Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6481
Írta 2010. június 01. - 09:22
#6482
Írta 2010. május 30. - 23:02
arn: schwalbe smart sam?
de-de mindig ide lyukadok ki... asszem kiprobalok egy olcsobb 2.1es drotosat. evoba nem merek igy belevagni, hatha nem tetszik.
#6483
Írta 2010. május 30. - 21:12
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6484
Írta 2010. május 30. - 20:44
Nem naon akarok venni 7-8 e ft-ért venni darabját.
7-8 ezer per darab? Ha jól emlékszem, amikor vettem még a pár sem került ennyibe
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6485
Írta 2010. május 30. - 13:37
nem i.
de azt meg nem tudjuk hogy mire kellene. igy nehez ajanlani
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6486
Írta 2010. május 30. - 08:51
Ja a súlyát eddig nem is néztem a SCHWALBI Land Cruiser külsõnek!
Utána néztem 790g nem tom ez szerintetek sok ebben a kategóriában?
Nem naon akarok venni 7-8 e ft-ért venni darabját.
Mivel friss cangás vok elég sok pénzt toltam most bele (canga, sisak, szemûveg, kesztyû, lámpák, computer, kulacs stb.)de mivel elég rücsis gumi van rajta sztem a lendületem 10%-a elveszik bár terepen isten felmásztam olyan helyekre is ahová nem is gondoltam volna!
Szerintetek milyen súly lenne az optimál milyen súly keretek között! Esetleg ajánlhatnátok valamit!
Szép napot
az 1.9es mar 900g... az baromi sok. foleg a szelessegehez kepest. drotos guminal szvsz 600g kornyeke jo.
#6487
Írta 2010. május 30. - 08:08
Utána néztem 790g nem tom ez szerintetek sok ebben a kategóriában?
Nem naon akarok venni 7-8 e ft-ért venni darabját.
Mivel friss cangás vok elég sok pénzt toltam most bele (canga, sisak, szemûveg, kesztyû, lámpák, computer, kulacs stb.)de mivel elég rücsis gumi van rajta sztem a lendületem 10%-a elveszik bár terepen isten felmásztam olyan helyekre is ahová nem is gondoltam volna!
Szerintetek milyen súly lenne az optimál milyen súly keretek között! Esetleg ajánlhatnátok valamit!
Szép napot
#6488
Írta 2010. május 29. - 23:13
van vmi új svábli
sammy slick
-- Bikemarket.hu -- Schwalbe
jah ezt neztem, de velemenyek nelkul elegge melle lehet fogni nemtom mennyivel lenne jobb, mint egy szimpla slick.
mas gyartok?
#6489
Írta 2010. május 29. - 22:48
26os ossztelosra keresnek vmi olyasmi gumit, ami jo dongolt foldre ill aszfaltra (gyor kornyeken nem nagyon van mas). az emlitett land cruiser nem lenne rossz, ha nem lenne olyan dog nehez (cross cangan hasznaltam).
* legyen rajta lehetoleg osszefuggo futofelulet
* szelen butykok, hogy azert szaraz terepen ne csusszon
* 2-2.1es jo lenne
* nem art, ha olcso, es ill nem dog nehez
tudtok tippeket, ami bevalt? 1.35osben a cx comp nem volt rossz... a varosi cangamra most azt tettem, sokkal frankobb, mint a korabbi turagumi. azt hittem kevesbe gordul, de epp ellenkezoleg.
van vmi új svábli
sammy slick
-- Bikemarket.hu -- Schwalbe
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6490
Írta 2010. május 29. - 22:44
* legyen rajta lehetoleg osszefuggo futofelulet
* szelen butykok, hogy azert szaraz terepen ne csusszon
* 2-2.1es jo lenne
* nem art, ha olcso, es ill nem dog nehez
tudtok tippeket, ami bevalt? 1.35osben a cx comp nem volt rossz... a varosi cangamra most azt tettem, sokkal frankobb, mint a korabbi turagumi. azt hittem kevesbe gordul, de epp ellenkezoleg.
#6491
Írta 2010. május 29. - 21:09
De remélem kisebb terepen nem vérzek el vele!
Még egyszer köszi a válaszodat jó tekerést!
Az elõzõ levelem Blueshark-nak címezve BOCSI
#6492
Írta 2010. május 29. - 19:56
Üdv Mindenkinek!
Valakinek van tapasztalata a SCHWALBI Land Cruiser külsörõl?
Mert ilyen tervezek venni de gondoltam elöbb meg kérdezlek titeket hátha tudtok segíteni?
Elõre is kösz
nekem van egy pár, nagyon jó kis guminak tartom rendessen felfújva csak a középsõ élén fut szinte teljessen hangtalan, városban ill. túrázásra használom defektem még nem volt vele
#6493
Írta 2010. május 29. - 17:52
#6494
Írta 2010. május 29. - 16:53
Csak az baj e hogy a felni és gumiperem között ugye ami kifojt tej maradvány még ott van. Csak ugy tudnám kitisztítani, hogy leszedem a gumit, de nem tudom hogy megéri-e most ezért lebontani. A gumiban lévõ tejet fel lehet még egyszer használni vagy nem?
Az nem baj, az is a szerepe. Ami kibuggyant, mosd le egy papírtörlõvel. Fel lehet használni, DE: a lötyiben nyilván észrevetted, hogy vannak nagyobb szemcsék is. Ezekre szükség van a defektgátláshoz, viszont ami a gumi alján lötyögve marad, az többnyire ezt már nem tartalmazza - ha kiszipkázod, mondjuk egy fecskendõvel, akkor látod is a szemcséket a gumi belsejéhez tapadva. Ebbõl az következik, hogy mellé KELL öntened a tökéletes defektgátlás érdekében.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6495
Írta 2010. május 29. - 16:17
#6496
Írta 2010. május 29. - 14:43
ha egy 23m mszéles felnire rádobsz egy 60mm ballonos külsõt az tuti lefordul...
B+ Acrobat Pro-n (24,5mm külsõ, 18,5mm belsõ) volt 2,35-ös Maxxis Swamp Thing minden gond nélkül.
egyébként: Sheldon Brown - Tire sizing
#6497
Írta 2010. május 29. - 14:42
Ez azt jelenti, hogy nem tömít rendesen. Ez elég nagy baj, mivel két dolgot jelenthet:
-a perem nem elég jó minõségû, magyarul megkarcoltad, vagy odaütötted
-a gumi nem elég jó minõségû
Elméletileg a tiszta UST felni és az UST külsõ még tej nélkül sem szabad, hogy szeleljen. Én a helyedben megpróbálkoznék egy leszedés, kitisztítás, visszarakás megoldással. Pont ugyanolyan, mint egy sima gumi, ha szappanos vízzel átkened, s középre rendezed a peremeket, kézzel is le lehet szedni. Ha a középrerendezés nem megy, akkor véged van, nagyon szoros a preme, izmos gumileszedõ kell, ami nem lehet fém, mivel megkárosíthatja a felnit.
A visszarakás már trükkösebb, errõl több megoldás is olvasható - de megmentelek, s leírom a tutit, ami MINDIG mûködik, s nem kell kompresszor és hasonló baromságok. Egyik perem bepattint, másik perem 80 % bepattint, tej be, másik perem is bepattint. Ezután szappanos vízzel bekened a gumi széleit, s mindenhol szabályosan középre rendezed. A kereket LÓGASD, ne a földön tárold, s ne is fektesd le. Ez nagyon fontos, ezt sokan elb***k. A szelepnél a peremet mindkét oldalon húzd ki a felni széléig, hogy szinte a végleges helyére kerüljön - ehhez elég a szelepnél 10-10 centit megdolgozni, s a többi maradjon középre rendezve. Ezek után egy sima mûhelypumpával felfújod, s szépen bepattan a helyére. felfújod 4 barra, majd 5 perc után visszaengeded a kívánt nyomásra. Ezzel a módszerrel 3 márkát is elsõre fel tudtam fújni, s az ismételt fújások során sem volt probléma. A 2.1-eseket eleve kézzel rakom fel, leszedõt csak a vékonyhoz használok. Sokak szerint legendásan nehéz az UST felrakás, de szerintem csak bénák - azaz egy-egy lépés kimarad, pedig mindegyik nagyon fontos. Tipikus hiba a földön álló kerék, ahol az ellapuló gumi miatt máris orkánszerûen távozik a levegõ.
Köszönöm a pro választ!
Az igazság az hogy én is elb***sztam mert a földön volt és ezért jött ki egy kis tej. Szerintem nagy gond nincs, mert tegnap felfújtam és nem eresztett le. A lógatásra pedig a saját hibámból már én is rájöttem, úgy látszik számomra ez az ust tûzkeresztség.
Tehát nem ereszt, remélem nem is fog.
Csak az baj e hogy a felni és gumiperem között ugye ami kifojt tej maradvány még ott van. Csak ugy tudnám kitisztítani, hogy leszedem a gumit, de nem tudom hogy megéri-e most ezért lebontani. A gumiban lévõ tejet fel lehet még egyszer használni vagy nem?
Uhh elég lámi vagyok...
#6498
Írta 2010. május 29. - 14:31
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6499
Írta 2010. május 29. - 14:12
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6500
Írta 2010. május 29. - 14:12
Valakinek van tapasztalata a SCHWALBI Land Cruiser külsörõl?
Mert ilyen tervezek venni de gondoltam elöbb meg kérdezlek titeket hátha tudtok segíteni?
Elõre is kösz