
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6981
Posted 2010. March 19. - 11:17


Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6982
Posted 2010. March 19. - 11:08

#6983
Posted 2010. March 19. - 11:00

#6984
Posted 2010. March 19. - 10:08

#6985
Posted 2010. March 19. - 09:46

Sziasztok!
Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...
Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)
De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz?![]()
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna..)
Köszi elõre is!
B.
Az a drótperemes igazából 750g.

#6986
Posted 2010. March 19. - 08:51

Vedd nyugodtan a nehezet, lfsz a különbség.
köszi!

b.
pláne, ha tudnátok, hogy 100 kg vagyok.... és itt vacilálok 300 grammon....

#6987
Posted 2010. March 19. - 08:09

Köszi...Akkor beviszem szervizbe hátha kezdenek vele valamit..ha nem tudják javitani ,elõre teszem használom mig szét nem megy
(szerencsére van most akciós ebbõl)
Ismerõs autógumishoz vidd el, besüti az egészet belülrõl és jó is lesz max egy kicsit nehezebb. Az egész megvan párszáz forintból.
#6988
Posted 2010. March 18. - 23:44

Sziasztok!
Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...
Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)
De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz?![]()
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna..)
Köszi elõre is!
B.
Vedd nyugodtan a nehezet, lfsz a különbség.
A sebesség mindent megold.
#6989
Posted 2010. March 18. - 23:39

Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...
Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)
De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz?

(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna..

Köszi elõre is!
B.
#6990
Posted 2010. March 12. - 22:27

Elõre meg pont nem tenném. Igaz, hogy ott kisebb terhelést kap, de ha ott durran szét, nagy eséllyel a földön fogod találni magad.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#6991
Posted 2010. March 12. - 15:49

(szerencsére van most akciós ebbõl)
"just chillin killin"
#6992
Posted 2010. March 12. - 13:24

#6993
Posted 2010. March 11. - 20:22

fog ez esetleg magától tovább szakadni...(nem igazán van most 10 rugóm uj gumira)
köszi ...
"just chillin killin"
#6994
Posted 2010. March 10. - 11:06

#6995
Posted 2010. March 10. - 10:59

#6996
Posted 2010. March 10. - 02:05

#6997
Posted 2010. March 10. - 01:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6998
Posted 2010. March 10. - 01:49

#6999
Posted 2010. March 09. - 19:41

#7000
Posted 2010. March 09. - 16:18

Conti RaceKing-hez képest gyérebb sárban? Tavaly Mátramaratonon hátsókeréken egy kb 70%-os RK volt fent és a sípályán sem volt vele gondom. (Igaz, hogy ez még 26os kerékkel történt.)
Mátrán nem is volt sár, csak kicsit nedves volt.

Kb olyan mint az RK.
A sebesség mindent megold.