Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6341
Írta 2010. július 12. - 22:28

pulzusra nem lehet ennyire pontosan adni.
befolyásolja: alvásmennyiség, hõmérséklet, lelkiállapot, folyadékfogyasztás és még sorolhatnánk.
watt-tal már hitelesebb lenne!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6342
Írta 2010. július 12. - 22:12

Ugyanaz az út, ugyanolyan körülmények, ugyanaz a pulzuszóna.
Elõl 2,25ös racing ralph 1,7baron, hátul 2,1es nagyon kopott charybdis 2,5baron 130as átlagpulzus 26,5km/h átlag.
Elõl 1,5ös rubena flash 5baron, hátul 1,5ös speed cruiser 5baron 130as átlagpulzus 29,5km/h.
Összesen 3km/h a különbség a kettõ között, lejtõn és hátszélben érzem sokkal jobbnak a slicket és könnyebb vele kigyorsítani.
A sebesség mindent megold.
#6343
Írta 2010. július 12. - 22:06

kiskubai said
???
egyébként 3 év után....
arra gondolsz, hogy elvileg nem lehet ragasztani? tökéletesen megfoltoztam, semmi baj vele
eddig kell bírnia? és egy napon belül enged mindkettõ? több mint különös. sose hallottam, hogy ilyen baja lett volna vele bárkinek is.
egyébként mindegy, nyilván visszaragasztom rá, csak érdekes ez az egész
#6344
Írta 2010. július 12. - 21:16

#6345
Írta 2010. július 12. - 20:58

kõcsirke said
???a michelin latex belsõim ..... volt már rajta egy hagyományos tip-top folt
egyébként 3 év után....
#6346
Írta 2010. július 12. - 20:26

egy kis segítséget szeretnék kérni gumi és felni ügyben. Kinéztem egy felnit: Vuelta Airline 4. Erre szeretnék gumit, de nem tudom, hogy milyen lenne rá a megfelelõ. Elég ha ETRTO mérete egyezik és akkor egy 25ös gumi jó rá, vagy inkább 28tól kezdjek el nézelõdni?
Elõre köszi a választ
#6347
Írta 2010. július 12. - 19:27

#6348
Írta 2010. július 12. - 15:33

stellaz said
Ugyanúgy ott van a butil réteg az ust-ben, mintha belsõ lenne benne. Azért gurul jobban, mert kisebb a hosszirányú benyomodása.a ust gurulós témához: szerintem azért gurul jobban az ust, mert a futófelülete belsõ nélkül könnyebben veszi fel az apró egyenetlenségeket
ha jól tudom a defektvédõ szalag is ront a gördülési ellenálláson
A sebesség mindent megold.
#6349
Írta 2010. július 12. - 15:08

ha jól tudom a defektvédõ szalag is ront a gördülési ellenálláson
#6350
Írta 2010. július 12. - 11:36

#6351
Írta 2010. július 04. - 14:19

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6352
Írta 2010. július 04. - 14:17

Dante said
Csak hát ugye - mi értelme az UST-nek, ha jó keményre felfújod...
Amúgy, az okosok biztos megmondják miért, de UST-vel gyorsabban gurul a bicaj lefelé aszfalton is - na ez vajon miért van? Fene tudja, de ha Nagykovácsi felõl gurulok be Bp-re, akkor 1.7-es slick-el (montival max 55-60-ig gurulok), de UST-s fullyval meg 70 fölé belendül, s a körforgalmat is alig bírom bevenni.Ó és hát GPS szerint, szóval nem az óra van rosszul beállítva.
akkor valóban semmi értelme, de ez nálam csak az esetek 1/3-a kb (hátköznap esténként amikor bringázni támad kedvem de már esélytelen világosban kijutni terepre) 2/3 részt terepen használnám jó laposan, ahogy azt illik:) Ezért keresgélek valamyi olyasmi UST-s gummát ami aszfalton sem elvislhetetlen/nem kopik mint az õrület... lehet Maxxis Crossmark 2.1 LUST lesz belõle ahogy azt ajánlotta lejebb valmelyik kolléga
nem lehet hogy azért gurulsz lefele gyorsabban a fully-val mert nehezebb a kerekek, nyilván maga a bringa is nehezebb, és nagyobb tömeg nagyobb gyorsulás...?
#6353
Írta 2010. július 04. - 14:03

Dante said
Csak hát ugye - mi értelme az UST-nek, ha jó keményre felfújod...
Amúgy, az okosok biztos megmondják miért, de UST-vel gyorsabban gurul a bicaj lefelé aszfalton is - na ez vajon miért van? Fene tudja, de ha Nagykovácsi felõl gurulok be Bp-re, akkor 1.7-es slick-el (montival max 55-60-ig gurulok), de UST-s fullyval meg 70 fölé belendül, s a körforgalmat is alig bírom bevenni.Ó és hát GPS szerint, szóval nem az óra van rosszul beállítva.
én az órának jobban hiszek

gps néha nagyon durvákat mutat
amúgy nem tudom, -sose voltam fizikus-


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6354
Írta 2010. július 04. - 13:38

mayor said
ezt valahogy én is így gondoltam... (Dante fogalmazása nem sikeredett teljesen precízre:)
Csak hát ugye - mi értelme az UST-nek, ha jó keményre felfújod...
Amúgy, az okosok biztos megmondják miért, de UST-vel gyorsabban gurul a bicaj lefelé aszfalton is - na ez vajon miért van? Fene tudja, de ha Nagykovácsi felõl gurulok be Bp-re, akkor 1.7-es slick-el (montival max 55-60-ig gurulok), de UST-s fullyval meg 70 fölé belendül, s a körforgalmat is alig bírom bevenni.


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6355
Írta 2010. július 04. - 13:12

MJani01 said
Csak annyi, hogy a lapos gumi rosszul gurul az aszfalton. Ha rendesen felfújod akkor ugyanúgy gurul, mint a nem ust.
ezt valahogy én is így gondoltam... (Dante fogalmazása nem sikeredett teljesen precízre:)
#6356
Írta 2010. július 03. - 18:11

mayor said
ennek mi az oka?
Csak annyi, hogy a lapos gumi rosszul gurul az aszfalton. Ha rendesen felfújod akkor ugyanúgy gurul, mint a nem ust.
A sebesség mindent megold.
#6357
Írta 2010. július 03. - 15:10

Sikerült! Többszöri duguláshárítás után egyszer csak nem dugította el, és folyamatosan folyt belõle, ahogy az kell.

#6358
Írta 2010. július 03. - 11:31

Dante said
rendben. így lesz.Akkor 50 %-ban tegyél fel Schwalbe Marathon Pro-t, 50 %-ban meg mondjuk Z-Max-ot.

Dante said
ennek mi az oka?Aszfalton amúgy extraszar az UST, most szólok.
#6359
Írta 2010. július 02. - 13:30

mayor said
kb 50% terepre 50% betonra (aminek fele erdei, fele országút) mekkora és milyen gumit ajánlotok?
Maxxis Crossmark 2.1 - Egész jól fut aszfalton és nem is kopik vészesen. Az agyagos sarat és a nedves gyökereket nem szereti.
#6360
Írta 2010. július 02. - 11:23

Nem tudja valaki hol lehet még kapni Nokian Gazzaloddi gumikat? Sehol sem találok...
