Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15857 hozzászólás a témában

#5781
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Mint az új autó gumiknál +bordázat, sûrûbb mintázat.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#5782
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás
szerintem ez 180 tpi-s+spec anyagkeveréke van.Puha ,mint atom,nem keményedik be hidegben.
Nem csak a mintával operálnak.Sõt talán az itt a legkevesebb.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#5783
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
A continentalnak ilyen az új téli mintázatú gumija.

Continental Bicycle -TopContact Winter II

Gondolom, hogy akkor ez a minta jó lehet téli viszonyokra, vagy ami más guminal hasonlít erre.

#5784
WD-40

WD-40

    vendég

  • fórumtag
  • 84 hozzászólás

De ez lenne a legjobb :)

http://www.youtube.com/watch?v=pqCueUsZ7rg&feature=player_embedded


az Ótvar azért többet bizonyított : D (ha emlékeztek rá a magazinból)

ezt a sportot ûzik még itt-ott? amilyen jégfoltok vannak a környékünkön ... most lehetne b/-\sz/-\tni rendesen egy ilyen szépséggel.

#5785
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
De ez lenne a legjobb :)



#5786
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
Nagyobb hóba ilyen kell:D
Feltöltött kép
Ez még 20 centis hóba is tapadt csak pár méter után úgy elfáradtam...
"Ride today, heal tomorrow"

#5787
Itózs

Itózs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.069 hozzászólás

Szerintem a szögeknek csak a jégen van értelme. Mondjuk ónos esõben, vagy amikor lefagy az olvadék. Bár akkor pótolhatatlan :)

Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.

Osztom: Beruháztam egyszer egy Conti szögesbe. Lapos bütykökkel, sajnos 10 cm-nél nagyobb hóban (nem letaposottban) nem ért semmit, viszont a mintázat miatt úszott a gumi. Szóval (hóban) jó a sárgumi. Bár ez is ember függõ, mert én állandóan varázsolok a gumikkal, van aki meg egész évben egy gumival megy ha esik, ha fúj, ha havazik. Azok elõtt megemelem a kalapom.

#5788
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

hóbringázáshoz kis barkácsolást igényel, de megéri:
How to make snow tires on Vimeo
...

Vicces hogy egy ausztrál gyerek beszél a szöges gumikról :)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#5789
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Szerintem a szögeknek csak a jégen van értelme. Mondjuk ónos esõben, vagy amikor lefagy az olvadék. Bár akkor pótolhatatlan :)

Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.


meg amikor a jegre raesik a ho :)

#5790
Sakic

Sakic

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás
Scwalbe Muddy Mary Joe's Tubeless kittel 2,2 baron >> tudok vele nose wheelie-zni letaposott havon. Igaz hogy 850g a külsõ de eddig mindenféle terepen a legjobb volt azok közül amit próbáltam. Kegyetlenül tapad
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.

#5791
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
Szerintem a szögeknek csak a jégen van értelme. Mondjuk ónos esõben, vagy amikor lefagy az olvadék. Bár akkor pótolhatatlan :)

Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.

#5792
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
A csavarok bírják, a külsõ megy szét sokkal gyorsabban :)
A legjobb alapot szerintem pont a legolcsóbb gumik nyújtanák, amikben van dögivel anyag, és az összetételük is keményebb.
Inkább az a baj, hogy nem biztos, hogy megéri az idõt eltölteni vele...
Legalábbis nekem Bpen nem. Ha nagyon durva a hóhelyzet, akkor BKV-zom vagy gyalogolok, de másnapra már mindig le vannak takarítva az utak, és nem kell. Amúgy meg örülök, ha évi 2-3 havas tekerésre kijutok az erdõbe...

#5793
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
melyik olcsobb guminak erdemes meg esetleg nekiesni (jo alap)? mert a draga gumikat inkabb nem csesznem szet ilyennel. aszfaltot mennyire birjak a szegecsek?

#5794
papabear

papabear

    vendég

  • fórumtag
  • 197 hozzászólás
hóbringázáshoz kis barkácsolást igényel, de megéri:
How to make snow tires on Vimeo

Én már megcsináltam egy gumit így max egy óra meló volt. Erre most minden felolvadt... :o(
Mind1 mert úgyis meg kell csináljak még egyet, még szerencse, hogy van itthon levedlett gumi elég.
Hegyibringás = Kerekes Jeti

#5795
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
Én pont most vettem egy land crusiert kifejezetten télre.

Eddig nem rossz, bár én eddig 1.5 sliccel mentem, szóval ahhoz képest kb. minden jobb lehet. Jégen meg tök mindegy, ott semmi sem tapad, csak a szöges.

Tegnap mentem vele egy terep kört is és érekes volt, hogy mennyire kontroláltan csúszik a kanyarban, gyakorlatilag egyszerre lehet csúszni elsõ és hátsó kerékkel és közben nem para. Persze én hozzá vagyok szokva a csúszkáláshoz, mert sliccel terepezek, de az ha csúszik, akkor kevésébé kontrolálható.

#5796
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Kb. emiatt cseréltem le a SpeedKing Supersonic gumijaimat. Vékony fal és olyan puha anyag, hogy kúszott-mászott mindenfelé. Abszolút nem éreztem azt, hogy el merem ereszteni a gépet azokkal a gumikkal, de a hab a tortán az idei Salzkammergut Trophy-n volt, amikor az uccsó 5 km-en defekteltem le. Nem idézném azt, amit akkor és ott mondtam :) (külön öröm, hogy a tetves Joe bácsi csak ömlött a belsõbõl, de nem fogta meg...) Egyébként milyen gumikat használsz most?


rocket ron 2.25 + racing ralph 2.1 - nagyon jo combo :) korabban volt 2.25 rralph elolhatul, meg nnic elol. de az eloszor emlitett paros elegiti eddig legjobban ki az igenyeimet: a 2.1es ralphon surubbek a mintak is, szerintem felfele hatekonyabb.

nem kuszik maszik. latexszel hatareset: inkabb a savvaltasnal lehetett erezni, hogy bizonytalanabba valt. hajlamosabb volt lecsuszni a bordarol. ha noveltem a nyomast, akkor a tapadas is csokkent, de nem lett igazan "haraposabb" a gumi. minel ballonosabb, annal inkabb jellemzo, amit irok.

ha valaki "Walking" ot észlel, az felni tipust (belsöméretet) + gumiméretet + nyomást is mongyon má...


nalam 18as felni, a 2.25os gumit 2.5barra, a 2.1eset 2.8ra fujom.

Fura dolgokat írkáltok a latex belsõkrõl... :D
Nekem volt elsõkeréken 1,7 baron 2,4"-es Conti MountainKing régi Mavic X221-es felnin és semmi kúszás-mászást nem észleltem. Hátsókeréken Mavic XM719es felnivel se 2,2es Conti Racekinggel, se 2,3as Speedkinggel, se 2,25ös RacingRalphfal nem éreztem, hogy visszafogna a "belsõ rugózása", csak azt hogy jobban gurult a bringa, mindenezt 2-2,2bar körüli nyomáson. A latex belsõket alapvetõen defekt ellen vettem, nem hittem benne, hogy jobban gurul tõle a bringa, aztán mégis. Apámon is leteszteltem, õ aztán végképp hitetlen az ilyesmivel kapcsolatban és ledöbbent mennyit számít.

Egy kérdés az "anti-latexesekhez": Ugye jóóól behintõporoztátok a külsõ belsejét?


pedig az alacsonyabb gordules hasonlo okra vezetheto vissza, mint a tobbi jelenseg.

jajjjj....hintöpor ide+oda.....

érdekes ez a gumicirkusz itt, hóban/szárazon, sokan "extrem" helyeken is tekernek (hú, mi voltunk AT ban ott sok tapasztalatot sikerült tekernünk, mert ott minden más...)

Mivolna leszokni a 400-550gr. gumikról télen?
Az AM/Enduró brigás is nyomul valahogy le+fel is és nem kukázik.


en szoktam hintoporozni :)

***

a teli mintakrol... nem lenne egyszerubb olyan gumikat hasznalni, ami hasonlit azokra a gumikra, amit a gyarto eleve havas/jeges guminak ajanl? altalaban melyen bordazott, es nagymeretu mintaval. asszem a continental pl arul a landcruiserhez tok hasonlot. a lc tok olcso :)

#5797
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház
Miután nekem fontos lenne, hogy ne legyen 1kg a szett a belsõ+külsõ+lötyitõl és elég sokszor kapok defektet,
arra gondoltam, hogy a Michelin latex belsõjét kombinálom össze double defense-es Racing Ralph-al.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager


#5798
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
Mondjuk nekem a Ralphokkal semmi gondom nem volt, pedig elég pille kategóriában vannak, ráadásul én sem vagyok könnyû. Szal nem értem. A trailvadászatot meg meghagyom másnak.

#5799
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás
jajjjj....hintöpor ide+oda.....

érdekes ez a gumicirkusz itt, hóban/szárazon, sokan "extrem" helyeken is tekernek (hú, mi voltunk AT ban ott sok tapasztalatot sikerült tekernünk, mert ott minden más...)

Mivolna leszokni a 400-550gr. gumikról télen?
Az AM/Enduró brigás is nyomul valahogy le+fel is és nem kukázik.

#5800
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Fura dolgokat írkáltok a latex belsõkrõl... :D
Nekem volt elsõkeréken 1,7 baron 2,4"-es Conti MountainKing régi Mavic X221-es felnin és semmi kúszás-mászást nem észleltem. Hátsókeréken Mavic XM719es felnivel se 2,2es Conti Racekinggel, se 2,3as Speedkinggel, se 2,25ös RacingRalphfal nem éreztem, hogy visszafogna a "belsõ rugózása", csak azt hogy jobban gurult a bringa, mindenezt 2-2,2bar körüli nyomáson. A latex belsõket alapvetõen defekt ellen vettem, nem hittem benne, hogy jobban gurul tõle a bringa, aztán mégis. Apámon is leteszteltem, õ aztán végképp hitetlen az ilyesmivel kapcsolatban és ledöbbent mennyit számít.

Egy kérdés az "anti-latexesekhez": Ugye jóóól behintõporoztátok a külsõ belsejét?