig birja, szoval egy ideig ugysem kell cserelni.
en is csak ajanlani tudom
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#8266
Posted 2009. April 08. - 18:25

en is csak ajanlani tudom
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8267
Posted 2009. April 08. - 16:07

http://ebike.hu/term...-mtb-slick/334/
Esõben sem volt semmi gondom azon kívül kicsit saras lett a hátam.
#8268
Posted 2009. April 08. - 11:04

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8269
Posted 2009. April 08. - 10:56

van egy régi, Giant MTB-om, amit elsõsorban (szinte kizárólag) aszfalton használok
a külsõm eléggé elhasználódott, még gyári
érdemes lenne lecserélni egy országúti MTB külsõre? min javítana és mi romlana?
köszönöm a válaszotokat (és a türelmeteket:)
#8270
Posted 2009. April 06. - 15:00

#8271
Posted 2009. April 04. - 22:13

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8272
Posted 2009. April 04. - 21:56

naja ...többnyire sajna csak zsírúj gumival mûxikTegnap probáltam sima Fat Albertot UST felnire szerelni.
Tej, kompresszor minden kéznél volt. Felfujtam és "blub" becsuszott a perembe simán a gumi.
Azonnal szelelést észleltem, de nem mint elvárt a peremen, hanem az elsön 2 x kb. 3 cms vágás volt az oldalába, meg 2 lyuk a profil felé.
Hátsón 3 pici lyuk.
Megemlitteném, hogy a gumát kb. 3 hónapja tekerem terepen, Michelin Latex belsökkel. Egy defekt nélkül.
Szóval nem szerelem át öket tejes rendszerre.
Csak ugy megemlitettem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8273
Posted 2009. April 04. - 21:54

Tej, kompresszor minden kéznél volt. Felfujtam és "blub" becsuszott a perembe simán a felnibe.
Azonnal szelelést észleltem, de nem mint elvárt a peremen, hanem az elsön 2 x kb. 3 cms vágás volt az oldalába, meg 2 lyuk a profil felé.
Hátsón 3 pici lyuk.
Megemlitteném, hogy a gumát kb. 3 hónapja tekerem terepen, Michelin Latex belsökkel. Egy defekt nélkül.
Szóval nem szerelem át öket tejes rendszerre. Lehet 2-3 pici lyuk betömödött volna, de elöl a vágások.... szóval Snake Skin lenne esetleg ajánlatos.
Csak ugy megemlitettem.
#8274
Posted 2009. March 31. - 19:55

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8275
Posted 2009. March 31. - 15:02

Gondolkodtam még az RK-RR kombón, de szerintem az már elég bevállalós lenne... így szerintem marad a NN-RR... NN elõre a gyári ajánlást megfordítva?
700g-ot nem tudom mire mondta... most már tényleg elbizonytalanítottál:D lehet, hogy az egész rendszerre? Na mindegy...
Ki ismer szétszedhetõ presta szelepes belsõt? Ne tartsa magában az infót!
#8276
Posted 2009. March 31. - 14:58

ha nincs dágvány
elõre NN hátra RR
de ezzel nem mondtam újat

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8277
Posted 2009. March 31. - 14:41

Hát, ha szétszedhetõ szelepes...
Joe bácsi belsõje van vagy 700gramm(legalábbis ezt mondta Luki)... valami Michelin belsõrõl beszélt... utánanézek! Vagy az elég ritka mit takar? Milyen típusokat?
A megfelelõ gumikombót még mindig várom:)!
700 gr még DH belsõnek is durva lenne

Általában véve XC versenyekre vmi markáns mintával rendelkezõ gumit tennék fel, mivel ezek inkább csiki-csuki, technikás pályákkal bírnak, így nem egy jó gördülésû gumi jelent elõnyt, mint egy maratonon...
#8278
Posted 2009. March 31. - 13:30

Hát tudni kell vele bringázni.......
Nagyobb méretben nem lehet rossz, de ebben az 1.6-os méretben halálos, viszont nem nehéz :-)
#8279
Posted 2009. March 30. - 21:03

PBG, könnyebb belsõket nem akarsz? 125g-os Maxxis például? Akkor tudnád kompenzálni a lötyit.
Hát, ha szétszedhetõ szelepes...
Joe bácsi belsõje van vagy 700gramm(legalábbis ezt mondta Luki)... valami Michelin belsõrõl beszélt... utánanézek! Vagy az elég ritka mit takar? Milyen típusokat?
A megfelelõ gumikombót még mindig várom:)!
#8280
Posted 2009. March 30. - 20:57

Akkor most felsorolom a gummáimat... Schwalbe NN 2.1(1db), Schwalbe RR(1 db), Conti Race King 2.2(2db), Conti Explorer 2.1(3db;))... Egy Pilis Kupa pályára melyik lenne a legtökéletesebb kombó ezekbõl a gumikból?
Más: Joe bácsi löttye nagyon meggyõzött az expón. Kb. mennyit kell beletölteni? 125ml-es elég 2 keréke, egy szezonra? Milyen belsõbe lehet beletölteni? Sima Kenda presta szelepesbe?
én a 125 ml-es flakont szoktam venni, nem töltöm bele mind, 45-50-ml/kerék belsõbe elég, ha belsõ nélkül tennéd akkor belemehet mind! és a maradék 25-30ml-t visszatöltheted ha esetleg több defekt után úgygondolod hogy kevés lötyög, és addig sem hordozod a többlettsúlyt.