Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6241
Írta 2010. július 27. - 10:10
#6242
Írta 2010. július 27. - 09:47
Mindkettõ; én Stan-t használok, s egy durrdefekttõl eltekintve, amikor másfél centis vágás lett a gumin, nem volt idén hiba. Párszor "fröcskölt", de mindig megfogta, s még rá se kellett pumpálni...
A nálunk beszerezhetetlen is érdekes, mivel a PB-ban a barátnõm éppen mostanában vett két undorítóan rózsaszín belsõt. Hívd fel õket, hátha van megoldás.
nincs a nagykerben szingo szelepes, csak auto (olyan van nekem is). michelin kellene - az zold. beleolvasok a belsomentes topikba
#6243
Írta 2010. július 27. - 09:36
A nálunk beszerezhetetlen is érdekes, mivel a PB-ban a barátnõm éppen mostanában vett két undorítóan rózsaszín belsõt. Hívd fel õket, hátha van megoldás.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6244
Írta 2010. július 27. - 09:00
Mennyibe kerülne venni 2 szingós belsõt hozzá?
hat kb 10e penzbe (nalunk beszerezhetetlen jelenleg)... vagy kifurom, vagy butil belsovel hasznalom. esetleg megprobalni belsomentesiteni. abbol melyik jo? stan, joe?
#6245
Írta 2010. július 27. - 08:59
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6246
Írta 2010. július 27. - 06:26
ellen példa:
volt nekem dt 6.1 felnim,ami gyárilag autószeleppel jött ki,meg sem kellett fúrni, az nélkül is elrepedt,utána is csak azért fúrtam meg mert nehezen jött ki a szelep,nem volt pénz másikra:)
igen, ez is a masik kerdes... hogyan lehet szepen "koralakura" furni? egyik munkatarsam epp erre figyelmeztetett, hogyha nekiesek egy szimpla 8as furoval, akkor valszeg ilyen otszogletu lesz. ezt nem csodalom, hogy statikailag nem a legstabilabb alakzat ket dolgot ajanlottak: kupos furo, ill kisebb lepesekben atfurni (pl 7es, 8as, stb).
#6247
Írta 2010. július 27. - 00:55
Mavic 717 felni, az egyik küllõlyuknál elindult egy 2-3 mm-es repedés. Igaz-e az az állítás, hogy ha a kis repedés végére fúrok egy kis lyukat, ezzel megállítható a továbbrepedés ?
Vagy ez már biztosan kuka ?
Nekem Mavic 317-es van, a szeleplyuknál szakadt be (de hogy hogyan, azt máig nem értem), 3 irányba indult el a repedés, megfúrtuk, azóta nem ment tovább.
#6248
Írta 2010. július 27. - 00:23
Vagy ez már biztosan kuka ?
#6249
Írta 2010. július 26. - 22:11
Mai mérés:
Maxxis Larsen TT 1.9 LUST = 1 x 562 1 x 572gr.
Menettapasztalat még nincs.
Bocs a saját idézetért.
Guma szerelése probléma nélküli, álló pumpával felraktam. Oldalfala különösen stabil.
Mérete egy Shimano XT felnin (18mm) 43,5mm, 1,5 báron.
Az elözö Nobby Nic 2.1 Ust pl. 52,5mm-es.
Menettapasztalat...elindultam szárazon, aszfalt, majd megáztam erdei úton. (elöl 1,2 hátul 2,2 bár)
Hangos...,(a NN képest)., talaj változás "halható" is.
A Vizes ösvényeken jól ment, gyors és kanyarokban is kiszámitható.
#6250
Írta 2010. július 26. - 20:29
no akkor most mi a konkluzio? legtobben furnanak, es igyis ugyis a szelepnel fog szetmenni?
nem biztos
nekem pl simán az oldalfala repedt el.
igaz azt nem kellett fúrni, mavic volt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6251
Írta 2010. július 26. - 20:27
#6252
Írta 2010. július 26. - 20:18
volt nekem dt 6.1 felnim,ami gyárilag autószeleppel jött ki,meg sem kellett fúrni, az nélkül is elrepedt,utána is csak azért fúrtam meg mert nehezen jött ki a szelep,nem volt pénz másikra:)
#6253
Írta 2010. július 26. - 19:31
Ne fúrd szét, nagy baromság. Minden értelmesebb gyári kereket azzal szerelnék, kíváncsi lennék, egy CrossMAX SL-nek is ilyen nagy hévvel esnétek-e fúróval...
Egyetértek, a legtöbb könnyû felni, amit nem felütnek vagy elkoptatnak úgy hal meg, hogy elkezd körberepedni a szelepnél. És nem egy dt és mavic felnit láttam így tönkremenni.
A sebesség mindent megold.
#6254
Írta 2010. július 26. - 19:30
Ne fúrd szét, nagy baromság. Minden értelmesebb gyári kereket azzal szerelnék, kíváncsi lennék, egy CrossMAX SL-nek is ilyen nagy hévvel esnétek-e fúróval...
Én simán nekiesnék annak is, persze csak ha lennék olyan hülye, hogy kiadjak érte annyi pénzt. De az már más kérdés.
#6255
Írta 2010. július 26. - 18:35
Melyiket érdemes venni?
#6256
Írta 2010. július 26. - 17:46
Dante: amit tigger is írt, ha nem számítana az UST, simán fúrnám fel auto szelepre. Nem ész nélkül furkálja az ember, hanem tágít a meglévõ lyukon egy kicsit, ne dramatizáljuk túl a dolgot
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#6257
Írta 2010. július 26. - 17:35
#6258
Írta 2010. július 26. - 17:33
furkált felnivel is 90kg körül voltam
egy sun ufot vagy eq21-et nem furkálnék de nem is vennék olyat mert csak
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6259
Írta 2010. július 26. - 17:30
Nekem 400 grammos DT Swiss van felfúrva autoszelepesre (gyûlölöm a prestát, a világból ki lehet kergetni vele...) és mûködik gond nélkül.
Azt se feljetsetek el h a versenyzo sulya is szamit. 60 kg-mal lehet h fel furhato, de 80-100 korul mar meggondolando.
#6260
Írta 2010. július 26. - 17:28
nekem csak a wtb-t kellett felfúrnom, mert azon kivûl csak mavic felniim voltak, azok meg nagy lukasak alapból mind.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való