TC -t szerettem. Jól gurul és viszonylag jól tart.Valaki tudna mondani véleményt a vredestein t-lope és a tiger claw külsõkrõl?
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8061
Írta 2009. május 20. - 15:24

#8062
Írta 2009. május 20. - 14:25

a defekt-turo kepessege miatt amugy is tervezem egy ideje a beszerzeset, akor ez is mellette szol.
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain
#8063
Írta 2009. május 20. - 14:20

#8064
Írta 2009. május 20. - 14:16

#8065
Írta 2009. május 20. - 14:13

#8066
Írta 2009. május 20. - 13:58

Hi,
Tudtok mondani egy két ötletet olyan 26-os külsõre, ami terepen (maratonok), száraz körülmények közt jól használható, biztonságos, de aszfalton sem halál? Súly, méret nem kritikus, csak megfizethetõ legyen.
Conti Race King ?
Ennyit szerintem megér.
#8067
Írta 2009. május 20. - 13:30

Tudnátok nekem ajánlani a Schwalbe Big Jim 2.25 helyett (ezt nem tudom már beszerezni) egy hasonló képességû gumit. Jó lenne, ha legalább annyira ballonos lenne, és az ára sem lenne horrorisztikus.
#8068
Írta 2009. május 20. - 12:35

Tudtok mondani egy két ötletet olyan 26-os külsõre, ami terepen (maratonok), száraz körülmények közt jól használható, biztonságos, de aszfalton sem halál? Súly, méret nem kritikus, csak megfizethetõ legyen.
#8069
Írta 2009. május 20. - 12:21

irányíthatóság nem változik, inkább a gyorsíthatóság és ha észreveszed, akkor a fékerõ is módosul. (persze a nagyobb gumi nagyobb tapadást ad, ami nagyobb fékerõt jelent, de akkor inkább ugy fogalmazok a nehezebb kereket nehezebb is fékezni hatványozottan, igy több erõvel kell huzni a kart ugyanakkora fékezéshez) - remélem érthetõ amit irok.
[/QUOTE]
aham - itt lenne jo tudni, hogy mi szamit ebben az esetben tobbet: a bordazottsag vagy a szelesseg (jelenlegi 1.35, a smart sam 1.4, land cruiser 1.6-1.8 ha jol emlexem).
ezek szerint a land cruiser nem jobb, mint a cx compom?
#8070
Írta 2009. május 20. - 11:42

Lehet érezni a latex és nem latex közti különbséget.
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain
#8071
Írta 2009. május 20. - 10:43

#8072
Írta 2009. május 20. - 10:06

A sebesség mindent megold.
#8073
Írta 2009. május 20. - 10:04


#8074
Írta 2009. május 20. - 10:01

Hogyan befolyásolja a belsõ a gördülési ellenállást?:chin:
befolyásolja, mivel a külsõvel együtt a belsõ is deformálódik haladás (gördülés) közben.
Gördülési ellenállás
A gördülési ellenállás a külsõ és a belsõ gumi mechanikai súrlódása. Ahol a gumi hozzáér a talajhoz, ott eldeformálódik. Például ellaposodik, majd újból visszanyeri félköríves alakját, amikor már nem érintkezik azzal. De valamilyen mértékben úgy is deformálódik, hogy felvegye a kemény talaj "mintázatát". Ezek a súrlódások együttesen eredményezik a gördülési ellenállást.
http://www.freeweb.h...ly/gumikrol.htm
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#8075
Írta 2009. május 20. - 09:51

Hogyan befolyásolja a belsõ a gördülési ellenállást?:chin:
Ha ezt tõlem kérdezed, akkor csak azt írtam volna le, ha nem marad le egy betû, hogy eltetettem a külsõket + a hozzávaló külsõket a butikban. A belsõ csak a méret miatt lényeges és nem a gördülési ellenálláshoz van köze.
#8076
Írta 2009. május 20. - 01:16

#8077
Írta 2009. május 20. - 01:11

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8078
Írta 2009. május 19. - 22:38

#8079
Írta 2009. május 18. - 10:04

Ha nem valami széles, magas pedállal mész, hanem vmi kecsesebb SPD-vel, akkor szerintem ne a magasság legyen a szempont, hanem, h az 1,6-os kényelmesebb és defektállóság szempontjából is jobb valószínûleg. (ebbõl sztem kiderül, h én az 1,6-ossal megyek és azt is ajánlom
)
Eggbeater SL pedálom van. Ha neked megfelel az 1,6, akkor nekem is tuti. El is tettem + a belsõket hozzá. Köszönöm a véleményeket, tapasztalatokat és segítséget mindenkinek.
#8080
Írta 2009. május 16. - 17:35

