
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8101
Posted 2009. May 16. - 08:19


RAUH-Welt
B E G R I F F
#8102
Posted 2009. May 16. - 02:35

#8103
Posted 2009. May 15. - 22:31

Egy a baja, hogy én olcsó verziót nem találtam még belõle itt Szolnokon.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8104
Posted 2009. May 15. - 21:09

#8105
Posted 2009. May 15. - 20:55

valamint ha 2.1-es monti gumirol valtasz 1.3-as slickre, akkor lejjebb fog kerulni a kozepcsapagyhaz. eszrevehetoen. kanyarban koppano pedal es hasonlo elmenyek
jah
fõleg, ha egy régebbi amugy is alacsoní k.csapágymagassággal tervezett vázzal kombinálod
nekem egy ócska univega van összerakva városba, 1.1 slickekkel, gyakorlatilag outi élmény
lenne
ha nem egy mongoose platform pedál lenne rajta a maga fél négyzetméterével
nem egyszer emeltem már el magam kanyarban az ivrõl
beszabehu élmény
#8106
Posted 2009. May 15. - 20:25

én 1.95-ösrõl váltottam 1.4-esre,eléggé észrevehetõ volt.most akarok venni majd 2.2-es gumikat,így már kissé érdekesebb lesz:D
#8107
Posted 2009. May 15. - 20:23

#8108
Posted 2009. May 15. - 20:23

#8109
Posted 2009. May 15. - 20:16

Bocsika egy buta kérdés : a bringámon 26x1,95 -ös gumik vannak, fel lehet rá rakni 26x 1,90 gumikat???? Ezeket kaptam ingyen !!!!! Jó rá vagy kimondottan csak 26x 1.95 -ös gumok jók rá????
Elõre is köszi a választ !!
#8110
Posted 2009. May 15. - 19:25

vizes uton amugy a butykos gumi is jobban csuszik, a slick is. ha nem mesz esz nelkul, akkor nem esel el
itt londonban esik az eso eleget, megis orszagutival kozlekedtem 23mm-s kulsovel. mindig.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8111
Posted 2009. May 15. - 18:11

Tehát akkor kizárólag száraz útviszonyokhoz ajánlott?! Evvel csak annyi a baj, hogy nem igazán tudom kiszámolni az idõjárást mikor reggel elindulok és a meteorológusoknak sem igazán hiszek. Mások tapasztalatai?
Ha nem úgy mész vizes aszfalton kanyarokban, mintha üldöznének, akkor nem fogsz elesni. Értelemszerûen nem kanyarban fékezünk, villamossínen átrántjuk a kereket és nem a fém csatornafedélen kell satuféket húzni.

Nekem volt 1,3"-as és 1,6"-os is, kb. 50g-mal nehezebb a szélesebb verzió, de lényegesen kényelmesebb. Másik elõnye, hogy egy átlag belsõ belemegy, az 1,3"-ashoz már keskeny belsõ kell.
Mindkét verzió keskenyebb, mint ami rá van írva, 1,3" ~ 29mm, 1,6" ~ 37mm.
#8112
Posted 2009. May 15. - 17:58

De...esoben iszonyatosan csuszik az aszfalton is. Egyebkent jo kis halados gumma. Nekem az 1,3-as volt.
Tehát akkor kizárólag száraz útviszonyokhoz ajánlott?! Evvel csak annyi a baj, hogy nem igazán tudom kiszámolni az idõjárást mikor reggel elindulok és a meteorológusoknak sem igazán hiszek. Mások tapasztalatai?
#8113
Posted 2009. May 15. - 15:54

Sziasztok,
Városba szeretném az 1,9-es Conti DoubleFighter II külsõim Conti SportContact-ra cserélni. Van valakinek ezekkel tapasztalata? 26x1,6-os vagy 1,3-as méretben venném. A DFII jól gördül, van némi profilja is. A SC, szinte tükör, profilja megijeszt egy kicsit. Nem csúszik ez nedves aszfalton kanyarban, útfestésen, sínen vagy csatornafedélen?
Elõre is köszi!
De...esoben iszonyatosan csuszik az aszfalton is. Egyebkent jo kis halados gumma. Nekem az 1,3-as volt.
#8114
Posted 2009. May 15. - 14:22

Városba szeretném az 1,9-es Conti DoubleFighter II külsõim Conti SportContact-ra cserélni. Van valakinek ezekkel tapasztalata? 26x1,6-os vagy 1,3-as méretben venném. A DFII jól gördül, van némi profilja is. A SC, szinte tükör, profilja megijeszt egy kicsit. Nem csúszik ez nedves aszfalton kanyarban, útfestésen, sínen vagy csatornafedélen?
Elõre is köszi!
#8115
Posted 2009. May 15. - 09:07

hátra versenyzésnél is jó a 60a sztem
puha keverék 2 verseny alatt elkopna hátul kb
#8116
Posted 2009. May 15. - 01:28

ha csak versenyre használnád, én inkább puhább gumikeverékût vennék, amúgy én is minion front-ban gondolkodtam elõre-hátra, de úgy tûnik michelin lesz inkább
az elsõ minion mintázata jobban tartja az irányt hosszanti minták miatt, a hátsó jobban mászik szélesebb bütykei miatt, a fékezhetõség mindkettõnél fontos szempont, de ugye az is számít mire használod, pl. dh-nál nem igazán szempont, hogy hogy mászik a gumi, lefele nemigen kapar el a kerék, a fékezhetõség annál inkább
sokáig lehetne még ragozni....
a légyeg, hogy elsõ miniont nyugodtan használhatod hátra...
az nagyon gáz ha hátra elsõ (erõsített, 60a keménységû) miniont használnék versenyezni?
mért van amúgy minionból külön elsõ meg hátsó?
Michelin 16-ról és 24-rõl még mindig nincs vélemény?
#8117
Posted 2009. May 14. - 22:19

elöl kanyarodás hátul hajtás...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8118
Posted 2009. May 14. - 21:01

mintázatukban nem látsz eltérést ?
jobban megnézed rájössz...
más a mintázatuk.. de ez jelent vmi különösebbet?
#8119
Posted 2009. May 14. - 20:56

mintázatukban nem látsz eltérést ?az nagyon gáz ha hátra elsõ (erõsített, 60a keménységû) miniont használnék versenyezni?
mért van amúgy minionból külön elsõ meg hátsó?
jobban megnézed rájössz...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8120
Posted 2009. May 14. - 20:47

mért van amúgy minionból külön elsõ meg hátsó?