
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6421
Írta 2010. június 18. - 11:29


_____________________________________________
AM rlz
#6422
Írta 2010. június 18. - 11:06

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6423
Írta 2010. június 18. - 11:03

Össztelós Cube AMS Pro-hoz keresek olyan külsõt, ami jól bírja a köves, sziklás terepet és nem zabálja fel az aszfalt sem, amíg kiérek a városból. A mostani idõjárás tükrében az sem árt, ha a sarat is jól viseli. Fõképpen edzõkülsõnek kellene, de egy-egy kövesebb versenyre is felkerülne, szóval a tömege sem utolsó... de azért nem zavar néhány gramm.
Mindenre sajnos nem jó egyik gumi sem.
Szerintem minimum három kikötéstõl kellene megszabadulnod, hogy bírjunk ajánlani egy jó külsõt... Hány kili amíg kiérsz terepre?
Változó... általában 5-10km tekerés aszfalton, mielõtt kiérek.
Hogy pontosítsunk, írok fontossági sorrendet:
1. jól bírja a köves, sziklás terepet
2. egy kis sár sem csinál belõle slick gumit
3. az elõzõek tukrében viselhetõ gördülési ellenállás
4. tömeg
Így már talán jobban körülírtam, hogy mit is szeretnék...

#6424
Írta 2010. június 18. - 09:28

#6425
Írta 2010. június 18. - 09:26

Mert már annyian mentek végig elõttetek a pályán, hogy kitisztult a nyom.BBF-en nekem sem tûnt fel, hogy kitakarítatlan lenne a pálya.

A sebesség mindent megold.
#6426
Írta 2010. június 18. - 09:16

Szerintem,bár a Vredesteint nem is merem ,saját tapasztalatom azt mondja jobban jársz a Contival.Nekem bejött,bár én most 2.2-es protectet használok.
Jó a logikád, azért ajánlod az egyiket, mert a másikat nem ismered.

A Vredestein-ek méretezése általában helyes, s elég jó gummák, nincs velük baj, ráadásul, bár nincs hivatalosan rájuk írva, mind "UST-ready" is. A Race King hátsóra biztonságosabb érzés, de ha technikás vagy, elõl is elmész vele. Persze nem gyök kettõ sebességet értek ezalatt, lassú tempónál minden jó elõre. Az RK alacsony tempónál hajlamos az eltömõdésre, s az elsõ keréknél nem mindig vicces.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6427
Írta 2010. június 18. - 09:15

Nem rossz, de ott a Noby jobb elõl, ha Salzra akarod ott feltûnõen sokan mennek Nobyval a helyiek közül, talán nem véletlenül. BBF-en elõl Noby hátul Ralhp tökéletes volt, (a hátsó defektemet leszámítva) nekem fel sem tûnt amire sokan panaszkodnak a takarítatlan pályára és némileg hasonlított a kinti talajra.
BBF-en nekem sem tûnt fel, hogy kitakarítatlan lenne a pálya. Elfelejtettem mondani, hogy ugye csak 29"-es gumikban gondolkodom. Kint pár helyen már kapható elvileg a 29×2,25-ös Nobby Nic, de létezik már Rocket Ron is, csak nem éppen olcsón...
#6428
Írta 2010. június 18. - 09:10


#6429
Írta 2010. június 17. - 23:09

#6430
Írta 2010. június 17. - 22:06

#6431
Írta 2010. június 17. - 20:28

Szerintem,bár a Vredesteint nem is merem ,saját tapasztalatom azt mondja jobban jársz a Contival.Nekem bejött,bár én most 2.2-es protectet használok.Helló
Vredestein Tiger Claw 26x2.0 mennyire lenne hasonló méretben mint az 1,9 Maxxis Larsen TT?
ha nem kisebb,akkor már jó!
köszönöm!
üdv,Péter
Volna még egy kérdésem, conti race king 2.0 lenne jobb hátul vagy az elõbb említettet tiger claw?
Illetve jobban járnék-e 2 darab race king-el mint az elõbbi kombinációban használva?
#6432
Írta 2010. június 17. - 19:41

Sotterre mennyire jó választás a 2,25ös Schwalbe RacingRalph Evo? Vajon jobban gurul, mint a nem supersonic conti raceking 2,2es méretben?
Szerintem valamivel jobban. Én nem éreztem vele bizonytalannak a bringát, esõs körülmények között mérhettem másokhoz és mivel elõzgettem, és halálfélelmem sem volt, így nyugodtan sorolom a jó kategóriába.
#6433
Írta 2010. június 17. - 17:32

Vredestein Tiger Claw 26x2.0 mennyire lenne hasonló méretben mint az 1,9 Maxxis Larsen TT?
ha nem kisebb,akkor már jó!
köszönöm!

üdv,Péter
Volna még egy kérdésem, conti race king 2.0 lenne jobb hátul vagy az elõbb említettet tiger claw?
Illetve jobban járnék-e 2 darab race king-el mint az elõbbi kombinációban használva?
#6434
Írta 2010. június 17. - 16:28

Sotterre mennyire jó választás a 2,25ös Schwalbe RacingRalph Evo? Vajon jobban gurul, mint a nem supersonic conti raceking 2,2es méretben?
Nem rossz, de ott a Noby jobb elõl, ha Salzra akarod ott feltûnõen sokan mennek Nobyval a helyiek közül, talán nem véletlenül. BBF-en elõl Noby hátul Ralhp tökéletes volt, (a hátsó defektemet leszámítva) nekem fel sem tûnt amire sokan panaszkodnak a takarítatlan pályára és némileg hasonlított a kinti talajra.
#6435
Írta 2010. június 17. - 10:57

#6436
Írta 2010. június 16. - 21:07

Michelin 2010 es gumikut után érdemes nézni. Schwalbe, Conti, maxxis után egy komoly méret és o.k suly/árban.
#6437
Írta 2010. június 16. - 14:20

Ma voltam a dekába, és van vittoria 220 tpi szingó, párban 5200 ft körüli áron.
#6438
Írta 2010. június 15. - 23:55

Szarj a feliratra, más is használja 29hez.más, latexhívõk , vagy bárki
latex belsõ létezik -setleg itthon beszerezhetve - trekkingbe való (vagy29-es) méretben ?
(vagy szarjak a feliratra és felfújva elég nagy a virsli is ?)
kösz
#6439
Írta 2010. június 15. - 22:29

#6440
Írta 2010. június 15. - 21:47
