Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15858 hozzászólás a témában

#6941
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
És így már csak az a kérdés megér-e neki 300g 6k-t. :)

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#6942
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
külsõbõl 6 ezerért spórol 300-at, kerékszetten minimum 50ezer.

#6943
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
jo de kérdés h az a 300g gumin megér-e egy halom lóvét...vagy inkább veszi a nehezebbet mer ugyis elkopik, és vesze valami maradandóbb alkatrészbõl könnyebbet....

#6944
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
keréken megérzel 300grammot.

#6945
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Sziasztok!

Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...

Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)

De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz? :)
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna.. :( )

Köszi elõre is!
B.


Az a drótperemes igazából 750g. :)

#6946
bulesz

bulesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás

Vedd nyugodtan a nehezet, lfsz a különbség.


köszi! :)
b.

pláne, ha tudnátok, hogy 100 kg vagyok.... és itt vacilálok 300 grammon.... :D
Don't try this at home!

#6947
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

Köszi...Akkor beviszem szervizbe hátha kezdenek vele valamit..ha nem tudják javitani ,elõre teszem használom mig szét nem megy
(szerencsére van most akciós ebbõl)


Ismerõs autógumishoz vidd el, besüti az egészet belülrõl és jó is lesz max egy kicsit nehezebb. Az egész megvan párszáz forintból.

#6948
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Sziasztok!

Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...

Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)

De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz? :)
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna.. :( )

Köszi elõre is!
B.


Vedd nyugodtan a nehezet, lfsz a különbség.


A sebesség mindent megold.

 


#6949
bulesz

bulesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás
Sziasztok!

Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...

Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)

De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz? :)
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna.. :( )

Köszi elõre is!
B.
Don't try this at home!

#6950
imi72

imi72

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.541 hozzászólás
  • Locationa Pilis
Nem valószínû, hogy a szervizben vállalkoznának ilyesmire.
Elõre meg pont nem tenném. Igaz, hogy ott kisebb terhelést kap, de ha ott durran szét, nagy eséllyel a földön fogod találni magad.

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."


#6951
csaba8

csaba8

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 955 hozzászólás
Köszi...Akkor beviszem szervizbe hátha kezdenek vele valamit..ha nem tudják javitani ,elõre teszem használom mig szét nem megy
(szerencsére van most akciós ebbõl)

"just chillin killin"


#6952
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Meg lehet próbálni megjavítani. Ha nem teszed meg, vagy nem sikerül, akkor biztos tovább fog szakadni, és kuka.

#6953
csaba8

csaba8

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 955 hozzászólás
Még a mult héten szehedtem össze de csak ma vettem észre egy 15 mm elég mély vágást a gumi futófelületén (schwalbe ss kevláros)
fog ez esetleg magától tovább szakadni...(nem igazán van most 10 rugóm uj gumira)
köszi ...

"just chillin killin"


#6954
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.881 hozzászólás
Én WTBvel jártam így, hogy nem ment rendesen a helyére, aztán izomból felpumpáltam és jó lett.

#6955
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
Fel szokták fújni magasabb nyomásra, hogy kiugorjon, aztán leengedik. Olyankor már nem ugrik vissza.

#6956
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás
Nem. Contim még sosem volt. Michelin illetve WTB. De ha be szappanoztam akkor kijön szépen, ütés nincs. Csak érdekelne, hogy más is találkozott e már ilyen problémával és hogyan oldja meg.
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#6957
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
olcso volt az a gumi? esetleg continental?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6958
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy szélesebb (2-2,2) gumi szerelésénél nem jön ki rendesen a pereme. Ilyenkor üt a gumi, amikor megforgatom a kereket. Ki hogyan elõzi meg a problémát?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#6959
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
nekem lefelé nemigen szokott vele gondom lenni, de felfelé a hátsó sikeresen elpörög mindig. de biztos, hogy valamilyen szinten technika kérdése is.

#6960
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Conti RaceKing-hez képest gyérebb sárban? Tavaly Mátramaratonon hátsókeréken egy kb 70%-os RK volt fent és a sípályán sem volt vele gondom. (Igaz, hogy ez még 26os kerékkel történt.)


Mátrán nem is volt sár, csak kicsit nedves volt. :)
Kb olyan mint az RK.


A sebesség mindent megold.