Ez azt jelenti, hogy nem tömít rendesen. Ez elég nagy baj, mivel két dolgot jelenthet:
-a perem nem elég jó minõségû, magyarul megkarcoltad, vagy odaütötted
-a gumi nem elég jó minõségû
Elméletileg a tiszta UST felni és az UST külsõ még tej nélkül sem szabad, hogy szeleljen. Én a helyedben megpróbálkoznék egy leszedés, kitisztítás, visszarakás megoldással. Pont ugyanolyan, mint egy sima gumi, ha szappanos vízzel átkened, s középre rendezed a peremeket, kézzel is le lehet szedni. Ha a középrerendezés nem megy, akkor véged van, nagyon szoros a preme, izmos gumileszedõ kell, ami nem lehet fém, mivel megkárosíthatja a felnit.
A visszarakás már trükkösebb, errõl több megoldás is olvasható - de megmentelek, s leírom a tutit, ami MINDIG mûködik, s nem kell kompresszor és hasonló baromságok. Egyik perem bepattint, másik perem 80 % bepattint, tej be, másik perem is bepattint. Ezután szappanos vízzel bekened a gumi széleit, s mindenhol szabályosan középre rendezed. A kereket LÓGASD, ne a földön tárold, s ne is fektesd le. Ez nagyon fontos, ezt sokan elb***k. A szelepnél a peremet mindkét oldalon húzd ki a felni széléig, hogy szinte a végleges helyére kerüljön - ehhez elég a szelepnél 10-10 centit megdolgozni, s a többi maradjon középre rendezve. Ezek után egy sima mûhelypumpával felfújod, s szépen bepattan a helyére. felfújod 4 barra, majd 5 perc után visszaengeded a kívánt nyomásra. Ezzel a módszerrel 3 márkát is elsõre fel tudtam fújni, s az ismételt fújások során sem volt probléma. A 2.1-eseket eleve kézzel rakom fel, leszedõt csak a vékonyhoz használok. Sokak szerint legendásan nehéz az UST felrakás, de szerintem csak bénák - azaz egy-egy lépés kimarad, pedig mindegyik nagyon fontos. Tipikus hiba a földön álló kerék, ahol az ellapuló gumi miatt máris orkánszerûen távozik a levegõ.
Köszönöm a pro választ!
Az igazság az hogy én is elb***sztam mert a földön volt és ezért jött ki egy kis tej. Szerintem nagy gond nincs, mert tegnap felfújtam és nem eresztett le. A lógatásra pedig a saját hibámból már én is rájöttem, úgy látszik számomra ez az ust tûzkeresztség.

Tehát nem ereszt, remélem nem is fog.
Csak az baj e hogy a felni és gumiperem között ugye ami kifojt tej maradvány még ott van. Csak ugy tudnám kitisztítani, hogy leszedem a gumit, de nem tudom hogy megéri-e most ezért lebontani. A gumiban lévõ tejet fel lehet még egyszer használni vagy nem?
Uhh elég lámi vagyok...