Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6941
Írta 2010. március 19. - 11:17
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6942
Írta 2010. március 19. - 11:08
#6943
Írta 2010. március 19. - 11:00
#6944
Írta 2010. március 19. - 10:08
#6945
Írta 2010. március 19. - 09:46
Sziasztok!
Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...
Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)
De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz?
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna.. )
Köszi elõre is!
B.
Az a drótperemes igazából 750g.
#6946
Írta 2010. március 19. - 08:51
Vedd nyugodtan a nehezet, lfsz a különbség.
köszi!
b.
pláne, ha tudnátok, hogy 100 kg vagyok.... és itt vacilálok 300 grammon....
#6947
Írta 2010. március 19. - 08:09
Köszi...Akkor beviszem szervizbe hátha kezdenek vele valamit..ha nem tudják javitani ,elõre teszem használom mig szét nem megy
(szerencsére van most akciós ebbõl)
Ismerõs autógumishoz vidd el, besüti az egészet belülrõl és jó is lesz max egy kicsit nehezebb. Az egész megvan párszáz forintból.
#6948
Írta 2010. március 18. - 23:44
Sziasztok!
Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...
Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)
De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz?
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna.. )
Köszi elõre is!
B.
Vedd nyugodtan a nehezet, lfsz a különbség.
A sebesség mindent megold.
#6949
Írta 2010. március 18. - 23:39
Olyan dilemmám lenne, hogy Panaracer FireXC piros oldalfalu gumit neztem ki... igen ám, de a Bker elírt valamit, mert a gyártó honlapján is azt írják, hogy az acél peremes 700 gr korul van a kevlar meg 590... es mindenki 590 grammal arulja itthon az acélperemeseket 3000 ft korul...
Most azon vacilálok, hogy télleg van itthon 590 acél peremes (létezhet???) vagy a 700 gramm koruli gumik azok nagyon nehezek? nem érdemes megvenni? (mérve sajnos 770 korul van inkább...)
De sajnos az ára is nagyon durva: 3000 vs 7000 korul...aka 6000 vs 12-15e... ? gramm különbségben ugyebár az már olyan 300 gramm+ a szettnél
Ti melyiket választanátok a kettõ közül? Tekeréskor érezni ezt a különbséget, vagy lfsz?
(hobbi célra, családos apuka lévén keveset tudok majd tekerni sajna.. )
Köszi elõre is!
B.
#6950
Írta 2010. március 12. - 22:27
Elõre meg pont nem tenném. Igaz, hogy ott kisebb terhelést kap, de ha ott durran szét, nagy eséllyel a földön fogod találni magad.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#6951
Írta 2010. március 12. - 15:49
(szerencsére van most akciós ebbõl)
"just chillin killin"
#6952
Írta 2010. március 12. - 13:24
#6953
Írta 2010. március 11. - 20:22
fog ez esetleg magától tovább szakadni...(nem igazán van most 10 rugóm uj gumira)
köszi ...
"just chillin killin"
#6954
Írta 2010. március 10. - 11:06
#6955
Írta 2010. március 10. - 10:59
#6956
Írta 2010. március 10. - 02:05
#6957
Írta 2010. március 10. - 01:59
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6958
Írta 2010. március 10. - 01:49
#6959
Írta 2010. március 09. - 19:41
#6960
Írta 2010. március 09. - 16:18
Conti RaceKing-hez képest gyérebb sárban? Tavaly Mátramaratonon hátsókeréken egy kb 70%-os RK volt fent és a sípályán sem volt vele gondom. (Igaz, hogy ez még 26os kerékkel történt.)
Mátrán nem is volt sár, csak kicsit nedves volt.
Kb olyan mint az RK.
A sebesség mindent megold.