Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6541
Írta 2010. május 17. - 17:09

Vélemények
1. felfelé mindenütt csak az erõm szabott határt a feljutásnak sehol sem kapart el ( a legnagyobb elkaparás max 1/16 fordulat lehetett)
2. lefelé ahol az emberek csúsztak jobbra balra estek keltek tolták, rángatták a vasakat én nekem a legnagyobb gondom az volt hogy elég hangosan üvöltsem" leva-desna azaz jobb-ball. Ahol kínlódva tolták le a bringákat ott 20-25-el mentem lefelé vigyorral a képemen.
3. tisztulás nagyon gyors egy-két helyen volt csak olyan hogy ne láttam volna a mintát, de utána gyorsan tisztult a teljes takarításhoz elég egy 3-4-5 méteres pocsolya(volt bõven)
4. aszfalt hát az van. Gördülési ellenállása 2.7-baron 1.85"-os kb annyi lehet mint a ritchey z max 2.1 -es 1.0 baron aszfalton egyszerûen képtelen voltam utolérni az elõttem menõt (50m) akire addig folyamatosan jöttem fel pedig már a tüdõm kiköptem.
A sárról csak annyit hogy döntõ többségben keményre taposott föld volt és csak 1-2mm volt átázva ami borzalmasan csúszott helyenként azért elõfordult tengelyig érõ traktornyomos verzió is. Többször elfordult hogy nem láttam a kistányért ill. a sorból csak azt a 2-3 fogaskereket amit az azt megelõzõ percekben használtam, a bringáról mosás után egy kisebb görögdinnyényi sarat mostam le leginkább a középsõ részrõl.
Osztályzat 4.5
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6542
Írta 2010. május 17. - 14:15

egyelõre semmi baja, a Schwalbe felniszalagra pontosan felfekszik a szelep és egyáltalán nem dörzsölõdik a felnihez.
#6543
Írta 2010. május 17. - 13:54

Hogyne lenne, gondolj már bele, elnyíródik, kidörzsölõdik, s a nyomástól a belsõ is kiszakadhat. Van mûanyag betét minden értelmesebb felnihez, amivel ez könnyen átalakítható - ha nincs ilyened, ugorj be egy bringaboltba, biztosan adnak. A jobb prests szelepes belsõkhöz is adnak egy kics csövet, ami ezt a célt szolgálja.
Kösz a választ.
Most vettem Altrix Spider (országúti) felnit és meglepett hogy nagy lyuk van rajta. Ehhez nem adtak szûkítõt és azokhoz a presta szelepes belsõkhöz sem amiket eddig vettem (Panaracer, Maxxis, Rubena...)
#6544
Írta 2010. május 17. - 13:29

Presta szelepes belsõnek lesz valami baja ha autószelephez kitalált (nagyobb furatu) felnivel használom? Van valakinek ilyen tapasztalata?
Esetleg elcsúszik, elnyíródik, vagy mittudomén...
Hogyne lenne, gondolj már bele, elnyíródik, kidörzsölõdik, s a nyomástól a belsõ is kiszakadhat. Van mûanyag betét minden értelmesebb felnihez, amivel ez könnyen átalakítható - ha nincs ilyened, ugorj be egy bringaboltba, biztosan adnak. A jobb prests szelepes belsõkhöz is adnak egy kics csövet, ami ezt a célt szolgálja.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6545
Írta 2010. május 17. - 13:26

Esetleg elcsúszik, elnyíródik, vagy mittudomén...
#6546
Írta 2010. május 15. - 08:51

Ennyire van sárgumi a jimmy 1,9 is, mint ez.
A sebesség mindent megold.
#6547
Írta 2010. május 14. - 23:55

faktori xc- tõl mennyiben tér el?
ne mis hallottam, hogy van "mud" verzió is...
Tioga Factory XC Tyres
Tioga Factory Mud Tyres
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6548
Írta 2010. május 14. - 22:12

ne mis hallottam, hogy van "mud" verzió is...
#6549
Írta 2010. május 14. - 19:08

Gumiprobléma VV uram segítségével megoldva hála és köszönet neki.
A nyertes Tioga Factory Mud 1.85
Jó választás, Krisztának is az volt fent tavalyelõtt a sáros Crosskovácsin.
Nagyon jó sárban, de arra készülj, hogy ha aszfalton vagy más kemény felületen is kell menni, akkor a lábad leszárad, olyan nagy az gördülési ellenállása. Legalább megcombosodsz.

#6550
Írta 2010. május 14. - 18:57


Lusta voltam levenni

#6551
Írta 2010. május 14. - 16:28

A nyertes Tioga Factory Mud 1.85
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6552
Írta 2010. május 13. - 21:23

Ajánljatok már nekem sárgumit.
Ami könnyen elérhetõ és olcsón megkapok az a kenda nevegal.
Ha felhívsz és eljössz érte, két különbözõ típusból is választhatsz (Schwalbe és Tioga), és megkapod bagóért.

#6553
Írta 2010. május 13. - 11:24


Geax Barro Mud

Continental Cross Country

A Medusa sem rossz, ha 1.8-asat veszel...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6554
Írta 2010. május 13. - 11:14

#6555
Írta 2010. május 13. - 10:57

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6556
Írta 2010. május 13. - 10:50

#6557
Írta 2010. május 13. - 10:44

Ami könnyen elérhetõ és olcsón megkapok az a kenda nevegal.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6558
Írta 2010. május 13. - 07:55

#6559
Írta 2010. május 13. - 00:28

Ez nem kilóméterfüggõ. Az EVO gumikeverék annyira puha, hogy egy erõsebb bicajos sokkal hamarabb szétcsapja. Biztos nektek is feltûnt már, hogy ha nagyon nyomjátok a pedált, akkor a hátsó gumi jobban zümmög. Ez azért van, mert egyszerûen nagyobb erõt közvetít az útra, s a bütykök jobban elhajlanak, elterülnek. Én Racing Ralphot csak versenykörülmények között használtam, s szigorúan csak hátsó gumin (jó gördülés miatt), s elárulhatom, 1000 versenykilómétert sem bírt ki (nullára, azaz nullára kopott a közepe), pedig sohasem blokkolom a hátsó kereket.
Hát nem vagyunk egyformák, én tavaly Szilvás elõtt két héttel raktam fel a két UST Racing Ralhp-ot és a Duna kivételével minden versenyen és a hetek öt-hat napján is ezekkel edzettem, most cseréltem le a hátsót a Szlovákgyarmati verseny elõtt. Óvatos becslés szerint is a négyszeresét ment el mint a Tiéd!
#6560
Írta 2010. május 12. - 23:27

performance = ORC összetétel (pár éve a triple nano kijöveteléig ez volt a "csúcs")
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.