Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#5961
Írta 2010. szeptember 23. - 19:46
Na, cseréltem felniszalagot, feltettem a Continental Twister Supersonic-ot... És ez is elfordul, a felniszalaggal és a belsõvel együtt. (Pedig a felniszalag alatt még némi ragasztó is van, tehát nem csúszhatna.) Elvileg sem a Twister Pro, sem a Supersonic nem B kategóriás gumi. Az illesztéseknél nincs kosz, olaj.
Két dolog jöhet még szóba:
- az Araya RM395 Team felni egyszerûen nem kompatibilis a Continental gumikkal, vagy egyáltalán a kevlárosokkal
- a fékezõfelület annyira elvékonyodott, hogy a nyomás kicsit ki tudja nyomni a felni oldalfalát, így könnyebben elmozdul a gumi
Két dolog jöhet még szóba:
- az Araya RM395 Team felni egyszerûen nem kompatibilis a Continental gumikkal, vagy egyáltalán a kevlárosokkal
- a fékezõfelület annyira elvékonyodott, hogy a nyomás kicsit ki tudja nyomni a felni oldalfalát, így könnyebben elmozdul a gumi
#5962
Írta 2010. szeptember 23. - 17:43
Maga az ötlet, hogy eladják a B kategóriás gumit, az nagyon jó. Csökkenti a környezet szennyezést, stb.
Mitol csokkentene? Ha nem gyartod le, akkor vagy esetleg nullan. Es a itt a B kategorias gumi helyett le fog gyartani meg egy A kategoriasat is.
#5963
Írta 2010. szeptember 23. - 16:53
Az aktuális Bike és Mountainbike tesztei/mérései + saját és német forumtagok tapasztalatai után állitható a dolog, hogy Conti is átvette a "keskenygumikönyeb" féle "új" gyártásti/marketing tehnikát.
Pl. 2010-es 2.2-es Rubber Queen (BC) olyan széles és olyan nehéz mint a 2011-es 2.4
Schwalbeék már régóra csinálják...sajnos.
Pl. 2010-es 2.2-es Rubber Queen (BC) olyan széles és olyan nehéz mint a 2011-es 2.4
Schwalbeék már régóra csinálják...sajnos.
#5964
Írta 2010. szeptember 23. - 15:42
A neten elég sok helyen felbukkannak ezek a B kategóriás gumik... elég könnyen beszerezhetõek a hazai aukciós oldalakon is, persze még véletlenül sincs reklámozva, hogy selejt.
#5965
Írta 2010. szeptember 23. - 15:34
Maga az ötlet, hogy eladják a B kategóriás gumit, az nagyon jó. Csökkenti a környezet szennyezést, olcsóbban jut hozzá a vevõ szépséghibás termékekhez, stb.
A baj akkor van, ha elfelejtik mondani, hogy ez B-és gumi és ha nem csak szépséghibás, hanem szerkezeti gondok vannak vele, akkor hozd vissza, de izibe.
Nálunk a boltos korrekt és így tájékoztat, a döntés meg az enyém. Van, ahol meg ezek szerint nem.
A baj akkor van, ha elfelejtik mondani, hogy ez B-és gumi és ha nem csak szépséghibás, hanem szerkezeti gondok vannak vele, akkor hozd vissza, de izibe.
Nálunk a boltos korrekt és így tájékoztat, a döntés meg az enyém. Van, ahol meg ezek szerint nem.
#5966
Írta 2010. szeptember 23. - 14:59
ilyenkor amugy kie a felelosseg (baleset, akarmi)? mert legtobb esetben ugye nincs tajekoztatva a vevo, hogy egy minosegi ellenorzesen at nem ment gumit vesz, ami gyk gyartasi selejt. a "b" kategorias jelzo is megteveszto: kb, mint amikor a ronda nore azt mondom, hogy erdekes.
bikertigger: nem is az a lenyeg, hanem az, hogy pontosan ugyanazt a termeket kapod. es ugy "olcso".
bikertigger: nem is az a lenyeg, hanem az, hogy pontosan ugyanazt a termeket kapod. es ugy "olcso".
#5967
Írta 2010. szeptember 23. - 14:41
tudod ez olyan (bár már irtam) hogy a conti fizetett azért hogy elvigyék a selejtjét (veszélzes hulladék)
aztán eccer Hans kitalálta hogy figzeljetek adjuk el a balkánon...oszt bejött (csak szólok van szmájli, mielõtt vki komolyan veszi)
Mi pl anno szóltunk, hogy azért ez nem véletlen nem 15K
Arn, én nem azt mondtm hogy csak oem, hanem hogy az is van.
aztán eccer Hans kitalálta hogy figzeljetek adjuk el a balkánon...oszt bejött (csak szólok van szmájli, mielõtt vki komolyan veszi)
Mi pl anno szóltunk, hogy azért ez nem véletlen nem 15K
Arn, én nem azt mondtm hogy csak oem, hanem hogy az is van.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5968
Írta 2010. szeptember 23. - 14:33
az abroncs az a felni. a fem dolog amire a gumit teszed.
masreszt par oldallal ezelott ki lett targyalva. sokan azt hiszik hogy egy 10rugos gumit 3ert meg lehet kapni. nem lehet.
masreszt par oldallal ezelott ki lett targyalva. sokan azt hiszik hogy egy 10rugos gumit 3ert meg lehet kapni. nem lehet.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5969
Írta 2010. szeptember 23. - 14:32
Egyáltalán, minek használhatatlan gumikat gyárta(t)ni, forgalmazni?
Ezek gyártási hibás gumik, még így is bõven visszahozzák az alapanyag és a gyártás költségét. Normális esetben, normális országban ezt senki sem sózza rád anélkül, hogy tudnád mit veszel...
#5970
Írta 2010. szeptember 23. - 13:48
De ez milyen már, hogy van A meg B meg Cs, meg Zs osztályú abroncs ugyanazon méretben, típusban. Honnan lehet egyáltalán felismerni, hogy az most melyik osztályú?
Egyébként mivel eddig én nem tudtam ezekrõl az osztályokról, én soha nem vettem volna Continental gumit, mert szinte mindenkitõl csak a rosszat lehet róla hallani. Ezek szerint azért mert azok nyilván alacsonyabb minõségûek.
Egyáltalán, minek használhatatlan gumikat gyárta(t)ni, forgalmazni? A rossz tapasztalat az emberekben mélyebb nyomot hagy. Én ezek után is elgondolkozok rajta, hogy Conti abroncsot vegyek-e.
Egyébként mivel eddig én nem tudtam ezekrõl az osztályokról, én soha nem vettem volna Continental gumit, mert szinte mindenkitõl csak a rosszat lehet róla hallani. Ezek szerint azért mert azok nyilván alacsonyabb minõségûek.
Egyáltalán, minek használhatatlan gumikat gyárta(t)ni, forgalmazni? A rossz tapasztalat az emberekben mélyebb nyomot hagy. Én ezek után is elgondolkozok rajta, hogy Conti abroncsot vegyek-e.
#5971
Írta 2010. szeptember 23. - 13:29
en rendeltem ilyen "olcso" schwalbekat. mindegyik rendes dobozos, gyartasi szammal.
Biztosan "B" voltak dobozolva.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5972
Írta 2010. szeptember 23. - 10:12
en rendeltem ilyen "olcso" schwalbekat. mindegyik rendes dobozos, gyartasi szammal.
#5973
Írta 2010. szeptember 23. - 10:01
kinn is hasonlo arban megy, mint a schwalbe. az mas kerdes, hogy ott az is sokkal olcsobb... a 7-8e ft meg nem lenne egy extrem gumiar.
a listaáruk a fritzeknél is 50 euro körül. (pont most volt vmeik coni tesztgyõztes, és pont 50e a listaára) webshopban meg a jó árú cucc nem ritkán oem. (ami a felhasználónak mindegy persze)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5974
Írta 2010. szeptember 23. - 09:58
kinn is hasonlo arban megy, mint a schwalbe. az mas kerdes, hogy ott az is sokkal olcsobb... a 7-8e ft meg nem lenne egy extrem gumiar.
#5975
Írta 2010. szeptember 23. - 09:41
Nem kérdés, de idehaza minden Conti jó ideje "B". Ez van, ezt érdemli a magyar nép. A.
nem feltétlen
általában van raktáron dobozos, (legalábbis a kedveltebbek) csak az nem 3000 ft, és kb egy bolt sem tartja polcon (mert ugy nem nagyon tudja eladni a II osztályú mellett, kb 5x annyiért)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5976
Írta 2010. szeptember 23. - 09:18
Ez tipikus B-Conti hiba. Ha nem olvasok vissza, s nem mondod a típust, akkor is biztos lettem volna benne. Nem kérdés, de idehaza minden Conti jó ideje "B". Ez van, ezt érdemli a magyar nép. Amikor még C-vel mentem, én éppen ezért kínosan ügyeltem a külföldi beszerzésre. Dósa E. emiatt bukta tavaly a Szilvás Maratont, ha jól emlékszem.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5977
Írta 2010. szeptember 23. - 07:27
esetleg egy alkoholos filccel jelold meg a felnit es a gumit egy folyamatos csikkal, hogy mennyire mozog. erre en is kivancsi lennek
milyen belsokrol van szo amugy?
felniszalagnal tetszik a bbb rafeszitos (nem ragaszthato) verzioja. nekem a ragasztottak vhol felgyurodnek elobbutobb.
milyen belsokrol van szo amugy?
felniszalagnal tetszik a bbb rafeszitos (nem ragaszthato) verzioja. nekem a ragasztottak vhol felgyurodnek elobbutobb.
#5978
Írta 2010. szeptember 22. - 22:47
ja arra gondoltam, hogy sorra téped el a belsõket, szalagokat.
Ez már-már szenvedély... de legalábbis amolyan hobbi! Szóval ha van fölösleges belsõtök, felniszalagotok, szívesen fogadom és beszámolok róla, hogy sikerült tönkre vágni...
#5979
Írta 2010. szeptember 22. - 22:41
Felnit cserélni eszembe sem jutott...
ja arra gondoltam, hogy sorra téped el a belsõket, szalagokat.