Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6001
Posted 2010. September 21. - 21:45
#6002
Posted 2010. September 21. - 21:42
Nem létezik,hogy ilyen nyomáson elforogna a külsõ.
Nem mér rosszul a pumpád?
kosz a felni es a gumi kozott?
#6003
Posted 2010. September 21. - 21:41
#6004
Posted 2010. September 21. - 21:38
Igaz... ott a pont, lehet hogy a külsõ forog el!
Continental Twister Pro van fent, 2,8 és 3 bar-on, csak azért fújtam ennyire, mert aszfalton tekertem. Szóval ha tovább csökkentem a nyomást, akkor pörögni fog a külsõ menet közben? Pedig nem is ment fel túl könnyen. Ha meg még fújok bele, kirázza a vesekövemet is...
Nem létezik,hogy ilyen nyomáson elforogna a külsõ.
Nem mér rosszul a pumpád?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6005
Posted 2010. September 21. - 21:36
Continental Twister Pro van fent, 2,8 és 3 bar-on, csak azért fújtam ennyire, mert aszfalton tekertem. Szóval ha tovább csökkentem a nyomást, akkor pörögni fog a külsõ menet közben? Pedig nem is ment fel túl könnyen. Ha meg még fújok bele, kirázza a vesekövemet is...
#6006
Posted 2010. September 21. - 21:34
A külsõ is elfordulhat a felnin, és az fordítja valójában a belsõt, azon meg a felni szalag nem segít. Nem lehet, hogy ez van nálad inkább?
Az megint nagyobb guminyomás.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6007
Posted 2010. September 21. - 21:31
városiban szoktam felfedezni, hogy jéé, már megin' ferdén áll a szelep, fujni kell"
ugye, ezzel mindennap megyek, karbantartás meg alig alig
#6008
Posted 2010. September 21. - 21:29
Állandóan elfordul a belsõ a kerékben, bármilyen felniszalagot rakok fel. Ez igazából csak azért zavaró, mert a szelep így sérül... és mert az egyik felnin túl nagy nyílást fúrtak a szelepnek, így ott még jobban mozog. (Egy belsõbõl emiatt szakadt ki a szelep.) Mit lehet ezzel kezdeni? Pillanatragasztó?
Nagyobb guminyomás.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6009
Posted 2010. September 21. - 21:28
#6010
Posted 2010. September 21. - 21:22
#6011
Posted 2010. September 20. - 21:31
Ha még a gumikeverék is jó lesz...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#6012
Posted 2010. September 20. - 20:57
#6013
Posted 2010. September 20. - 20:07
Köszi.
Ezek mind megvannak. De nem tudom úgy felrakni, hogy ne üssön, szépen elmozgatom és valahol mindig beljebb ül be. Próbáltam feltenni más külsõt is .De azzal sem az igazi.
Használ valami síkosítót a gumira és fújd fel 4 bárra ott majd kipattan,majd enged vissza ,,üzemi" nyomásra.
#6014
Posted 2010. September 20. - 19:55
Ezek mind megvannak. De nem tudom úgy felrakni, hogy ne üssön, szépen elmozgatom és valahol mindig beljebb ül be. Próbáltam feltenni más külsõt is .De azzal sem az igazi.
#6015
Posted 2010. September 20. - 19:47
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6016
Posted 2010. September 20. - 19:18
Lenne egy kérdésem vettem egy UST-s felnit- egyelõre belsõvel akarom használni. Mi a trükkje, hogy szépen fel tudjam tenni.
Mavic CrossLand kerékre akarok rátenni Schwalbe Nobby Nic külsöt. Nagyobb belsõt kell beletenni vagy külön szalagot?
#6017
Posted 2010. September 20. - 18:06
Ragasztott felnivédõ szalag nyomait kellene eltávolítanom... Milyen oldószerrel lehetne megkönnyíteni a kapirgálást?
Nekem az ilyen ragacsmaradványokra a WD-40 jött be.
#6018
Posted 2010. September 20. - 17:51
RAUH-Welt
B E G R I F F