nem akarok hülyeséget írni, de úgy rémlik, én 19-es belső szélességgel 2,1-es (56mm?) gumikat használtam.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#781
Posted 2017. September 13. - 08:28

#782
Posted 2017. September 13. - 00:17

Sziasztok !
Egy kis segítséget szeretnék kérni a gumi méret - felni szélességgel kapcsolatban.
Van egy 26" Sun Ringle Inferno 23 felnim aminek a belső szélessége 18,2mm.
A kérdésem mekkora a legnagyobb szélességű gumi amit ezen a felnin használhatok.
Több táblázatot végig néztem itt is visszaolvastam, de nem kaptam egyértelmű választ. Pl. az Ebike oldalán lévő tábla szerint talán a 44mm (1,75") gumi még használható én viszont szeretnék egy kicsit ballonosabb 1,9 - 2" gumit használni. Lehet vagy inkább másik felnit kellene választanom?
Más táblázat szerint bőven használhatnám, így aztán nem tudom. Köszönöm!
#783
Posted 2017. September 05. - 22:48

Egy érdekes írást találtam gumi témakörben. Ritkán olvasni ilyen nagyobb fejlesztésekről, főleg nem a bringás médiában.
http://hvg.hu/cegaut...k_gumiabroncsot
#784
Posted 2017. September 05. - 21:32

Mitas Scylla Tubeless Supra a lényeg Textra!!!/löttyel/ 2016-17-ben 0 defekt verseny+edzés.Kicsit nehezebb/40-50g/ mint 1-2 másik márka de engemet ez nem érdekel,ja és ár-érték arányban szerintem verhetetlen!!!
#785
Posted 2017. September 05. - 10:42

Szevasztok!
Ki milyen Tubeless gumit használ? Kinek mi vállt be?
#787
Posted 2017. August 27. - 14:47


A masik, amiben meglepett az a rugalmassaga - a korabbi snakeskinek muanyagosak es merevek voltak, alacsonyabb nyomas kellett hasonlo kenyelemhez, ez eleg magas nyomason hasonlot tud, mint a vekonyfalu verziok, jobban csillapitja az egyenetlensegeket.
Tapadasra szarazon kifogastalanok, vegyes korulmenyek kozott meglatjuk. A thunderburt koves szakaszon baromira tapad hatul.
#788
Posted 2017. August 25. - 20:56

Természetesen prémium Contik voltak, hajtogatósak. Haver Conti mániás. Brutál különbségek voltak 2 gumi közt. Kiválogatta a legkönnyebbeket.
#789
Posted 2017. August 25. - 07:04

Itt az uj addix: https://gewichte.mtb.../search?q=Addix
Es pl a protection: https://gewichte.mtb...ch?q=Protection
Es nem a turesrol van szo, tudom, hogy gumit mas gyartani, hanem arrol, hogy a megadott ertek messze van egy tenyleges kozepertektol.
#790
Posted 2017. August 25. - 00:48

Ez biztosan csak neked új, hogy gumit nem lehet olyan pontosan egy tömegűre gyártani, mint mondjuk egy stucnit.
Haverék nem voltak restek, kb 15 ugyan olyan Continental gumit mértek le egy boltban. Nem árulok el nagy titkot, kb ugyanilyen szórásról számolt be, 30-40gr minimum volt köztük, néha több.
Edited by xclajos, 2017. August 25. - 00:49.
#791
Posted 2017. August 24. - 21:08

a schwalbe minosegbiztositasan nem tudom, hogy sirjak, vagy nevessek... az ember kevesbe lenne kiakadva, a negy gumi nem kerulne egy kis afrikai allam eves gdpjebe, de ezek az 8-10% elteresek siralmasak.
330gos schwalbe speed tubeless - 363 + 355g (+10% es +8%)
610gos schwalbe rocket ron addix speed - 661g (+8%)
575gos schwalbe thunder burt addix speed - 591g (+3%)
a multkori continental race kingek 645g helyett 640 es 646g.
Edited by arn, 2017. August 24. - 21:22.
#792
Posted 2017. August 20. - 21:30

#794
Posted 2017. August 20. - 20:45

visszaraktam az xkingeket ideiglenesen - felfele tenyleg jobb, nem pogozik annyit, illetve nem terul ugy szet a minta. lefele persze megvan a bojtje, nehol nem is mertem neki ugy engedni, annyira koves-sziklas volt, nehogy ott kapjak vmi durrdefektet a 13 fokban rovid mezben.
hatsogumira nem art, ha van vmi suru osszefuggo minta a kontaktfeluleten, kozeli szelsobutykok nelkul, cxnel is ez volt mar a tapasztalatom.
#795
Posted 2017. August 19. - 20:59

Használ valaki Schwalbe belsőt? A 14A-hoz 95g súlyt írnak. Nem lesz az egy kicsit gyenge?
Na meg még az érdekel, hogy cserélhető szeleppel rendelkeznek-e? Löttyintenék bele Doc Blue-t, ezért mennék a könnyű súlyra, de ha nem kiszedhető a szelep, akkor nem működik.
Nafene... nem biztos, hogy bírt 60km-t, és a felni felőli oldala felrepedt...
Lehet, hogy nem a 115 kilós bringás a célközönség?
#796
Posted 2017. August 19. - 09:15


Ahogy elneztem a conti az erositett falat az egesz gumin alkalmazza, a schwalbe csak az oldalfalakon (talan ez az oka az esetleges futofeluleti sealant szivargasnak).
Trukkozesnel... nekem gyanus, hogy az uj speed addix nem csak atnevezett gumi, mert ugyan jobbnak irja a schwalbe a tulajdonsagait, de az ilyen par szazalekot meg kimerni sem egyszeru, nemhogy bringan eszrevenni. Csak arra alapozom, hogy pl az addix speedet nyomjak mar rendesen, addig a speedgrip szinte alig kaphato.
Edited by arn, 2017. August 19. - 09:20.
#797
Posted 2017. August 19. - 08:49

19mm, hogy pontosak legyünk.es csak 20 mm szeles felnire tette, neked meg nem szelesebb az idei X1500-as kerekben levo felni?
Szerintem ez siman lehet csak balszerencse, de ezek a magas tpi-k nemcsak sima parasztvakitas, mint a Schwalbe-nal? Valahogy haromszorosan szamoljak a szalakat.

TPI: Szerintem nem vakítás:
http://www.maxxis.co...re-construction
A schwalbe meg epi-t ad meg:
https://www.schwalbe...re_construction
Edited by Kisherceg, 2017. August 19. - 08:56.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#798
Posted 2017. August 19. - 07:40

#799
Posted 2017. August 18. - 22:21

es csak 20 mm szeles felnire tette, neked meg nem szelesebb az idei X1500-as kerekben levo felni?Gyanitom ez nem a protection
tenyleg a 2,2-es race king parja meretben. Nalam az 58 mm szeles volt.
Szerintem ez siman lehet csak balszerencse, de ezek a magas tpi-k nemcsak sima parasztvakitas, mint a Schwalbe-nal? Valahogy haromszorosan szamoljak a szalakat.Egy szett új 60 tpi-s Maxxis Ikonnal egy héten belül három defektet sikerült összeszednem.
Aki velem jött minden alkalommal és teljesen megúszta a defektet, annak 120 tpi-s Speci külsője volt.
Ennyire rossz/gyenge egy ilyen alap Maxxis?
Váltani kellene 120-180 tpi-s külsőre?
Edited by blash, 2017. August 18. - 22:25.