Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6521
Írta 2010. május 25. - 23:27

#6522
Írta 2010. május 24. - 10:59

Köszi.a 2.125" elvileg annyival nagyobb, amennyivel több az érték...gyártónként változhat.
Mivel a belsõn a 2.125 több, mint a 2.1 így asszem egyértelmû, de 2.3"-ig simán jó szokott lenni.
(hát igen, elméletileg egyértelmû... gyakorlatban manapság már ezt is inkább megkérdezem, mielõtt kiderül, hogy valami egész mást jelent, mint amire tippelek

#6523
Írta 2010. május 24. - 10:40

2.1" a köpeny szélessége.
a 2.125" elvileg annyival nagyobb, amennyivel több az érték...gyártónként változhat.
Mivel a belsõn a 2.125 több, mint a 2.1 így asszem egyértelmû, de 2.3"-ig simán jó szokott lenni.
#6524
Írta 2010. május 24. - 10:23

És a x2.1 és x2.125 az valódi eltérés vagy ugyanazt jelentik, csak a Michelin spórolt a karakterekkel és lehagyta a végérõl azt a 0.025-t?
(gondolom, ha egy belsõre azt írják, hogy max. 26x2.125-ig, akkor a 26x2.1-es külsõbe még berakhatom)
#6525
Írta 2010. május 21. - 10:33

Milyen széles és magas a Mud (azt látom hogy 1,7es, de valós értékekre lennék kíváncsi)?
Hazaérek lemérem neked, de kb reális az 1.7.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6526
Írta 2010. május 20. - 15:50

crosscangamon volt nekem is 47es - nem volt konnyu gyorsitani, viszont az egy konnyebb canga volt (ez lecsupaszitva is majd 14kg, es rovidebbnek tunik a hajtokar)
azert gondoltam erre a megoldasra, mert eleg szeles a felni es a 35os nagyon hurkagyurka rajta. a sarvedot mar lebontottam rola, csak aszfalton hasznalom varosi rohangalasra.
lehet kapsz rá 1.6-os conti sport contactot, az már elég széles, de még viszonylag jó a súlya
#6527
Írta 2010. május 20. - 12:55

Én 47 milis contit próbáltam, de egyrészt akkora kerékhez már az is túlzás, másrészt ha merevvillás a paripa akkor mindenképpen nézd meg, hogy elfér-e ekkora gumi a villanyak alatt, másrészt elfér-e a sárvédõ.
crosscangamon volt nekem is 47es - nem volt konnyu gyorsitani, viszont az egy konnyebb canga volt (ez lecsupaszitva is majd 14kg, es rovidebbnek tunik a hajtokar)

#6528
Írta 2010. május 20. - 12:11

Igen, én ezt a rendszert használom. Felrakni gyerekjáték, felfújni gyerekjáték, eleresztés nem volt. Nekem két kerékszetten van Barro Mtn és Mud, s remélhetõleg lassan felrakhatok hátulra egy Race verziót - ezzel minden idõjárási helyzetre le vagyok fedve. A súlyak +/- 10 gramm szórással megfelelnek a gyári oldalon megadottaknak. én 50 ml tejjel használom, s február óta tünetmentesek, de azért majd öntök még bele egy keveset a maratonok elõtt.
Milyen széles és magas a Mud (azt látom hogy 1,7es, de valós értékekre lennék kíváncsi)?
A sebesség mindent megold.
#6529
Írta 2010. május 20. - 11:56

Normál felni-normál külsõ kombó lesz. Durva menet lesz az összerakása, mert a Racing Ralph szerintem orrán-száján tolni fogja ki a latexet. A Nobby Nic-hez nagyobb reményeket fûzök.
Ne. Parti Andris akarsz lenni? Ez a "használjunk UST-ként nem-UST gumit" nem megbízható. Ha így használod, legalább vastagabb, nehezebb gumival próbálkozz, pl Panaracer, Vredstein, ne papír Schwalbe.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6530
Írta 2010. május 20. - 11:22

nekem montiban volt elol 2.3-as hatul 2.0-as, kenyelmes meg minden, de dog lassu volt vele a bringa.
nekem ilyen mindenes guminak az 1.5 -ös vált be, azt már lehet terepen is kínozni valamelyest, lehet túrázni használni, elég kényelmes és nem is lassú, amolyan jó kompromisszum
#6531
Írta 2010. május 20. - 10:53

A Geax TNT külsõivel van valakinek tapasztalata?
Igen, én ezt a rendszert használom. Felrakni gyerekjáték, felfújni gyerekjáték, eleresztés nem volt. Nekem két kerékszetten van Barro Mtn és Mud, s remélhetõleg lassan felrakhatok hátulra egy Race verziót - ezzel minden idõjárási helyzetre le vagyok fedve. A súlyak +/- 10 gramm szórással megfelelnek a gyári oldalon megadottaknak. én 50 ml tejjel használom, s február óta tünetmentesek, de azért majd öntök még bele egy keveset a maratonok elõtt.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6532
Írta 2010. május 20. - 10:43

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6533
Írta 2010. május 20. - 10:29

valaki probalt varosban schwalbe big apple gumit? 28asra kellene egy merevvazas trekkingre. az 50esre gondoltam, az is malomko sulyu (900g)
Én 47 milis contit próbáltam, de egyrészt akkora kerékhez már az is túlzás, másrészt ha merevvillás a paripa akkor mindenképpen nézd meg, hogy elfér-e ekkora gumi a villanyak alatt, másrészt elfér-e a sárvédõ.
#6534
Írta 2010. május 20. - 10:12


#6535
Írta 2010. május 19. - 23:00

Rendeltem Joe's átalakító szettet.
Normál felni-normál külsõ kombó lesz. Durva menet lesz az összerakása, mert a Racing Ralph szerintem orrán-száján tolni fogja ki a latexet. A Nobby Nic-hez nagyobb reményeket fûzök.
A latexet egyébként külsõcserénél milyen mértékben lehet áttölteni? Ami nem ragadt rá a külsõre, az mind átmehet az új külsõbe? Egyébként ha egyszer betömi az oldalfalat rendesen a latex, akkor onnantól már nincs gond a "szita" oldalfalú külsõnél sem. Jól gondolom?
Én is JOE-val csináltam. Nekem a NN jobban engedte az oldalán mint a RR, de hamar eltömõdött, és azóta nincs gond.Összességében egy ideig el-elengedte a nyomást de pár bringázás után elég jól tartja.
Külsõcserénél én áttöltöttem a tejet, annak ellenére, hogy azt mondták nem lehet. Semmi különöset nem észleltem.
Normál felni, normál külsõvel figyelj majd a megfelelõ nyomásra, mert alacsonyabb nyomáson megjártam vele az elején, azért mégsem egy UST-s vastagabb falú gumi.
#6536
Írta 2010. május 19. - 21:23

Sziasztok!
Maxxis Medusa 2,1-et milyen nyomáson használjam a cca.70 kilómhoz?
Köszi
Ha sok a rugóút a karodban/lábadban, akkor elõl 2,0 hátul 2,5bar, ha hajlamos vagy odaverni a kereket, akkor 2,5/3,0
#6537
Írta 2010. május 19. - 21:18

Maxxis Medusa 2,1-et milyen nyomáson használjam a cca.70 kilómhoz?
Köszi
#6538
Írta 2010. május 19. - 11:44

#6539
Írta 2010. május 18. - 23:21

Normál felni-normál külsõ kombó lesz. Durva menet lesz az összerakása, mert a Racing Ralph szerintem orrán-száján tolni fogja ki a latexet. A Nobby Nic-hez nagyobb reményeket fûzök.
De lehet, hogy veszek hátra is valami nagyobb bütykû, nehezebb külsõt, mert a legkisebb sárfolton is megcsúszik felfelé a RR, és nem akarok például azért fél napot a gumiszereléssel tölteni, mert esett egy kis esõ verseny elõtt.
A latexet egyébként külsõcserénél milyen mértékben lehet áttölteni? Ami nem ragadt rá a külsõre, az mind átmehet az új külsõbe? Egyébként ha egyszer betömi az oldalfalat rendesen a latex, akkor onnantól már nincs gond a "szita" oldalfalú külsõnél sem. Jól gondolom?
A Geax TNT külsõivel van valakinek tapasztalata?
#6540
Írta 2010. május 17. - 19:50

4. aszfalt hát az van. Gördülési ellenállása 2.7-baron 1.85"-os kb annyi lehet mint a ritchey z max 2.1 -es 1.0 baron aszfalton egyszerûen képtelen voltam utolérni az elõttem menõt (50m) akire addig folyamatosan jöttem fel pedig már a tüdõm kiköptem.
Mondtam vagy mondtam?
