Mitas Scylla Tubeless Supra a lényeg Textra!!!/löttyel/ 2016-17-ben 0 defekt verseny+edzés.Kicsit nehezebb/40-50g/ mint 1-2 másik márka de engemet ez nem érdekel,ja és ár-érték arányban szerintem verhetetlen!!!
Mitas Scylla Tubeless Supra a lényeg Textra!!!/löttyel/ 2016-17-ben 0 defekt verseny+edzés.Kicsit nehezebb/40-50g/ mint 1-2 másik márka de engemet ez nem érdekel,ja és ár-érték arányban szerintem verhetetlen!!!
Szevasztok!
Ki milyen Tubeless gumit használ? Kinek mi vállt be?
Természetesen prémium Contik voltak, hajtogatósak. Haver Conti mániás. Brutál különbségek voltak 2 gumi közt. Kiválogatta a legkönnyebbeket.
Ez biztosan csak neked új, hogy gumit nem lehet olyan pontosan egy tömegűre gyártani, mint mondjuk egy stucnit.
Haverék nem voltak restek, kb 15 ugyan olyan Continental gumit mértek le egy boltban. Nem árulok el nagy titkot, kb ugyanilyen szórásról számolt be, 30-40gr minimum volt köztük, néha több.
xclajos módosította - 2017. augusztus 25. - 00:49
a schwalbe minosegbiztositasan nem tudom, hogy sirjak, vagy nevessek... az ember kevesbe lenne kiakadva, a negy gumi nem kerulne egy kis afrikai allam eves gdpjebe, de ezek az 8-10% elteresek siralmasak.
330gos schwalbe speed tubeless - 363 + 355g (+10% es +8%)
610gos schwalbe rocket ron addix speed - 661g (+8%)
575gos schwalbe thunder burt addix speed - 591g (+3%)
a multkori continental race kingek 645g helyett 640 es 646g.
arn módosította - 2017. augusztus 24. - 21:22
visszaraktam az xkingeket ideiglenesen - felfele tenyleg jobb, nem pogozik annyit, illetve nem terul ugy szet a minta. lefele persze megvan a bojtje, nehol nem is mertem neki ugy engedni, annyira koves-sziklas volt, nehogy ott kapjak vmi durrdefektet a 13 fokban rovid mezben.
hatsogumira nem art, ha van vmi suru osszefuggo minta a kontaktfeluleten, kozeli szelsobutykok nelkul, cxnel is ez volt mar a tapasztalatom.
Használ valaki Schwalbe belsőt? A 14A-hoz 95g súlyt írnak. Nem lesz az egy kicsit gyenge?
Na meg még az érdekel, hogy cserélhető szeleppel rendelkeznek-e? Löttyintenék bele Doc Blue-t, ezért mennék a könnyű súlyra, de ha nem kiszedhető a szelep, akkor nem működik.
Nafene... nem biztos, hogy bírt 60km-t, és a felni felőli oldala felrepedt...
Lehet, hogy nem a 115 kilós bringás a célközönség?
arn módosította - 2017. augusztus 19. - 09:20
19mm, hogy pontosak legyünk.es csak 20 mm szeles felnire tette, neked meg nem szelesebb az idei X1500-as kerekben levo felni?
Szerintem ez siman lehet csak balszerencse, de ezek a magas tpi-k nemcsak sima parasztvakitas, mint a Schwalbe-nal? Valahogy haromszorosan szamoljak a szalakat.
Kisherceg módosította - 2017. augusztus 19. - 08:56
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
es csak 20 mm szeles felnire tette, neked meg nem szelesebb az idei X1500-as kerekben levo felni?Gyanitom ez nem a protection tenyleg a 2,2-es race king parja meretben. Nalam az 58 mm szeles volt.
Szerintem ez siman lehet csak balszerencse, de ezek a magas tpi-k nemcsak sima parasztvakitas, mint a Schwalbe-nal? Valahogy haromszorosan szamoljak a szalakat.Egy szett új 60 tpi-s Maxxis Ikonnal egy héten belül három defektet sikerült összeszednem.
Aki velem jött minden alkalommal és teljesen megúszta a defektet, annak 120 tpi-s Speci külsője volt.
Ennyire rossz/gyenge egy ilyen alap Maxxis?
Váltani kellene 120-180 tpi-s külsőre?
blash módosította - 2017. augusztus 18. - 22:25
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Egy szett új 60tpi-s Maxxis Ikonnal egy héten belül három defektet sikerült összeszednem.
Aki velem jött minden alkalommal és teljesen megúszta a defektet, annak 120tpi-s Speci külsője volt.
Ennyire rossz/gynege egy ilyen alap Maxxis?
Váltani kellene 120-180tpi-s külsőre?