Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6281
Írta 2010. július 25. - 21:58
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6282
Írta 2010. július 25. - 21:53
Továbbra sem értem, a Conti miért nem tesz mindent a "másodosztály" kiszorításáért, ez szerintem elég rossz reklám.
én 3 szett másodosztállyal spóroltam vagy 15 ezret, és ehhez képest semmi hátrányom nem volt
lehet csak szerencsém volt, de nekem mind csak esztétikai hibás volt, azt is keresni kellett
#6283
Írta 2010. július 25. - 21:40
Továbbra sem értem, a Conti miért nem tesz mindent a "másodosztály" kiszorításáért, ez szerintem elég rossz reklám.
majd ha a magyar piac akkora lesz. 15-17 K-ért mennyi fogyna a dobozosból ? 50 db évente ?
így meg megszabadulnak úgy a selejttõl hogy nem kell fizetniük érte.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6284
Írta 2010. július 25. - 21:34
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6285
Írta 2010. július 25. - 21:27
#6286
Írta 2010. július 25. - 21:20
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6287
Írta 2010. július 25. - 21:19
ha nincs, akkor ütni fog. vagy ereszti a levegõt. vagy lepattan a felnirõl. vagy fel se megy...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6288
Írta 2010. július 25. - 21:11
de mindenesetre ennyi penzert nem kell csodat varni, ha iradtlan nagyot fog utni pumpalas utan, akkor ne a felniben keresd a nyolcast...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6289
Írta 2010. július 25. - 16:43
na rendeltem conti race king protection-t 2,0", hajtogatható
és a lényeg: 3500/darab áron
kiváncsi vagyok nincs-e valami trükk mert igen olcsónak tûnik
nem trükk, szokásos II osztály
és nincs belesütve, ne keresd
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6290
Írta 2010. július 25. - 16:42
és a lényeg: 3500/darab áron
kiváncsi vagyok nincs-e valami trükk mert igen olcsónak tûnik
szerk: és tudod mivel jár a másodosztály?
#6291
Írta 2010. július 25. - 10:28
mivel a dyno-mit az ignitor hátsó kerékre való párja volt, amig a maxxis úgy gondolta. mellesleg ajánlanám is figyelmébe itt a kollégának aki még csak egyforma e/h párost látott.
valamint az aktuális svábli fat albertet, de a klsszikok közül a panaracer dart-smoke párost, a mislennek is volt eltérõ mintáyatú párosa és ez utóbbi 2 több mint tiz éve úgyhogy nem annyir a új dolog
az eltérõ kombó. vagy a sokat emlegetett racing ralp - nobby nic megoldás, amivel nem egz csúcs xc- maraton gépet szerelnek gyárilag.
Köszi nektek és mindenkinek aki segített a segítséget! Valószínû, hogy egy Schwalbe Fat Albert lesz vagy lehet Maxxis Dy No Myte!Ha "pofara" egyformat akarsz de megfelelo elso hatso mintazattal probald ki a Schwalbe Fat Albert-et neki van elso hatso pakban odavalo mintazattal. Namost nem kifejezetten oco, viszont nem hagy ott sehol. Double Deffense es Snake skin-el strapabiro es egy hartya vastagsagu schwalbe belsovel meg a sulya is elmegy.
#6292
Írta 2010. július 25. - 10:17
nézelõdtem kicsit conti edge, race king vagy racing ralph flaszter menyire lehet dönteni terep (erdei ösvény,murva és homok) profil mélység és HANG??
Szerintem a Speci Fast Trak normál tehát nem az LK (low-knob:alacsony mintázatú) a neked megfelelõ gumi, megadja azt a hangot is amire vágysz!
#6293
Írta 2010. július 25. - 09:01
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6294
Írta 2010. július 25. - 07:09
nézelõdtem kicsit conti edge, race king vagy racing ralph flaszter menyire lehet dönteni terep (erdei ösvény,murva és homok) profil mélység és HANG??
Ezekbõl az edge-nek van minimális zúgása, a másik kettõ úgy gurul kb. mint egy slick gumi. Ha zajt akarsz, akkor vegyél maxxis wetscream-et: http://www.ghybikes....cream_dh-39.jpg
#6295
Írta 2010. július 25. - 00:13
#6296
Írta 2010. július 24. - 21:36
Ma gyönyörûségesen a Maxxis Ignitor hátsó gumim megadta magát... Gyönyörûen pár méterrel az általam feltételezett 'durranási helytõl' vettem észre hogy olyan érdekes hátul, na hát hátranéztem és láttam rögtön, hogy defekt. Kicsit mérges lettem, mivel alig 1hónaposak és féltettem a felnit is, ne legyen semmi baja (nem lett végül), plusz az út felétõl cipelhettem ölbe haza a bringám (szerencse hogy nem olyan nehéz:D). Na és a kérdésem az lenne, hogy szerintetek vegyek egy másik fajtát vagy vegyek újra Maxxis Ignitort? Elõl is ugyanez a gumi van az szerencsére nem durrant ki (bár nem mentem olyan durva terepen hogy mind a kettõ bemondja az unalmast), na és azon gondolkodok, hogy hogyha veszek hátulra másikat ami nem ez a fajta de elõl marad a mostani Maxxis nem fog-e kinézni hülyén vagy egyáltalán megéri-e venni másik fajtát (ha ez az Ignitor így 1 hó után szabvány szerint felfújva szinte kicsit köves terepen így kidurran)?
Ha "pofara" egyformat akarsz de megfelelo elso hatso mintazattal probald ki a Schwalbe Fat Albert-et neki van elso hatso pakban odavalo mintazattal. Namost nem kifejezetten oco, viszont nem hagy ott sehol. Double Deffense es Snake skin-el strapabiro es egy hartya vastagsagu schwalbe belsovel meg a sulya is elmegy.
#6297
Írta 2010. július 24. - 13:25
Na én egy évig használtam hátul Maxxis dinomite-t ami majdnem ignitor csak egy nagyon kicsit tér el tõle.
mivel a dyno-mit az ignitor hátsó kerékre való párja volt, amig a maxxis úgy gondolta. mellesleg ajánlanám is figyelmébe itt a kollégának aki még csak egyforma e/h párost látott.
valamint az aktuális svábli fat albertet, de a klsszikok közül a panaracer dart-smoke párost, a mislennek is volt eltérõ mintáyatú párosa és ez utóbbi 2 több mint tiz éve úgyhogy nem annyir a új dolog
az eltérõ kombó. vagy a sokat emlegetett racing ralp - nobby nic megoldás, amivel nem egz csúcs xc- maraton gépet szerelnek gyárilag.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6298
Írta 2010. július 24. - 09:37
Mai mérés:
Maxxis Larsen TT 1.9 LUST = 1 x 562 1 x 572gr.
Menettapasztalat még nincs.
az elég jó súlyban van..
#6299
Írta 2010. július 24. - 08:57
#6300
Írta 2010. július 24. - 08:45
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!