ja arra gondoltam, hogy sorra téped el a belsõket, szalagokat.
Ez már-már szenvedély... de legalábbis amolyan hobbi! Szóval ha van fölösleges belsõtök, felniszalagotok, szívesen fogadom és beszámolok róla, hogy sikerült tönkre vágni...

ja arra gondoltam, hogy sorra téped el a belsõket, szalagokat.
Felnit cserélni eszembe sem jutott...
...ez van, ez kell a népnek.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Másodosztályú a conti? Szerintem igen és ez a baj.
Ott a pont !Másodosztályú a conti? Szerintem igen és ez a baj.
Igaz... ott a pont, lehet hogy a külsõ forog el!
Continental Twister Pro van fent, 2,8 és 3 bar-on, csak azért fújtam ennyire, mert aszfalton tekertem. Szóval ha tovább csökkentem a nyomást, akkor pörögni fog a külsõ menet közben?Pedig nem is ment fel túl könnyen. Ha meg még fújok bele, kirázza a vesekövemet is...
A sebesség mindent megold.
hintoport akartam irni
szerelesnel hasznos. az emlitett specializednel rakd bele ugy, hogy ne tapadjon le, tekeredjen meg vhol. hasonlo celbol, mint az ontoformanal.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Bakker.
Veletek mindig olyan extrém dolgok történnek,ami soha eszembe se jutna.Milyen dörzsõlõdésrõl beszélsz?
Milyen púder?
A belsõn meg azért van anyag ,mert öntik õket ne ragadjon bele az öntõformába.
Kosz biztos, hogy nincs, most takarítottam sebbenzinnel a felnit. Viszont lehet, hogy azért van a cécó, mert amikor elpakoltam a külsõt, kapott egy kis gumiápolót. Lehet, hogy abból marat a peremén is és az teszi síkosabbá!
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.