
Aszfalton amúgy extraszar az UST, most szólok.
a vázat is megtartanám akkor
egyik kedvenc gyártóm
Kenda.
![]()
Ez: Kenda - Small Block Eight
vagy ez: Kenda - Slant Six
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A sebesség mindent megold.
Xenithhel mi a baj?
Bár nincsen vele túl sok tapasztalatom, de nekem még semmi gondom vele, esõben sem.
Xenithhel mi a baj?
Bár nincsen vele túl sok tapasztalatom, de nekem még semmi gondom vele, esõben sem.
Voltam ma pár boltban és végignéztem-tapogattam a slick választékot. Amúgy nagyobb boltokban sincs 1-2 fajtánál több 1,5 körüli slick...
A Maxxis Xenith-et és a Continental Sport Contactot kilõttem, ami maradt: Schwalbe City Jet vs. WTB Slickasaurus
Mindkettõ 1,5-ös, árban 200 Ft a különbség. Melyiket ajánljátok?
Gondolom nincs országútid és montid is, mivel ha lenne, ez nem lenne kérdés. Én sem hittem el, pedig így van. Nagyon meglepõ érzés, például egy sínpárt keresztezni vele. Egy országúti villa sokkal hajlékonyabb, mint akármilyen montivilla (merevvillákról beszélünk), nagyobb a kerék, jobban átgördül az akadályokon, s a küllõzés miatt sokkal rugalmasabb is vertikális terhelésekre. Emellett sok országúti hátsó támvillája hajlékonyra is van csinálva, ellentétben az ultramerev versenymontikkal. Eltérések lehetnek, de a montik és az országútik 95 %-ára ez a képlet áll. Ezt az összes barátom, ismerõsöm, aki mindkettõvel megy, csak megerõsíteni tudja. Persze mindenki olyan gizda gumival megy, amivel csak akar. Viszont 1.7 és 1.3 között semmi, azaz semmi sebességkülönbséget nem érzek és nem is mérek, kényelemben viszont sokat számít.
drotos.toth; A Maxxis Detonator-t sokan szeretik, mert olcsó, tartós, s azon kevés gumiknak egyike, ami nem repül le a felnirõl 10 baron.(700x23c)