Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6001
Írta 2010. szeptember 21. - 21:45
#6002
Írta 2010. szeptember 21. - 21:42
Nem létezik,hogy ilyen nyomáson elforogna a külsõ.
Nem mér rosszul a pumpád?
kosz a felni es a gumi kozott?
#6003
Írta 2010. szeptember 21. - 21:41
#6004
Írta 2010. szeptember 21. - 21:38
Igaz... ott a pont, lehet hogy a külsõ forog el!
Continental Twister Pro van fent, 2,8 és 3 bar-on, csak azért fújtam ennyire, mert aszfalton tekertem. Szóval ha tovább csökkentem a nyomást, akkor pörögni fog a külsõ menet közben? Pedig nem is ment fel túl könnyen. Ha meg még fújok bele, kirázza a vesekövemet is...
Nem létezik,hogy ilyen nyomáson elforogna a külsõ.
Nem mér rosszul a pumpád?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6005
Írta 2010. szeptember 21. - 21:36
Continental Twister Pro van fent, 2,8 és 3 bar-on, csak azért fújtam ennyire, mert aszfalton tekertem. Szóval ha tovább csökkentem a nyomást, akkor pörögni fog a külsõ menet közben? Pedig nem is ment fel túl könnyen. Ha meg még fújok bele, kirázza a vesekövemet is...
#6006
Írta 2010. szeptember 21. - 21:34
A külsõ is elfordulhat a felnin, és az fordítja valójában a belsõt, azon meg a felni szalag nem segít. Nem lehet, hogy ez van nálad inkább?
Az megint nagyobb guminyomás.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6007
Írta 2010. szeptember 21. - 21:31
városiban szoktam felfedezni, hogy jéé, már megin' ferdén áll a szelep, fujni kell"
ugye, ezzel mindennap megyek, karbantartás meg alig alig
#6008
Írta 2010. szeptember 21. - 21:29
Állandóan elfordul a belsõ a kerékben, bármilyen felniszalagot rakok fel. Ez igazából csak azért zavaró, mert a szelep így sérül... és mert az egyik felnin túl nagy nyílást fúrtak a szelepnek, így ott még jobban mozog. (Egy belsõbõl emiatt szakadt ki a szelep.) Mit lehet ezzel kezdeni? Pillanatragasztó?
Nagyobb guminyomás.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6009
Írta 2010. szeptember 21. - 21:28
#6010
Írta 2010. szeptember 21. - 21:22
#6011
Írta 2010. szeptember 20. - 21:31
Ha még a gumikeverék is jó lesz...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#6012
Írta 2010. szeptember 20. - 20:57
#6013
Írta 2010. szeptember 20. - 20:07
Köszi.
Ezek mind megvannak. De nem tudom úgy felrakni, hogy ne üssön, szépen elmozgatom és valahol mindig beljebb ül be. Próbáltam feltenni más külsõt is .De azzal sem az igazi.
Használ valami síkosítót a gumira és fújd fel 4 bárra ott majd kipattan,majd enged vissza ,,üzemi" nyomásra.
#6014
Írta 2010. szeptember 20. - 19:55
Ezek mind megvannak. De nem tudom úgy felrakni, hogy ne üssön, szépen elmozgatom és valahol mindig beljebb ül be. Próbáltam feltenni más külsõt is .De azzal sem az igazi.
#6015
Írta 2010. szeptember 20. - 19:47
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6016
Írta 2010. szeptember 20. - 19:18
Lenne egy kérdésem vettem egy UST-s felnit- egyelõre belsõvel akarom használni. Mi a trükkje, hogy szépen fel tudjam tenni.
Mavic CrossLand kerékre akarok rátenni Schwalbe Nobby Nic külsöt. Nagyobb belsõt kell beletenni vagy külön szalagot?
#6017
Írta 2010. szeptember 20. - 18:06
Ragasztott felnivédõ szalag nyomait kellene eltávolítanom... Milyen oldószerrel lehetne megkönnyíteni a kapirgálást?
Nekem az ilyen ragacsmaradványokra a WD-40 jött be.
#6018
Írta 2010. szeptember 20. - 17:51
RAUH-Welt
B E G R I F F