Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6741
Írta 2010. április 15. - 21:46
#6742
Írta 2010. április 15. - 21:41
ugy latom, hogy nem mostanaban fog olyan kulso a kezeim koze akadni, amibol ki tudnek metszeni egy dbot, amivel meg tudnam javitani a kihasadt rr gumit. kernek tippeket, hogy mivel probalkozhatnek meg? amit relativ egyszeru beszerezni.
nekem van egy 0-ra kopott NN- em, csak nem a szomszédban vagyunk
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6743
Írta 2010. április 15. - 21:21
#6744
Írta 2010. április 15. - 20:48
én még nem láttam 28-as monti gummát
a schwalbe összes cross gumija 28as, pl smart sam, rocket ron, racing ralph,...
Schwalbe - Professional Bike Tires
#6745
Írta 2010. április 15. - 20:14
persze ezzel együtt is érdekes, hogy
37-es conti contactom 31 mm széles
37-es city contactom 30 mm széles
méghozzá az oldalfal legszélesebb pontján mérve, tehát nem az effektív futófelületen
#6746
Írta 2010. április 15. - 18:05
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6747
Írta 2010. április 15. - 18:03
én még nem láttam 28-as monti gummát
széleség v átmérõ ?
mert 28x2,1-es conti (tán traffic) pl van/volt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6748
Írta 2010. április 15. - 18:00
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6749
Írta 2010. április 15. - 17:50
kivéve cyclocross......
mondjuk sztem országúti felnire nem teszünk miontigumit
...
#6750
Írta 2010. április 15. - 17:10
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6751
Írta 2010. április 15. - 16:30
Okosodok. Most tudtam meg (egy másik eladótól): Azért mérünk a gumira írt szélességnél 3-4mm-el kevesebbet, mert általában a külsõ gumik másképp adják ki magukat a különbözõ szélességû felniken. egy 25mm-es monti felnin a külsõ jobban szétterül. Így a gyári szélességhez közelebbi értéket mutat a tolómérõ. Míg egy 16mm-es outi felnin ugyanazt a külsõgumit joval kissebb szélességûnek mérjük.
Az osztályba sorolásnál meg állítólag az a szitu, hogy a másodosztályú continental gumik falába egy erõsen kidomborodó "B" betût nyomnak. A betû helyén nem ritka, hogy elvékonyodik az oldalfal esetleges késõbbi kellemetlenségeket okozva.
Ez már sokkal logikusabb, mint az elvont és nem mérhetõ "drótperemek távolsága" verzió. Erre lépjetek!
Magányos bringás vagyok az áruházi eladóktól tanulok. Azért a fórum se rossz!!!
szerintem jobban járnál ha az áruházi eladók helyett inkább jónevû ! bringaboltok eladóira hallgatnál
mondjuk sztem országúti felnire nem teszünk miontigumit
de persze némi különbség van az eltérõ méretú és profilu felnik közt, de nme ekkora.
a conti külsõk általában kisebbek mint a névlegez méretük.
mellesleg akkor mi a helyzet pl a 2,0-ás speci adrenalin külsõvel ami bármely felnin legalább 2,2-es ?
majd kérd meg az embert mutasson már ilyen dombornyomott "B" betût. kiváncsi lennék rá
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6752
Írta 2010. április 15. - 16:18
Az osztályba sorolásnál meg állítólag az a szitu, hogy a másodosztályú continental gumik falába egy erõsen kidomborodó "B" betût nyomnak. A betû helyén nem ritka, hogy elvékonyodik az oldalfal esetleges késõbbi kellemetlenségeket okozva.
Ez már sokkal logikusabb, mint az elvont és nem mérhetõ "drótperemek távolsága" verzió. Erre lépjetek!
Magányos bringás vagyok az áruházi eladóktól tanulok. Azért a fórum se rossz!!!
má bocs de ezt hogy ?
ha összenyomom a gumit akkor kb 0 mm lesz a peremek távolsága. he meg kifelktetem mint a gyalogbékát akkor legalább 80...
#6753
Írta 2010. április 14. - 19:37
Tavaly Vettem Dr. sludge defekt lötyit azt be injekcióztam latex belsõbe és amíg ki nem szakadt a szelep tökéletesen tette a dolgát bizonyította ezt a több mint száz ( de lehet hogy 200-300 ) apró rózsaszín pötty és az hogy májustól októberig nem volt defektem míg a velem tekerõk miatt több tucatszor álltunk meg defektet javítani.
Karácsonykor a CRC-n vettem magamnak és Rékának is Dr. Sludgéval gyárilag töltött belsöt, Rékának két hete többszörös defektje volt amit ragasztani kellett. Nekem is meg kellett tapasztalnom hogy defekt miatt 3 x is rá kellett pumpálnom a belsõre ezután már nem engedet.
3 napja kivettem a belsõt megtaláltam a tüskét is ., ahogy kivettem a belsõt hallottam hogy elkezdett ereszteni..... nagy nehezen tömítette el az anyag a lyukat. Mivel egy szerencsétlen pumpálásnál sikerült a szelepbe is juttatnom a lötyibõl így szétszedtem a szelepet, ekkor jött a meglepetés a rózsaszín sludge helyet fehér Öko defektstop volt a gumiban nem csak ebben hanem az összesben. Így már értettem az el nem és a nehezen eltömített lyukakat . Hangsúlyozom a belsõk gyári Dr. Sludgés dobozokban voltak.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6754
Írta 2010. április 14. - 19:04
#6755
Írta 2010. április 14. - 17:47
a smart sam-nek kicsit tul suru a mintaja ahoz hogy jol tisztuljon. nem probaltam, de van itthon egy, az alapjan mondom
evot hasznaltal vagy az olcsobbat?
hat az en gumigyujtemenyem annyi, ami a bringan van (nn+rr) ill van egy szakadt rr pluszban, amit akkor akartam feltenni, amikor elkopott a mostani.
#6756
Írta 2010. április 14. - 15:00
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6757
Írta 2010. április 14. - 12:19
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#6758
Írta 2010. április 14. - 11:46
mit inditottam el ajaj
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6759
Írta 2010. április 14. - 11:41
2 db Vredestein Tiger Claw Xc-g kevlár 2,0
2 db Vredestein Tiger Claw kevlár 2,0
2 db Specialized Adrenalin kevlár 2,0 (irgalmatlanul ballonos)
2 db Vittoria Rubino 700x23
2 db IRC Nothos kevlár 1,95
2 db Kenda 1,5-ös slick
1 db Tioga Psycho 2,0 retro szürke az elsõ komoly bringámról. Ez marad ameddig hely van