Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5781
Írta 2010. december 10. - 19:17
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5782
Írta 2010. december 10. - 18:43
Nem csak a mintával operálnak.Sõt talán az itt a legkevesebb.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5783
Írta 2010. december 10. - 18:39
Continental Bicycle -TopContact Winter II
Gondolom, hogy akkor ez a minta jó lehet téli viszonyokra, vagy ami más guminal hasonlít erre.
#5784
Írta 2010. december 08. - 02:01
De ez lenne a legjobb
http://www.youtube.com/watch?v=pqCueUsZ7rg&feature=player_embedded
az Ótvar azért többet bizonyított : D (ha emlékeztek rá a magazinból)
ezt a sportot ûzik még itt-ott? amilyen jégfoltok vannak a környékünkön ... most lehetne b/-\sz/-\tni rendesen egy ilyen szépséggel.
#5785
Írta 2010. december 07. - 21:41
#5786
Írta 2010. december 07. - 21:27
Ez még 20 centis hóba is tapadt csak pár méter után úgy elfáradtam...
#5787
Írta 2010. december 07. - 20:58
Osztom: Beruháztam egyszer egy Conti szögesbe. Lapos bütykökkel, sajnos 10 cm-nél nagyobb hóban (nem letaposottban) nem ért semmit, viszont a mintázat miatt úszott a gumi. Szóval (hóban) jó a sárgumi. Bár ez is ember függõ, mert én állandóan varázsolok a gumikkal, van aki meg egész évben egy gumival megy ha esik, ha fúj, ha havazik. Azok elõtt megemelem a kalapom.Szerintem a szögeknek csak a jégen van értelme. Mondjuk ónos esõben, vagy amikor lefagy az olvadék. Bár akkor pótolhatatlan
Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.
#5788
Írta 2010. december 07. - 17:49
Vicces hogy egy ausztrál gyerek beszél a szöges gumikrólhóbringázáshoz kis barkácsolást igényel, de megéri:
How to make snow tires on Vimeo
...
#5789
Írta 2010. december 07. - 16:31
Szerintem a szögeknek csak a jégen van értelme. Mondjuk ónos esõben, vagy amikor lefagy az olvadék. Bár akkor pótolhatatlan
Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.
meg amikor a jegre raesik a ho
#5790
Írta 2010. december 07. - 15:16
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#5791
Írta 2010. december 07. - 13:07
Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.
#5792
Írta 2010. december 07. - 13:04
A legjobb alapot szerintem pont a legolcsóbb gumik nyújtanák, amikben van dögivel anyag, és az összetételük is keményebb.
Inkább az a baj, hogy nem biztos, hogy megéri az idõt eltölteni vele...
Legalábbis nekem Bpen nem. Ha nagyon durva a hóhelyzet, akkor BKV-zom vagy gyalogolok, de másnapra már mindig le vannak takarítva az utak, és nem kell. Amúgy meg örülök, ha évi 2-3 havas tekerésre kijutok az erdõbe...
#5793
Írta 2010. december 07. - 12:21
#5794
Írta 2010. december 07. - 12:02
How to make snow tires on Vimeo
Én már megcsináltam egy gumit így max egy óra meló volt. Erre most minden felolvadt... (
Mind1 mert úgyis meg kell csináljak még egyet, még szerencse, hogy van itthon levedlett gumi elég.
#5795
Írta 2010. december 07. - 11:51
Eddig nem rossz, bár én eddig 1.5 sliccel mentem, szóval ahhoz képest kb. minden jobb lehet. Jégen meg tök mindegy, ott semmi sem tapad, csak a szöges.
Tegnap mentem vele egy terep kört is és érekes volt, hogy mennyire kontroláltan csúszik a kanyarban, gyakorlatilag egyszerre lehet csúszni elsõ és hátsó kerékkel és közben nem para. Persze én hozzá vagyok szokva a csúszkáláshoz, mert sliccel terepezek, de az ha csúszik, akkor kevésébé kontrolálható.
#5796
Írta 2010. december 07. - 10:52
Kb. emiatt cseréltem le a SpeedKing Supersonic gumijaimat. Vékony fal és olyan puha anyag, hogy kúszott-mászott mindenfelé. Abszolút nem éreztem azt, hogy el merem ereszteni a gépet azokkal a gumikkal, de a hab a tortán az idei Salzkammergut Trophy-n volt, amikor az uccsó 5 km-en defekteltem le. Nem idézném azt, amit akkor és ott mondtam (külön öröm, hogy a tetves Joe bácsi csak ömlött a belsõbõl, de nem fogta meg...) Egyébként milyen gumikat használsz most?
rocket ron 2.25 + racing ralph 2.1 - nagyon jo combo korabban volt 2.25 rralph elolhatul, meg nnic elol. de az eloszor emlitett paros elegiti eddig legjobban ki az igenyeimet: a 2.1es ralphon surubbek a mintak is, szerintem felfele hatekonyabb.
nem kuszik maszik. latexszel hatareset: inkabb a savvaltasnal lehetett erezni, hogy bizonytalanabba valt. hajlamosabb volt lecsuszni a bordarol. ha noveltem a nyomast, akkor a tapadas is csokkent, de nem lett igazan "haraposabb" a gumi. minel ballonosabb, annal inkabb jellemzo, amit irok.
ha valaki "Walking" ot észlel, az felni tipust (belsöméretet) + gumiméretet + nyomást is mongyon má...
nalam 18as felni, a 2.25os gumit 2.5barra, a 2.1eset 2.8ra fujom.
Fura dolgokat írkáltok a latex belsõkrõl...
Nekem volt elsõkeréken 1,7 baron 2,4"-es Conti MountainKing régi Mavic X221-es felnin és semmi kúszás-mászást nem észleltem. Hátsókeréken Mavic XM719es felnivel se 2,2es Conti Racekinggel, se 2,3as Speedkinggel, se 2,25ös RacingRalphfal nem éreztem, hogy visszafogna a "belsõ rugózása", csak azt hogy jobban gurult a bringa, mindenezt 2-2,2bar körüli nyomáson. A latex belsõket alapvetõen defekt ellen vettem, nem hittem benne, hogy jobban gurul tõle a bringa, aztán mégis. Apámon is leteszteltem, õ aztán végképp hitetlen az ilyesmivel kapcsolatban és ledöbbent mennyit számít.
Egy kérdés az "anti-latexesekhez": Ugye jóóól behintõporoztátok a külsõ belsejét?
pedig az alacsonyabb gordules hasonlo okra vezetheto vissza, mint a tobbi jelenseg.
jajjjj....hintöpor ide+oda.....
érdekes ez a gumicirkusz itt, hóban/szárazon, sokan "extrem" helyeken is tekernek (hú, mi voltunk AT ban ott sok tapasztalatot sikerült tekernünk, mert ott minden más...)
Mivolna leszokni a 400-550gr. gumikról télen?
Az AM/Enduró brigás is nyomul valahogy le+fel is és nem kukázik.
en szoktam hintoporozni
***
a teli mintakrol... nem lenne egyszerubb olyan gumikat hasznalni, ami hasonlit azokra a gumikra, amit a gyarto eleve havas/jeges guminak ajanl? altalaban melyen bordazott, es nagymeretu mintaval. asszem a continental pl arul a landcruiserhez tok hasonlot. a lc tok olcso
#5797
Írta 2010. december 06. - 22:26
arra gondoltam, hogy a Michelin latex belsõjét kombinálom össze double defense-es Racing Ralph-al.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#5798
Írta 2010. december 06. - 22:20
#5799
Írta 2010. december 06. - 22:17
érdekes ez a gumicirkusz itt, hóban/szárazon, sokan "extrem" helyeken is tekernek (hú, mi voltunk AT ban ott sok tapasztalatot sikerült tekernünk, mert ott minden más...)
Mivolna leszokni a 400-550gr. gumikról télen?
Az AM/Enduró brigás is nyomul valahogy le+fel is és nem kukázik.
#5800
Írta 2010. december 06. - 22:00
Nekem volt elsõkeréken 1,7 baron 2,4"-es Conti MountainKing régi Mavic X221-es felnin és semmi kúszás-mászást nem észleltem. Hátsókeréken Mavic XM719es felnivel se 2,2es Conti Racekinggel, se 2,3as Speedkinggel, se 2,25ös RacingRalphfal nem éreztem, hogy visszafogna a "belsõ rugózása", csak azt hogy jobban gurult a bringa, mindenezt 2-2,2bar körüli nyomáson. A latex belsõket alapvetõen defekt ellen vettem, nem hittem benne, hogy jobban gurul tõle a bringa, aztán mégis. Apámon is leteszteltem, õ aztán végképp hitetlen az ilyesmivel kapcsolatban és ledöbbent mennyit számít.
Egy kérdés az "anti-latexesekhez": Ugye jóóól behintõporoztátok a külsõ belsejét?