Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5821
Írta 2010. december 05. - 18:02
MICHELIN AIRCOMP LATEX MTB BELSÕ - Bringa Butik Webáruház
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#5822
Írta 2010. december 04. - 10:18
Szóval csak azt akarom végül mondani, hogy nagyon jó cucc, mindenkinek ajánlom, aki nem szeret foltozgatni.
#5823
Írta 2010. december 02. - 23:45
Felrakás után ne fújd egybõl csontra fel,kis levegõt tolj csak bele.
Nézd körbe,ahol kell ígazíts rajta,hogy mindenhol egyformán álljon.
Ha megvan,lehet felfújni 2-3 bárra.
Szerintem is így csináld, nekem is volt már ilyen problemám.Fújd fel addig, amíg nem látszik, hogy hol akar leugrani.Eresztesz belõle egy kicsit, megigazítod és fújhatod.Lehet, hogy más helyen fog ismét leugrani, ekkor újra el kell játszani ezt.Ha nem megy, vidd vissza és kérd meg, h rakják rá.Ha nekik sem megy, akkor biztos visszaveszik, ha felrakják, akkor max fizetsz nekik valamennyit.
#5824
Írta 2010. december 02. - 17:55
egybõl azzal kezdte, hogy jól nézzem meg, nem-e sérült
Biztos Scwalbe-bõl is bejött a B-széria.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5825
Írta 2010. december 02. - 17:17
havonta feltolom 10 barra azt jólvan. mindig be van ragadva. eddig azt hittem ez tök normális
szvsz normalis is a nyomas sokaig fesziti, ha rarakod a pumpafejet, attol nem biztos, hogy be fog esni. ha nem esik be, akkor pedig nem tudod fujni, mert olyan mintha csak lefognad a szelep veget. ha csinalsz egy "inicializalo" benyomast az ujjaddal - a kitekert biztositoszegnel - akkor nem kell izomkodni semmilyen esetben sem.
Van értelme a bringákon az elsõ és a hátsó külsõket idõközönként megcserélni,hogy egyformán kopjanak?
gyakran hasznalnak eltero elso-hatso gumikat, epp a fent emlitett elso es hatso kereket erinto kulonbozo terheles miatt. ott ez nem is lenne kerdes az elso mindig fontosabb: ha a hatso csuszik, az egyszerubben korrigalhato, ha az elso, akkor szinte garantalt pofaraeses lesz.
#5826
Írta 2010. december 02. - 15:25
Amúgy érdekes eset. Tegnap megvettem a 2 land crusiert, és eddig egész jó, egyenesben hasonlóan gurul mint a slic, csak kanyarban darálósabb.
És mikor megvettem a boltos csóka -aki amúgy eddig tök normális volt mindíg- egybõl azzal kezdte, hogy jól nézzem meg, nem-e sérült. Mondom ok, de majd úgyis felrakásnál látszik, ha hibás. Erre azt mondja, õt nem érdekli, de ha sérült, akkor õ nem veszi vissza. Erre mondom, de ha szar a gumi, azért mégiscsak van tán valamiféle gari. Erre hümmögöt, hogy ha nem szerelési hiba. Szóval elég furcsa volt, hogy még ki sem fizettem a gumit, de már arról beszélgettünk, hogy õ bizony nem veszi vissza, másrészt meg kellett volna kérdeznem, hogy mit ért sérülés alatt? Kivágják a gumit néha a bosszúálló alkalmazottak? Vagy gyakran hoz sérültet, hogy ez ilyen kardinális kérdés? Meg egyáltalán mitõl lenne sérült egy zsít új gumi? Nah mindegy, érdekes volt.
#5827
Írta 2010. december 02. - 14:21
#5828
Írta 2010. december 02. - 13:43
#5829
Írta 2010. december 02. - 13:12
Az elsõ gumi, sokkal fontosabb, mint a hátsó. Mind kanyarodáskor, mind fékezéskor az elsõ kerék veszi át a fõ szerepet. Ha ekkor valami baj történik (pl. megcsúszás, vagy szétrepedés), az a kerékpáros életébe kerülhet. Ha defektet kapunk - és erre kopott külsõvel sokkal nagyobb az esélyünk -, akkor a hátsó kerék esetében valószínûleg lelassítunk és megállunk. Az elsõ keréknél, fõleg nagy sebesség esetén, fennáll az a veszély, hogy a külsõ leugrik a felnirõl, és beszorul az elsõ villa közé. Ez szörnyû következményekkel járhat. Ha mindenképpen valamelyik külsõt még hasznosítani akarjuk, akkor azt javaslom, hogy az elsõt tegyük fel hátra, és vegyünk egy újat elõre.
by Sheldon
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5830
Írta 2010. december 02. - 11:40
Van értelme a bringákon az elsõ és a hátsó külsõket idõközönként megcserélni,hogy egyformán kopjanak?
sztem nincs
mimdig elõl legyen jobb
esetleg azt érdemes -ha egyformát használsz mindig- hogy mikor a hátsó 0-ra kopott, hátra az ez elsõt. és elõre meg újat.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5831
Írta 2010. december 02. - 11:02
#5832
Írta 2010. december 02. - 02:12
#5833
Írta 2010. december 02. - 02:10
A decathlonos olcsó belsõk eddig nekem mind ezt csinálták... De ezt leszámítva tökéletesek, úgyhogy leszarom.nekem vmikor be szokott ragadni - igy azt csinalom, hogy kitekerem a biztositocsavart, es egyszer benyomom. utana mindig eleg a pumpa nyomasa.
#5834
Írta 2010. december 01. - 23:32
#5835
Írta 2010. december 01. - 23:02
Normális használat mellett hetente egyszer ráteszem a pumpát, egy pumpálásra kinyit a szelep, és látod. Ha netán túl sok lenne, akkor leveszed a pumpát, leengedsz egy adag levegõt, és visszapumpálod annyira amennyi kell.
nekem vmikor be szokott ragadni - igy azt csinalom, hogy kitekerem a biztositocsavart, es egyszer benyomom. utana mindig eleg a pumpa nyomasa.
#5836
Írta 2010. december 01. - 22:54
Nézd körbe,ahol kell ígazíts rajta,hogy mindenhol egyformán álljon.
Ha megvan,lehet felfújni 2-3 bárra.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5837
Írta 2010. december 01. - 22:51
Normális használat mellett hetente egyszer ráteszem a pumpát, egy pumpálásra kinyit a szelep, és látod. Ha netán túl sok lenne, akkor leveszed a pumpát, leengedsz egy adag levegõt, és visszapumpálod annyira amennyi kell.Presta szelephez van adapterem, de hiába teszem rá a mûszerrel együtt nincs, ami megnyomja a kicsavart tüskét, hogy megmérhessem a nyomást.
Ti hogyan méritek a presta-s belsõben a nyomást?
Köszi!
#5838
Írta 2010. december 01. - 22:43
Találkoztatok már olyan problémável, hogy:
A lényeg vettem két Scwalbe külsõt a trekingemhez 700*40C! Arra vettem hogy a hóban is tudjak menni. A lényeg hogy eddig az eredeti gummer volt és van fent ami szintén valamilyen 700*40C-s gummer (talán Noki, vagy Maki?) Na mindegy. Tegnap próbáltam a Schw-t felrakni, és eldurrantott, egy belsõt, aztán meg még egyet. Baromi nehezen maradt fent a gumi, és észrevettem, hogy lelöki a felnirõl. Kb 3,5-nél szálltak el a gumik, illetve lelökte a a gumit! A leírásában 3-4,5 a nyomás kvóciens! JA és a felnim nem belsõ peremes!
Le is szedtem gyorsan és visszaraktam az eredetit, ami ful slick, és ma jól be is szoptam vele!
A lényeg vigyem vissza vagy van valami értelmes megoldás!
Köszi!
#5839
Írta 2010. december 01. - 18:24
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5840
Írta 2010. november 30. - 18:28
Sziasztok!
Eddig autó szelepes belsõt használtam, nemrég váltottam presta-ra.
Mûhelypumpámon a nyomásmérõ nem rendelkezik elegendõ felbontással és a pontossága sem megfelelõ.
Digitális nyomásmérõvel állítottam be eddig a pontos értéket.
Presta szelephez van adapterem, de hiába teszem rá a mûszerrel együtt nincs, ami megnyomja a kicsavart tüskét, hogy megmérhessem a nyomást.
Ti hogyan méritek a presta-s belsõben a nyomást?
Köszi!
Telópumpa + szelepátalakító.
A sebesség mindent megold.