Murvával ritkán találkozok, erdei talaj és földutak sok homokkal a menü nálam. Lehet hogy tényleg maradok a Xkingnél, a ballonosabb méret talán hozza amit várok.
Kisherceg módosította - 2017. július 30. - 12:23
Kisherceg módosította - 2017. július 30. - 12:23
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köves, kicsit csúszós (murvás) és száraz talajon nem jött be. DE azt gondolom bőven van hiányosságom kerékpárkezelés terén, tehát inkább azért nem tetszett a 2.2-es mert izgága volt és sokkal jobban megvezették a talaj egyenetlenségei mint a ballonosabb Rocket Ron-t például.
Nem szoktam ennek ennyire tudományosan nekiállni, tekerni szeretem a bringát és nem elmélkedni róla , de most ezt saját magam érzékeltem. Tegnap már újra a RARO volt elöl és sokkal magabiztosabb voltam. A hátsó Race King szuper, máskor is csak zscs-re kell hallgatni
A 2.4-es X-King az már 760 gramm.
edit: amit írtam azt arn-nak válaszoltam, de közben jött a Kisherceg féle post és részben válasz is rá
2.4-es méretben jó lehet, a RaceSport az csak 650 gramm.
Próbáld ki TL a dolgot szerintem.
karakoram módosította - 2017. július 30. - 10:52
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Milyen terepen hasznaltad, es mi volt vele a gond pontosan? Erdemes mindig leirni, hogy milyen terepen. A 2.4es verzioja kb olyan vastag, mint a 2.2es race king.Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
arn módosította - 2017. július 28. - 22:02
Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl
.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
én 26-os méretben nem szerettem az x-kinget (hátul mondjuk nem rossz), de a 29er-en (e-h 2,2 race sport kivitel) jól megvagyok vele az itthoni "terepeken". nem mondanám semmiben sem kiemelkedőnek, de mindenhol jó, nem érzem kevésnek sehol sem. pár hete a bakonyi murvás utakon éreztem. hogy elől lehetne kicsit több tapadás (nem csúszott/sodródott, csak nem voltam vele igazán magabiztos), de egyébként jó. gondolkoztam/ok rajta, hogy veszek egy 2,4-es ugyanilyet előre (teló helyett
), de nem érzem létszükségnek. ha többet járnék "igazi" hegyen, akkor persze valami morcosabb minta kellene, az x-king szvsz inkább amolyan "mindenes".
Kisherceg módosította - 2017. július 26. - 18:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
a gumi bokodese nemtom mennyire szimulal egy forgo kereket...
Nem igazán látom, hogy raktak volna fel videót a tesztről, a képek meg sokmindent elbírnak
Szóval a Schwalbe Doc Blue még jobb is, mint a Slime?
Csak egy tetszés szerinti belső kell...
a gumi bokodese nemtom mennyire szimulal egy forgo kereket...
Doc Blue sealant from Schwalbe is produced by Stan’s
arn módosította - 2017. július 26. - 16:22
Szóval a Schwalbe Doc Blue még jobb is, mint a Slime? Csak egy tetszés szerinti belső kell...
Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl
.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
akkor megsem volt a kulonbseg tulzo? nalam 54mm szeles az xking. amugy egyszeru a valasz - rocket ron? vagy tegyel oda is race kinget.
Más liga, én belsőt is használok.
Nekem konkrétan egy kivágott, megszáradt királydinnye bokrot sikerült megtalálnom, vagy 30 szúrt lyukat fogott meg 4-ről 3,5 bar-ra történő nyomásvesztéssel elöl-hátul. Nekem nem kell többé bizonyítania a Slime-nak, ajánlom, akinek csak tudom. Persze volt üvegszilánk által vágott defektem, ami már neki is sok volt, de akácos-királydinnyés problémára szerintem ideális.
...és akkor még nem használtál "rendes" defektgátlót!
http://mbaction.com/...ealant-shootout
Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl .
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
Most már tudom, hogy ilyet is lehet, de amúgy is, 2 évet szavatolnak, ez a belső meg már két és fél éves.
Chainreactionon én is sok rosszat olvastam, szóval lehet, hogy ha mégis cserélni kell a másik belsőt is, akkor megint slime. Egyszer kellett, hogy kisegítsen. Nem tömített rendesen (nem rég volt, már akkor is lejárt a szavatossága), de annyira jó volt, hogy haza tudtam tekerni a bringával.
Nekem konkrétan egy kivágott, megszáradt királydinnye bokrot sikerült megtalálnom, vagy 30 szúrt lyukat fogott meg 4-ről 3,5 bar-ra történő nyomásvesztéssel elöl-hátul. Nekem nem kell többé bizonyítania a Slime-nak, ajánlom, akinek csak tudom. Persze volt üvegszilánk által vágott defektem, ami már neki is sok volt, de akácos-királydinnyés problémára szerintem ideális.
A szelepet eddig nem tömítette el, bár én schrader szeleppel használom, szóval ha eltömődne, kicserélném a szelepbelsőt.
Most már tudom, hogy ilyet is lehet, de amúgy is, 2 évet szavatolnak, ez a belső meg már két és fél éves.
Chainreactionon én is sok rosszat olvastam, szóval lehet, hogy ha mégis cserélni kell a másik belsőt is, akkor megint slime. Egyszer kellett, hogy kisegítsen. Nem tömített rendesen (nem rég volt, már akkor is lejárt a szavatossága), de annyira jó volt, hogy haza tudtam tekerni a bringával.
Hogy kötné fel vele magát az ördög!
A slime az elmúlt két és fél év alatt úgy beleette magát a szelepekbe (presta), hogy már nem tudtak tömíteni (igen, a tömítő anyag miatt nem tudtak tömíteni
)
Gondoltam, kicserélem az egész cuccot, úgyis lejárt a szavatossága, vettem Joe defektmentes öntömítő tömlőjéből.
Már eleve az nem tetszett, hogy a 26"-os tömlő olyan lazán állt a 26"-os felnin. Aztán felfújtam. 3 bar környékén úgy robbant a képembe a szelep környéke, mint a huzat
Nem tudom, hogy anyaghiba volt-e, vagy én baltáztam el valamit, de a másikat gond nélkül fel tudtam szerelni. Mondjuk 3 bar-nál jobban nem mertem felfújni, először megyünk sétálni valamelyik nap, ha bírja, akkor kap még nyomástSzerencsére a felrobbant tömlő szelepét át tudtam menteni a régi slime-os tömlő szelepének a helyére, úgyhogy abbamaradtak a szíszogások.
Sokáig használtam a Slime-ot, aztán amikor éppen nem volt kapható és kellett valami, kipróbáltam a Joe's termékét. Nekem nagy csalódás volt, több defektem is volt vele, telefröcskölt mindent ezzel a fehér sz.rral, de nem tömített semmit. Visszatértem a Slime-hoz, mert az már többször bizonyított nálam. A szelepet eddig nem tömítette el, bár én schrader szeleppel használom, szóval ha eltömődne, kicserélném a szelepbelsőt.
Hogy kötné fel vele magát az ördög!
A slime az elmúlt két és fél év alatt úgy beleette magát a szelepekbe (presta), hogy már nem tudtak tömíteni (igen, a tömítő anyag miatt nem tudtak tömíteni )
Gondoltam, kicserélem az egész cuccot, úgyis lejárt a szavatossága, vettem Joe defektmentes öntömítő tömlőjéből.
Már eleve az nem tetszett, hogy a 26"-os tömlő olyan lazán állt a 26"-os felnin. Aztán felfújtam. 3 bar környékén úgy robbant a képembe a szelep környéke, mint a huzat
Nem tudom, hogy anyaghiba volt-e, vagy én baltáztam el valamit, de a másikat gond nélkül fel tudtam szerelni. Mondjuk 3 bar-nál jobban nem mertem felfújni, először megyünk sétálni valamelyik nap, ha bírja, akkor kap még nyomást
Szerencsére a felrobbant tömlő szelepét át tudtam menteni a régi slime-os tömlő szelepének a helyére, úgyhogy abbamaradtak a szíszogások.
nah vegre kezdenek elmozdulni a listaarrol az uj schwalbe gumik...
https://www.actionsp...h=addix&p=1&o=3
vannak roluk ujabb tesztek? az a multkori suly kicsit sokkolo volt...
Így volt ez mindig is, Schwalbe sem olyan széles, mint amit ráírnak.
Csak kis érdekesség. Nem vagyok jó lejtőző, sosem voltam. Ennek ellenére most hétvégén minden DH-n javítottam a PR-jeimen a Salzon 2-3 perceket, még az Ewige Wand köves részein is, ami azért elég csúszós volt most. Esett az eső, ugye és volt egy "kis" sár. Elől 2.25-ös Rocket Ron, hátul minimál mintás, 2.1-es Maxxis Aspen. Ami a valóságban olyan 1.95 széles...
Előző PR-emet 2013-ban mentem itt elől-hátul 2.25-ös Nobby Nic gumikkal, száraz körülmények között.
Most akkor mennyit is számít az agresszív minta, meg mennyit is számít, hogy 2.0-ás vagy 2.2-es egy külső valós szélessége?...
nem vagy reprezentatív példa Zs, te egy vasvázas fullmerev 1,75ös gagyi félszlick gumis, neuzer fossal is fényéveket vernél az itthoni bringások nagy többségére.
akkor szamit, ha kihasznalod illetve tobb hibat enged meg a tapasztalatlanabb bringasnak (nekem).
alapvetoen hasonlo helyeken megyek, mint a 35os semislickel, ahhoz kepest meg barmelyik traktorguminak tunik.
ket kombora szukitettem le a kort:
2.1es snakeskin rocket ron + thunder burt (jobb suly, hatul gordules)
2.2es protection race king (a becsi erdoben jobbnak tunik a black chili, ballonos - rengeteg helyen sziklafoltos a terep), 2.0asat sehol nem lattam. ha esetleg keves elore a minta, kiegeszitve xkinggel.
egyszer irtam a schwalbenak a temaban, azt irtak, hogy a maximalis nyomason hasznalva elvileg kitagul a feltuntetett ertekre. csak kerdes, hogy ki hasznalja ugy a race king kb hozza az 55mmt, az xking nalam 54 (2.13"). emlekeim szerint a rocket ronok is 54mmesek voltak 57 helyett. a 2.1esnel csak a 26os korszakra emlekszem, ott viszont csak 48mm volt az 54 helyett.
Így volt ez mindig is, Schwalbe sem olyan széles, mint amit ráírnak.
Csak kis érdekesség. Nem vagyok jó lejtőző, sosem voltam. Ennek ellenére most hétvégén minden DH-n javítottam a PR-jeimen a Salzon 2-3 perceket, még az Ewige Wand köves részein is, ami azért elég csúszós volt most. Esett az eső, ugye és volt egy "kis" sár. Elől 2.25-ös Rocket Ron, hátul minimál mintás, 2.1-es Maxxis Aspen. Ami a valóságban olyan 1.95 széles...
Előző PR-emet 2013-ban mentem itt elől-hátul 2.25-ös Nobby Nic gumikkal, száraz körülmények között.
Most akkor mennyit is számít az agresszív minta, meg mennyit is számít, hogy 2.0-ás vagy 2.2-es egy külső valós szélessége?...