Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8241
Írta 2009. április 12. - 11:14

Zsír új, méltóan nevéhez veszettül jól megy döngölt talajon. De én a mindenen átgázolós (értsd akár tarlón, ha kell) stílusban tekerek (erre rájön a 88 kg-om) és ezzel a külsõvel bizony 200 km-en belül már a 3-ik defektemet (csak hátul) kellett elszenvednem és hát már fáraszt kicsit.
(Vettem egy defektvédõ szalagot is, de csak egy darabig voltam tõle nyugodt, tegnap beszedtem még1 defektet.)
Schwalbe Smart Sam-ra cserélnék (azt olvastam róla hogy elég jó általános xc gumi) de ha van más, jobb ötletetek mindenes, sokat bíró gumira, szívesen venném tanácsotok. Köszönöm elõre is!
#8242
Írta 2009. április 11. - 15:11

Jól gördül hátul, kanyarban is tök jó. a Performance verziót vállasztottam 20 Eu/drb), szóval nem a 3 komponentes (38 eu kb)
Jócskán profil rajta, egy NN kopontak néz ki mellette.http://picasaweb.goo...526389038479394
#8243
Írta 2009. április 11. - 14:01

Muddy Mary-rõl Salát, Fat Albert-rõl Rebell78-at kérdezd? Õk használnak ilyeneket. Jókat fognak mondani.Az új Fat Albert gumikról nem tud valaki mondani véleményt? Van tapasztalat? Az árát nem tudja valaki? Sajna sehol sem találom.
Vagy a Muddy Mary-rõl ugyanezek a kérdéseim.
Elõre is köszi.

#8244
Írta 2009. április 11. - 13:53


Vagy a Muddy Mary-rõl ugyanezek a kérdéseim.

Elõre is köszi.
#8245
Írta 2009. április 11. - 10:14

#8246
Írta 2009. április 11. - 10:10

Megkérdem osztálytársam, neki Maxxis DH van benne.
Estére.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8247
Írta 2009. április 11. - 09:13


egyébként 2 hete vittem el kicentíroztatni,azért van benne minimális..
#8248
Írta 2009. április 11. - 05:57

Talán kezd azzal hogy kicentrírozod és akkor máris nincs benne 8-asSziasztok,azt szeretném megkérdezni hogy ha veszek egy 2.7 es miniont az gond nélkül belemegy a HARDY vázamba?
Nagyon minimális 8as van a kerékben.
Azért lenne jó ha 2.7eset vennék,mert most ebiken 2.5 ösbõl csak lágy keverék van és az szerintem elkopna hamar,a 2.7esbõl viszont van kemény.Illetve sokkal szebb is lenne,ami nem hátrány
A válaszokat nagyon szépen köszönöm
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8249
Írta 2009. április 10. - 22:25

Nagyon minimális 8as van a kerékben.
Azért lenne jó ha 2.7eset vennék,mert most ebiken 2.5 ösbõl csak lágy keverék van és az szerintem elkopna hamar,a 2.7esbõl viszont van kemény.Illetve sokkal szebb is lenne,ami nem hátrány

A válaszokat nagyon szépen köszönöm
#8250
Írta 2009. április 10. - 10:48

Nem biztos, hogy kell adapter, a hordozható sks valószínüleg jó presta szelephez is. Nézd meg biztos át lehet szerelni a fejét (vagy helybõl "automata" a feje).
Francba, ennyire nem lehetek feledékeny!... Valóban megfordítható az SKS-ben egy kis alkatrész, és most ugrott be, hogy amikor 1-2 éve vettem, azzal kezdtem, hogy átfordítottam autós szelepesre. Otthon megpróbálom, fújni is lehet-e vele.
Mindegy, egy adaptert mindenképp vennem kell a nagy pumpához. Bár még nem tudom, hogy bírja ki a családi kassza ezt az óriási beruházást;)
_____________________________________________
AM rlz
#8251
Írta 2009. április 10. - 10:37

Nem triáloztam vele.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8252
Írta 2009. április 10. - 09:52

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8253
Írta 2009. április 10. - 09:18

#8254
Írta 2009. április 10. - 09:00

NN-nel mi a kérdés ?
150-200 nál 1500-2000-re gondoltál ?
elterjedt neve presta szelep. (ja meg szingó is) vagy veszel hozzávaló pumpát vagy adaptert (2-300 Ft)amivel jólesz a autszelepes pumpa is. c verzió veszel autószeleps belsõt. -bár kehet ehhez a felni furatát is fel kell bõvíteni.

Volt ez használva, tesztbringa volt a bicaj és úgy vettem, hogy konkrétan a kormányon a gumifogantyúk már cserére érettek.


Eddig kb. 10-15 órát mentem vele, ezalatt nem kellett még pumpálnom a kerekeken. Szerintem úgy 150-200 km-ig még jó lesz ez a gumi, de már lehet benne km akár 3-4-5x ennyi. (Itt jegyzem meg, szerintem a féktechnikámmal nincs gond.

Köszi az infót a szelepes adapterrõl, keresek egyet.
_____________________________________________
AM rlz
#8255
Írta 2009. április 10. - 01:49


Valszeg emiatt tartja kicsit ijesztõnek is a dolgot. És igen, valószínû, hogy azért alul is becsülte, hogy mennyi van a külsõben.
#8256
Írta 2009. április 10. - 01:07

" és ahogy saccolom, maximum 150-200 km-t megyek el velük. "
nem ennyit ment - hanem ennyit fog még...
"de még nem próbáltam egyikkel sem fúlni a kerekeimen, mivel egészen új még a bringa. "
annyira uj a bringa hogy meg pumpalni sem kellett a kerekbe sose, de mar csak 150km maradt a gumiban?
nekem nem all ossze a kep
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8257
Írta 2009. április 10. - 00:41

Tioga DH-t jó könnyû felütni. Forintot nem ér.
Ezzel azért vitatkoznék. Könnyû, olcsó, sokoldalú külsõk, igazi best buy páros lejtõzõs gépre. Ha azt akarod mondani, h "triál" használat mellett, alacsony nyomáson felütötted, hát ja, mivel abszolút nem arra való, már csak a magas bütykök miatt sem.
#8258
Írta 2009. április 09. - 23:30

nem ennyit ment - hanem ennyit fog még...
ha így van, akkor sztem egy olcsó külsõben érdemes gondolkodni
amíg nem javul a féktechnikád :-/ mert valszeg az áll az ennyire gyors kopás mögött
és mert az olcsó külsõk keményebb, kevésbé radírszerû alapanyaggal bírnak ált, és ennyivel is tartósabbak
#8259
Írta 2009. április 09. - 23:09

NN-nel mi a kérdés ?Gumikérdéssel valahogy gondban vagyok... A gyári Schwalbe Nobby Nic Evolution-ök vannak a bringámon, és ahogy saccolom, maximum 150-200 km-t megyek el velük. Nos, ott van a szeren ez a külsõ, csak a ~2x12e Ft ár kissé ijesztõ. Elég tanácstalan vagyok, mit vegyek helyettük. Hiába olvasgatom a régi hozzászólásokat, sajnos nem értek a bicajokhoz, így inkább csak összezavarodtam. A használat helye: fõleg Hátmas-Határ-hegy, János-hegy, Normafa, Hûvösvölgy és környéke. Aszfalt nem érdekel.
A bringám egy összelós AM bicaj.
Más; és bocs a teljesen amatõr kérdésért, tudatlanságomért! A mostani belsõmben egy "érdekes" szelepet látok. A mûanyag szelepsapka lecsavarása után még egy réz csavart ki lehet csavarni, és az egész vékonyabb, mint az "autós" szelepek. Hogy hívják ezt a fajta szelepet és ehhez milyen pumpa kell? Kettõ pumpám van, egy hordozható könnyû SKS és egy nagy, nyomásmérõs autóspumpa; de még nem próbáltam egyikkel sem fúlni a kerekeimen, mivel egészen új még a bringa.
150-200 nál 1500-2000-re gondoltál ?
elterjedt neve presta szelep. (ja meg szingó is) vagy veszel hozzávaló pumpát vagy adaptert (2-300 Ft)amivel jólesz a autszelepes pumpa is. c verzió veszel autószeleps belsõt. -bár kehet ehhez a felni furatát is fel kell bõvíteni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8260
Írta 2009. április 09. - 23:08

van sok jo gumi ami sokkal olcsobb mint a nobby nic. majd ha odakerulsz hogy csereerettek akkor elkezdhetsz nezelodni, es itt is leszunk sokan akik adunk tanacsot, de sztem egyelore meg folosleges ezen aggodnod
a belsod pedig presta szelepes, teljesen normalis dolog, orszaguti bringakon csak ilyet talalsz. es a komolyabb mtb-k is ilyennel jonnek. az autoszelep velemenyem szerint autokra valo
eselyes hogy az sks pumpad jo lesz hozza, altalaban ezek olyanok hogy szet kell szedni a pumpa fejet es megforditani benne egy kis muanyag vagy gumi pockot es maris a presta szeleppel lesz kompatibilis
RAUH-Welt
B E G R I F F