Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#7001
Írta 2010. február 23. - 16:31
#7002
Írta 2010. február 23. - 15:25
RR=9,9 ill. NN=11,5 az jónak számít?
Az szuper, RR 9.9-ért már egész tûrhetõ, 11 alatt nem láttam eddig. Hol kapható?
(NN-bõl már kicsit bánom, hogy csak egyet vettem a nyáron akciósan, 7900-ért...)
_____________________________________________
AM rlz
#7003
Írta 2010. február 23. - 15:08
#7004
Írta 2010. február 23. - 14:49
_____________________________________________
AM rlz
#7005
Írta 2010. február 23. - 12:03
nagyrészt terepen használnám lágyabb DH-ra és Freeride ra...
#7006
Írta 2010. február 22. - 11:59
tévedtemKb. fél órával a post megírása elõtt néztem ezt a táblázatot, de a Rocket Ront nem vettem észre.
Tig: várom, köszi!
Rocket Ront nem tudom, hogy bevállaljam-e... elég defektesélyesnek tûnik...
Bár... mondjuk egy Michelin Aircomp latex belsõ+Joe's No Flats tejjel... ki tudja...
csak szöges gumikról volt tavaly
csak az a tábla van amit Jani linkelt
aa augusztusi mountain bike-ban volt, abban volt is mind 2 de õk meg nem adnak számszerû adatokat a görd ellenállásra.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7007
Írta 2010. február 20. - 20:46
#7008
Írta 2010. február 20. - 18:11
táblázatba van szedve minden guminál
-sebesség
-kapaszkodás
-védelem
-tartósság
igy tipusonként könnyü eligazodni
http://www.schwalbet.../off-road_tires
#7009
Írta 2010. február 20. - 08:21
Próbáld meg úgy hogy lényegesen több levegõt fújsz a latexbe mint eddig és úgy csináld a vizes próbát , legfeljebb most már nem a vödörben csinálod ha nem a kádban. (én is jártam így és segített)Látom mindenki meg van elégedve a Michelin latex belsõvel. Én a fél szezonban egy párt használtam defekt nélkül!!! Sajnos mostanra az egyik elkezdett viccelõdni:
Adott egy latex belsõ. Felfújom, víz alá rakom, semmi buborék semmi.
Kerékbe berakom 2 és fél Bar-ra fújom este, reggelre tök lapos. Szelep szerintem jó.
Mi lehet a gondja? Anyagfáradás? Vagy esetleg az anyag sajátossága miatt a lyuk csak nagy nyomáson ereszt?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#7010
Írta 2010. február 19. - 22:16
Adott egy latex belsõ. Felfújom, víz alá rakom, semmi buborék semmi.
Kerékbe berakom 2 és fél Bar-ra fújom este, reggelre tök lapos. Szelep szerintem jó.
Mi lehet a gondja? Anyagfáradás? Vagy esetleg az anyag sajátossága miatt a lyuk csak nagy nyomáson ereszt?
#7011
Írta 2010. február 19. - 22:06
ha itthon vagyok akkor pedig BBB Airstrike. minipumpaval meg nem probaltam, de ha menet kozben kapok defektet es nem tomiti el a lotyi, akkor ugyis betolok egy belsot.
ezt most nem ust gumikra kerdeztem hogyan csinalsz "elso fujast"? amikor kifesziti a kulsot.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7012
Írta 2010. február 19. - 22:06
Eddig amit néztem: - Vredestein tiger Claw Xc-g 500 gramm, ilyet használok jelenleg is, csak sima kevlárost (ugye az xc-g oldalmintái valamivel magasabbak), 6300ft/db.
- Maxxis Larsen Mimo
Egyéb javaslat? A felsõ határ 12000 ft körül.
Kösz, Gábor
#7013
Írta 2010. február 19. - 22:03
14éve vettem életem elsõ komoly gumipárját egy pár Tioga Psycho-t. addig nem is foglalkoztam vele, milyen gumi van a bringán. (Kenda volt ) az elmúlt években 3-4 defektet kaptam, azt meg megoldottam lötty nélkül is.
Itthon is és külföldön is egyértelmûnek tûnik a Schwalbe hegemóniája MTB szakágakban. A Continental-t is felejtsem el?
#7014
Írta 2010. február 19. - 22:03
#7015
Írta 2010. február 19. - 21:54
Én egy Nobby Nic hátra-Furious Fred elõre kombót megkockáztatnék, ha már úgy is tejjel, meg latex belsõvel fogsz nyomulni.
Bár, ha tényleg ennyire lightos terepen fogod használni, lehet, hogy elég lenne a FF elõre-hátra.
#7016
Írta 2010. február 19. - 21:51
#7017
Írta 2010. február 19. - 21:39
Több gumin gondolkodom, melyiket válasszam. Az már biztos, hogy kipróbálom ezt a Michelin Latex belsõt, de milyen gumit párosítsak mellé?
Felhasználás: döngölt földút néha aszfalt, semmi sár semmi durvulás, max enyhe erdei útvonalak (turista)
A jelöltek:
Schwalbe:
Furious Fred 2.0
Nobby Nic 1.8
Continental:
Twister Supersonic
Race King 2.0 Supersonic
Vredestein:
Tiger Claw 1.6
Ami fontos: a súlya minél kevesebb legyen, de azért még használható legyen, nem akarom 500kmenként cserélni. A Maxxis nem szimpi, azt ne ajánljatok. (csiricsáré az oldalfala)
#7018
Írta 2010. február 19. - 21:37
Kell egy erösitett oldalfalú külsö ( Schwalbe Snak Skin verzió), egy kompresszor és kb. 40ml tej/kerék.
Számokban (2009-es 2.25 Fat Albert Evo, 57mm) 650 R + 700 Fron + 80ml tej = 1430gr és az út mellet is lehet vele kenyérért járni.
@Spec, 2Bliss 100-150gr könyeb mint a melyik Schwalbe?
#7019
Írta 2010. február 19. - 21:24
ezt most nem ust gumikra kerdeztem hogyan csinalsz "elso fujast"? amikor kifesziti a kulsot.
kompresszor, szerintem a speci féle 2Bliss a legjobb, 100-150 grammal könnyebbek S-Works változatban mint a Schwalbe gumik, de kell bele tej, de még így is súlynyereség, és tapadásban szerintem nagyon ott van. Én ilyet használtam egész szezonban, SZUPER:)
Az amerikai sör olyan mint kenuban dugni, nagyon közel a vízhez!
#7020
Írta 2010. február 19. - 21:16
UST kulsok is kevlarosak tobbnyire. meg a Bontrager "Tubeless Ready" is.
ezt most nem ust gumikra kerdeztem hogyan csinalsz "elso fujast"? amikor kifesziti a kulsot.