Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5841
Írta 2010. december 01. - 22:43

Találkoztatok már olyan problémável, hogy:
A lényeg vettem két Scwalbe külsõt a trekingemhez 700*40C! Arra vettem hogy a hóban is tudjak menni. A lényeg hogy eddig az eredeti gummer volt és van fent ami szintén valamilyen 700*40C-s gummer (talán Noki, vagy Maki?) Na mindegy. Tegnap próbáltam a Schw-t felrakni, és eldurrantott, egy belsõt, aztán meg még egyet. Baromi nehezen maradt fent a gumi, és észrevettem, hogy lelöki a felnirõl. Kb 3,5-nél szálltak el a gumik, illetve lelökte a a gumit! A leírásában 3-4,5 a nyomás kvóciens! JA és a felnim nem belsõ peremes!
Le is szedtem gyorsan és visszaraktam az eredetit, ami ful slick, és ma jól be is szoptam vele!
A lényeg vigyem vissza vagy van valami értelmes megoldás!
Köszi!
#5842
Írta 2010. december 01. - 18:24

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5843
Írta 2010. november 30. - 18:28

Sziasztok!
Eddig autó szelepes belsõt használtam, nemrég váltottam presta-ra.
Mûhelypumpámon a nyomásmérõ nem rendelkezik elegendõ felbontással és a pontossága sem megfelelõ.
Digitális nyomásmérõvel állítottam be eddig a pontos értéket.
Presta szelephez van adapterem, de hiába teszem rá a mûszerrel együtt nincs, ami megnyomja a kicsavart tüskét, hogy megmérhessem a nyomást.
Ti hogyan méritek a presta-s belsõben a nyomást?
Köszi!
Telópumpa + szelepátalakító.
A sebesség mindent megold.
#5844
Írta 2010. november 30. - 18:21

Olyan mûhelypumpával, ami prestára is jó. Persze a nyomásmérõ azon is "pontatlan", de nem is kell tizedpascalra belõni
Támogatom úgy is a segged a legjobb mûszer elõbb utóbb rá érzel arra a nyomásra ami adott körülmények között jó neked és akkor már a pumpa már csak irány mutatás, az meg hogy 2.2 vagy 2.3 bar tök mindegy.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5845
Írta 2010. november 30. - 17:57


#5846
Írta 2010. november 30. - 17:43

Eddig autó szelepes belsõt használtam, nemrég váltottam presta-ra.
Mûhelypumpámon a nyomásmérõ nem rendelkezik elegendõ felbontással és a pontossága sem megfelelõ.
Digitális nyomásmérõvel állítottam be eddig a pontos értéket.
Presta szelephez van adapterem, de hiába teszem rá a mûszerrel együtt nincs, ami megnyomja a kicsavart tüskét, hogy megmérhessem a nyomást.
Ti hogyan méritek a presta-s belsõben a nyomást?
Köszi!
#5847
Írta 2010. november 30. - 08:13


#5848
Írta 2010. november 30. - 00:01

Savanyúgabi
Köszi, akkor rendelek belõle, szeirintem akkor elõre is. Súly nem szempont, télen úgysem a sprintekrõl szól a dolog

#5849
Írta 2010. november 29. - 22:50

Ha a szövet is meggyengült, mindenképpen varrd meg szerintem. Ártani nem árt - csak ne felejts el foltot tenni a varrás belsõ felére is, ha belsõvel használod, mivel csúnyán ki tudja dörzsölni.
Hétvégén levettem, hogy megfoltozom és varrom, mivel pont kaptam egy defektet. Aztán ki sem vettem még a kereket és éppen csak megforgattam és hopp, láttam, nagyobb a baj! A futófelületet is egy centiméternyinél 1 vagy talán 2 mm-rel rövidebb szakaszon, de teljesen a belsõig átvágta valami éles tárgy, így inkább külsõt cseréltem, ezt a Nobby Nic-et meg félretettem. Na mindegy. Hátha lehet még varrni belõle csecse táskát vagy vázra alulra védõcsíkot! :->
#5850
Írta 2010. november 29. - 21:43

S árban sem vészes.
vegyed.
Sok kilométerrel sem lesz gumikérdésed egy évig, kb.
#5851
Írta 2010. november 29. - 21:35

Schwalbe land cruser-el van valakinek tapasztalata?
Hátulra venném téli viszonyokra városba, erdõbe. Elõre meg feldobom a ritchey z maxot, hadd kopjon, 3 év alatt nem mentem vele 300 km-t.
nagyon jo gumi, de nehez mint a ko. nehezen kopik, van kozepen futofelulet, es ahhoz kepest meg laza talajon is egesz jol boldogul

#5852
Írta 2010. november 29. - 21:17

mit nem értesz?
Költõi kérdés volt, arra vonatkozóan, hogy még egy üres felni is "elmegy" terepen.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#5853
Írta 2010. november 29. - 19:06

és még esetleg a black shark sárgumival?
#5854
Írta 2010. november 29. - 18:04

Hátulra venném téli viszonyokra városba, erdõbe. Elõre meg feldobom a ritchey z maxot, hadd kopjon, 3 év alatt nem mentem vele 300 km-t.
#5855
Írta 2010. november 29. - 16:10

A city jet elmegy terepen is, lejöttem vele terepen Dobogókõrõl. Amit kerülni kell, az a sár és az oldalra lejtõ pálya, ahhoz nincsen tehetsége. Defekttûrés szuper
Az hogy le jöttél vele dobogókõröl még nem jelenti hogy jó terepen , cimborám tavaly lejött utánam a P+-n outival 25-ös virslivel még sem mondanám hogy terepkerékpár ill gumi. Azóta tudom hogy jó montis lenne amit õ erõsen tagad.
hol írta, hogy "jó terepen"? én csak annit látok, hogy "elmegy terepen is".
Mi nem megy el terepen?
mit nem értesz?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5856
Írta 2010. november 29. - 15:37

hol írta, hogy "jó terepen"? én csak annit látok, hogy "elmegy terepen is".
Mi nem megy el terepen?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#5858
Írta 2010. november 29. - 07:31

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5859
Írta 2010. november 28. - 22:44

#5860
Írta 2010. november 28. - 22:26
