Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6481
Posted 2010. June 04. - 21:55

#6482
Posted 2010. June 04. - 13:24

#6483
Posted 2010. June 04. - 13:04

javasolni pedig a race kinget javasolom, könnyû, jól gurul, de megállja a helyét még a terepen is. Vagy a szilvási marcin a sárban, ha más nincsen

#6484
Posted 2010. June 04. - 06:54

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6485
Posted 2010. June 03. - 22:07

#6486
Posted 2010. June 03. - 10:10

én országuti gumit próbáltam meg belülrõl megfoltozni, de nem jött össze, mindíg kinyílt
Cseppet más a nyomás, azon evidens, hogy teljesen esélytelen. Idén 3 országúti köpenyt kukáztam már az üvegszilánkok miatt, az egyiket egy verseny elõtt 20 perccel...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6487
Posted 2010. June 03. - 08:49

#6488
Posted 2010. June 03. - 08:25

Én ha csak belülrõl foltozom, stabilan nyílik szét, ezért meg is kellett varrnom, de a cérna nem akarom, hogy ripityára menjen pár kavicstól.
Már pedig ez azt hiszem abszolút patt helyzet, próbálkozhatsz még gumisnál belülre rásüttetni foltot, de vannak kétségeim, elvállalják e mert nagyon vékony az autó gumihoz képest. Vagy folt belülre és beletörõdsz, hogy kívül nyiladozik ,én nem izgattam magam ez miatt. Amivel én mentem NN 1.8 UST azon is van vágás ami kicsit ki van nyílva, belülre az is kapott egy foltot és kész jöhet a fatalizmus!

#6489
Posted 2010. June 03. - 00:17

Sziasztok!
Valami azt súgja, hogy Crosskovácsira sárgumikkal kéne menni.
Ez (Hutchinson Bulldog: http://ebike.hu/imag...0b479ee1042.jpg) mennyire alkalmas sárra?
Jelenleg ilyen van fent hátul, ha nem muszáj, nem cserélném, csak az elsõt...
Ha nem, tudnátok ajánlani néhány alternatívát sárra?
Köszi!
Nekem ilyen van elöl-hátul, komolyabb sárban nem annyira jó, hamar feltelik és nem tisztul ki. Amúgy szeretem, jó kis mindenes gumi.
#6490
Posted 2010. June 02. - 21:52

Futófelületen, és csak belülrõl kapott foltot, ezt az elõzõben elfelejtettem írni.
Én ha csak belülrõl foltozom, stabilan nyílik szét, ezért meg is kellett varrnom, de a cérna nem akarom, hogy ripityára menjen pár kavicstól.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6491
Posted 2010. June 02. - 21:51

Most vettem egy Specialized Storm 1,8 sárgumit. Kb. hány báron kellene használnom?
73 kg vagyok és latex belsõkkel használnám.
#6492
Posted 2010. June 02. - 20:30


Futófelületen, és csak belülrõl kapott foltot, ezt az elõzõben elfelejtettem írni.

#6493
vendég_konadew88_*
Posted 2010. June 02. - 20:15

#6494
Posted 2010. June 02. - 19:44

Amikor nekem üveg szilánk szétvágta NN UST-t sima tipp-top folt belülrõl és csókolom, semmibajom nem volt utána vele pedig haláláig használtam.
És futófelületen volt? Mert oldalfalat már számtalanszor foltoztam, de azért mégiscsak ezen röcög majd a sotter.

Bringázás alkalmával valami 3 tû szélességû helyen átszúrta a gumimat...
Ezt kérlek magyarázd el, vagy fordítsd le ISO mértékegységre!

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6495
Posted 2010. June 02. - 17:37

Szóval, igen, én, a szétvágott külsõ kókányolás önjelölt nagymestere, mégiscsak segítségért folyamodom.
Szinte minden esetben meg tudtam oldani varrás + 2 folt kombóval, ellenben most kicsit a mintás résznél van a vágás, ellenben tökéletesen varrható. Egyelõre bevágtam oda egy foltot, s belegóztam a bütykök közé, hogy a varrást megvédje, de stabilabb megoldást szeretnék. Hogyan lehet "folyékony gumit" rávulkanizálni? Autós gumijavító tud esetleg segíteni? Vagy maradjon ez a megoldás, végül is, 3 lépcsõ is van, csak kibír egy Crosskovácsit.
Amikor nekem üveg szilánk szétvágta NN UST-t sima tipp-top folt belülrõl és csókolom, semmibajom nem volt utána vele pedig haláláig használtam.
#6496
Posted 2010. June 02. - 16:35

Valami azt súgja, hogy Crosskovácsira sárgumikkal kéne menni.

Ez (Hutchinson Bulldog: http://ebike.hu/imag...0b479ee1042.jpg) mennyire alkalmas sárra?
Jelenleg ilyen van fent hátul, ha nem muszáj, nem cserélném, csak az elsõt...
Ha nem, tudnátok ajánlani néhány alternatívát sárra?
Köszi!
#6497
Posted 2010. June 02. - 16:14

Jól gondolom, hogy a defektmentesítõs belsõt úgy érdemes leengedni, hogy a szelep felül van?
Nálam 6 órán van leengedéskor a szelep, hogy ami tej esetleg benne van az kifolyjon belõle. De elõtte még rá is fújok egy kis levegõt, hogy tuti eltávolítsam belõle, ha ez megvan akkor meg lassan kicsavarom az egész szelepet /autós/ és így nem volt gond a leengedéssel. Elõtte úgy akartam, hogy 8 órán volt a szelep és a szeleptû benyomásával kezdem el leengedni a gumit...pár másodperc alatt el is tömte a tej a szelepet.
#6498
vendég_konadew88_*
Posted 2010. June 02. - 15:52

Légyszi írjátok meg a házi praktikákat, amivel olcsóért meg lehet ezt oldani...

#6499
Posted 2010. June 02. - 15:38

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6500
Posted 2010. June 02. - 09:18



GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
