Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6541
Írta 2010. május 24. - 10:40

2.1" a köpeny szélessége.
a 2.125" elvileg annyival nagyobb, amennyivel több az érték...gyártónként változhat.
Mivel a belsõn a 2.125 több, mint a 2.1 így asszem egyértelmû, de 2.3"-ig simán jó szokott lenni.
#6542
Írta 2010. május 24. - 10:23

És a x2.1 és x2.125 az valódi eltérés vagy ugyanazt jelentik, csak a Michelin spórolt a karakterekkel és lehagyta a végérõl azt a 0.025-t?
(gondolom, ha egy belsõre azt írják, hogy max. 26x2.125-ig, akkor a 26x2.1-es külsõbe még berakhatom)
#6543
Írta 2010. május 21. - 10:33

Milyen széles és magas a Mud (azt látom hogy 1,7es, de valós értékekre lennék kíváncsi)?
Hazaérek lemérem neked, de kb reális az 1.7.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6544
Írta 2010. május 20. - 15:50

crosscangamon volt nekem is 47es - nem volt konnyu gyorsitani, viszont az egy konnyebb canga volt (ez lecsupaszitva is majd 14kg, es rovidebbnek tunik a hajtokar)
azert gondoltam erre a megoldasra, mert eleg szeles a felni es a 35os nagyon hurkagyurka rajta. a sarvedot mar lebontottam rola, csak aszfalton hasznalom varosi rohangalasra.
lehet kapsz rá 1.6-os conti sport contactot, az már elég széles, de még viszonylag jó a súlya
#6545
Írta 2010. május 20. - 12:55

Én 47 milis contit próbáltam, de egyrészt akkora kerékhez már az is túlzás, másrészt ha merevvillás a paripa akkor mindenképpen nézd meg, hogy elfér-e ekkora gumi a villanyak alatt, másrészt elfér-e a sárvédõ.
crosscangamon volt nekem is 47es - nem volt konnyu gyorsitani, viszont az egy konnyebb canga volt (ez lecsupaszitva is majd 14kg, es rovidebbnek tunik a hajtokar)

#6546
Írta 2010. május 20. - 12:11

Igen, én ezt a rendszert használom. Felrakni gyerekjáték, felfújni gyerekjáték, eleresztés nem volt. Nekem két kerékszetten van Barro Mtn és Mud, s remélhetõleg lassan felrakhatok hátulra egy Race verziót - ezzel minden idõjárási helyzetre le vagyok fedve. A súlyak +/- 10 gramm szórással megfelelnek a gyári oldalon megadottaknak. én 50 ml tejjel használom, s február óta tünetmentesek, de azért majd öntök még bele egy keveset a maratonok elõtt.
Milyen széles és magas a Mud (azt látom hogy 1,7es, de valós értékekre lennék kíváncsi)?
A sebesség mindent megold.
#6547
Írta 2010. május 20. - 11:56

Normál felni-normál külsõ kombó lesz. Durva menet lesz az összerakása, mert a Racing Ralph szerintem orrán-száján tolni fogja ki a latexet. A Nobby Nic-hez nagyobb reményeket fûzök.
Ne. Parti Andris akarsz lenni? Ez a "használjunk UST-ként nem-UST gumit" nem megbízható. Ha így használod, legalább vastagabb, nehezebb gumival próbálkozz, pl Panaracer, Vredstein, ne papír Schwalbe.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6548
Írta 2010. május 20. - 11:22

nekem montiban volt elol 2.3-as hatul 2.0-as, kenyelmes meg minden, de dog lassu volt vele a bringa.
nekem ilyen mindenes guminak az 1.5 -ös vált be, azt már lehet terepen is kínozni valamelyest, lehet túrázni használni, elég kényelmes és nem is lassú, amolyan jó kompromisszum
#6549
Írta 2010. május 20. - 10:53

A Geax TNT külsõivel van valakinek tapasztalata?
Igen, én ezt a rendszert használom. Felrakni gyerekjáték, felfújni gyerekjáték, eleresztés nem volt. Nekem két kerékszetten van Barro Mtn és Mud, s remélhetõleg lassan felrakhatok hátulra egy Race verziót - ezzel minden idõjárási helyzetre le vagyok fedve. A súlyak +/- 10 gramm szórással megfelelnek a gyári oldalon megadottaknak. én 50 ml tejjel használom, s február óta tünetmentesek, de azért majd öntök még bele egy keveset a maratonok elõtt.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6550
Írta 2010. május 20. - 10:43

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6551
Írta 2010. május 20. - 10:29

valaki probalt varosban schwalbe big apple gumit? 28asra kellene egy merevvazas trekkingre. az 50esre gondoltam, az is malomko sulyu (900g)
Én 47 milis contit próbáltam, de egyrészt akkora kerékhez már az is túlzás, másrészt ha merevvillás a paripa akkor mindenképpen nézd meg, hogy elfér-e ekkora gumi a villanyak alatt, másrészt elfér-e a sárvédõ.
#6552
Írta 2010. május 20. - 10:12


#6553
Írta 2010. május 19. - 23:00

Rendeltem Joe's átalakító szettet.
Normál felni-normál külsõ kombó lesz. Durva menet lesz az összerakása, mert a Racing Ralph szerintem orrán-száján tolni fogja ki a latexet. A Nobby Nic-hez nagyobb reményeket fûzök.
A latexet egyébként külsõcserénél milyen mértékben lehet áttölteni? Ami nem ragadt rá a külsõre, az mind átmehet az új külsõbe? Egyébként ha egyszer betömi az oldalfalat rendesen a latex, akkor onnantól már nincs gond a "szita" oldalfalú külsõnél sem. Jól gondolom?
Én is JOE-val csináltam. Nekem a NN jobban engedte az oldalán mint a RR, de hamar eltömõdött, és azóta nincs gond.Összességében egy ideig el-elengedte a nyomást de pár bringázás után elég jól tartja.
Külsõcserénél én áttöltöttem a tejet, annak ellenére, hogy azt mondták nem lehet. Semmi különöset nem észleltem.
Normál felni, normál külsõvel figyelj majd a megfelelõ nyomásra, mert alacsonyabb nyomáson megjártam vele az elején, azért mégsem egy UST-s vastagabb falú gumi.
#6554
Írta 2010. május 19. - 21:23

Sziasztok!
Maxxis Medusa 2,1-et milyen nyomáson használjam a cca.70 kilómhoz?
Köszi
Ha sok a rugóút a karodban/lábadban, akkor elõl 2,0 hátul 2,5bar, ha hajlamos vagy odaverni a kereket, akkor 2,5/3,0
#6555
Írta 2010. május 19. - 21:18

Maxxis Medusa 2,1-et milyen nyomáson használjam a cca.70 kilómhoz?
Köszi
#6556
Írta 2010. május 19. - 11:44

#6557
Írta 2010. május 18. - 23:21

Normál felni-normál külsõ kombó lesz. Durva menet lesz az összerakása, mert a Racing Ralph szerintem orrán-száján tolni fogja ki a latexet. A Nobby Nic-hez nagyobb reményeket fûzök.
De lehet, hogy veszek hátra is valami nagyobb bütykû, nehezebb külsõt, mert a legkisebb sárfolton is megcsúszik felfelé a RR, és nem akarok például azért fél napot a gumiszereléssel tölteni, mert esett egy kis esõ verseny elõtt.
A latexet egyébként külsõcserénél milyen mértékben lehet áttölteni? Ami nem ragadt rá a külsõre, az mind átmehet az új külsõbe? Egyébként ha egyszer betömi az oldalfalat rendesen a latex, akkor onnantól már nincs gond a "szita" oldalfalú külsõnél sem. Jól gondolom?
A Geax TNT külsõivel van valakinek tapasztalata?
#6558
Írta 2010. május 17. - 19:50

4. aszfalt hát az van. Gördülési ellenállása 2.7-baron 1.85"-os kb annyi lehet mint a ritchey z max 2.1 -es 1.0 baron aszfalton egyszerûen képtelen voltam utolérni az elõttem menõt (50m) akire addig folyamatosan jöttem fel pedig már a tüdõm kiköptem.
Mondtam vagy mondtam?

#6559
Írta 2010. május 17. - 17:09

Vélemények
1. felfelé mindenütt csak az erõm szabott határt a feljutásnak sehol sem kapart el ( a legnagyobb elkaparás max 1/16 fordulat lehetett)
2. lefelé ahol az emberek csúsztak jobbra balra estek keltek tolták, rángatták a vasakat én nekem a legnagyobb gondom az volt hogy elég hangosan üvöltsem" leva-desna azaz jobb-ball. Ahol kínlódva tolták le a bringákat ott 20-25-el mentem lefelé vigyorral a képemen.
3. tisztulás nagyon gyors egy-két helyen volt csak olyan hogy ne láttam volna a mintát, de utána gyorsan tisztult a teljes takarításhoz elég egy 3-4-5 méteres pocsolya(volt bõven)
4. aszfalt hát az van. Gördülési ellenállása 2.7-baron 1.85"-os kb annyi lehet mint a ritchey z max 2.1 -es 1.0 baron aszfalton egyszerûen képtelen voltam utolérni az elõttem menõt (50m) akire addig folyamatosan jöttem fel pedig már a tüdõm kiköptem.
A sárról csak annyit hogy döntõ többségben keményre taposott föld volt és csak 1-2mm volt átázva ami borzalmasan csúszott helyenként azért elõfordult tengelyig érõ traktornyomos verzió is. Többször elfordult hogy nem láttam a kistányért ill. a sorból csak azt a 2-3 fogaskereket amit az azt megelõzõ percekben használtam, a bringáról mosás után egy kisebb görögdinnyényi sarat mostam le leginkább a középsõ részrõl.
Osztályzat 4.5
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6560
Írta 2010. május 17. - 14:15

egyelõre semmi baja, a Schwalbe felniszalagra pontosan felfekszik a szelep és egyáltalán nem dörzsölõdik a felnihez.