hát. nálam a montira a szlik gumi, kb még mindig a kurvának a liliom szinonimája. (kivétel a görgõ, annak aki bírja)
Ebben igazad van, na de te nem is tekersz rossz idõben. Amikor 4 napig szakad az esõ, én ugyanúgy megyek, s erre a célra van egy fullrigid sárhányós montim. Igazából jó teszt, mert egybõl retekben megyek vele.
Ami nekem volt slick eddig:
Maxxis Xenith 1.5 - egész jó, nagyon gyors, jó súly, de iszonyatmód kopik, egy szezonban kockára koptattam
Schwalbe Kojak 2.0 - nagyon jó ballonos, teljesen slick, ellenben valami rettenetesen csúszós keverék, városban tökély
Conti Sport Contact - nagyon rideg gumi, egyáltalán nem ajánlom
Ritchey Tom Slick - szerintem nem éri meg az árát, de egész jó, ellenben gizda, s ezért ráz
Schwalbe Marathon Racer 1.7 - pillekönnyû, RaceGuard van benne, gyors, tartós, tapad, viszont szentségtelenül drága (nekem most ez van fent)
Nekem az oldalfal erõsítés nem szempont, akkor már legyen jó súlyban, ha meg felütéstõl félsz, hát ne használj belsõt. Én is felraktam már 1.7-es slicket "gettó-UST" megoldással. (1 tekercs szigszalag, másfél deci tej, szelep, s lehet pumpálni)
Terepezni én is eljárok 1.5-össel, de az nem jelenti azt, hogy baromira kényelmes is lenne.
Hát ja, ha lenne pénzem, vennék második bringának egy országútit, de egyelõre csak "második" gumira telik...
Harmadiknak inkább, mivel sajnálni fogod igazi nagy retekben és/vagy télen használni.