mintázatukban nem látsz eltérést ?az nagyon gáz ha hátra elsõ (erõsített, 60a keménységû) miniont használnék versenyezni?
mért van amúgy minionból külön elsõ meg hátsó?
jobban megnézed rájössz...
mintázatukban nem látsz eltérést ?az nagyon gáz ha hátra elsõ (erõsített, 60a keménységû) miniont használnék versenyezni?
mért van amúgy minionból külön elsõ meg hátsó?
A sebesség mindent megold.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Felvetõdött bennem a kérdés (és másokban is, ahogy vissza-visszaolvasok), hogy VALÓJÁBAN miért is választják a gyártók a szingót az autószeleppel szemben, ha az utóbbi könnyebben kezelhetõ, robosztusabb, univerzálisabb stb.? Talán azért, mert a szingó szelep valamivel kisebb átmérõjû, és egy felni azon a ponton, ahol a szelepet átfûzik, merevebb lehet?
Talán a korábbi hozzászólások közt ott a válasz, csak hirtelen nem találtam meg, így gondoltam megkérdezem.
asszem van szmötyi... utána kell nézzek.Rob ha már erre vagy
gondolkodom egy eskaron elsõ kerékre, (ha van itthó 2bliss) de nem kisérleteznék más löttyel
land cruiser oké gumi, de az még kevésbbé való laza talajra.kicsit tajekozodtam a temaban - a land cruiser is szimpi. az milyen? talan az a legszelesebb gumi, amit lattam 28as kerekre.
emellett a masik jelolt az altalad is javasolt smart sam. ehhez kepest?
azt lattam, hogy 2x nehezebb, mint a mostani gumim, nem valtozik meg nagyon a canga iranyithatosaga?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Lehet, hogy láma kérdés, de mi a latex belsõ elõnye?
Eddig csak azt olvastam róla, hogy lassan elengedi az airt...
Rendszeresen utána kell pumpálni..Stb
Ma ismét bizonyított a latex belsõ átnéztem a bringát mert holnap lehett el tudok menni kicsit túrázni és észre vettem hogy a hátsó le eresztett (2.5-rõl 1.5-re ) ez már sok a latexnek is szétt kap 2db fekete szélü lyuk és láss csodát a külsõben egy mástól 3cm-re 2db 2.5 centis tüske figyelt.:angevil:
hála a latexnak ezt hétfõn észre sem vettem sima gumibelsõvel már érdekesebb lett volna ugyanis otthon felejtettem a pótbelsõt és a szerszámost is:)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Üdv.
Ez így van én kevertem össze bocsi.:wallbange Viszont akkor mégis csak az autószelep a legjobb szeleptipus szerintem.
_____________________________________________
AM rlz
Az átalakítónak az a lényege, hogy a szingó szelepes belsõt fel tud fújni olyan pumpával, melynek csak autó szelepes feje van.
Az átalakítónak az a lényege, hogy a szingó szelepes belsõt fel tud fújni olyan pumpával, melynek csak autó szelepes feje van.Üdv.
Szerintem az átalakítónak pont az a lényege hogy nem kell vagy ne kelljen szétszedni vagy nem?:confused:
A szelepátalakító nem segít a szelep szétszedésében.
A szelepátalakító nem segít a szelep szétszedésében.Üdv.
Ha szingós szelepes belsõd van akkor szerintem próbáld meg szelep átalakítóval(biztos hallottál már róla ilyen filléres cucc amivel a szingós szelepet lehet autószelepesre átalakítani)...
A sebesség mindent megold.
Errõl a gumiról érdekelne a vélemények, elég jó árnak tûnik.
http://ebike.hu/term...coll-mtb/12750/
Miért kérsz tanácsot ha nem fogadod meg. Reméljük ezek után jobban megfogadod õket.hali
kb egy hete másoltam be egy linket a külsõmmel, hogy azzal menjek e a zemplénbe, lehet hogy emlékeztek...
az óvó tanácsot nem fogadtam meg saajna, s kulccsonttörés lett a vége...
máskor jobban odafigyekek:)