A Ritchey logón kívül változtattak valamit a Race Kingen?Honnan ismerõs nekem ez a gumi?
![]()

"A WCS Shield egy jól bevált mintázatra hajaz Tom Ritchey újragondolásában, hogy a „verseny királya” lehessen használója."

A Ritchey logón kívül változtattak valamit a Race Kingen?Honnan ismerõs nekem ez a gumi?
![]()
szerintem ez 180 tpi-s+spec anyagkeveréke van.Puha ,mint atom,nem keményedik be hidegben.
Nem csak a mintával operálnak.Sõt talán az itt a legkevesebb.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
De ez lenne a legjobb
http://www.youtube.com/watch?v=pqCueUsZ7rg&feature=player_embedded
Osztom: Beruháztam egyszer egy Conti szögesbe. Lapos bütykökkel, sajnos 10 cm-nél nagyobb hóban (nem letaposottban) nem ért semmit, viszont a mintázat miatt úszott a gumi. Szóval (hóban) jó a sárgumi. Bár ez is ember függõ, mert én állandóan varázsolok a gumikkal, van aki meg egész évben egy gumival megy ha esik, ha fúj, ha havazik. Azok elõtt megemelem a kalapom.Szerintem a szögeknek csak a jégen van értelme. Mondjuk ónos esõben, vagy amikor lefagy az olvadék. Bár akkor pótolhatatlan
Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.
Vicces hogy egy ausztrál gyerek beszél a szöges gumikrólhóbringázáshoz kis barkácsolást igényel, de megéri:
How to make snow tires on Vimeo
...
Szerintem a szögeknek csak a jégen van értelme. Mondjuk ónos esõben, vagy amikor lefagy az olvadék. Bár akkor pótolhatatlan
Hóban szerintem semmit nem számít, és ha megnézitek valamelyik havas területre tervezett bringázó gumiját, akkor az is csak baromi széles, bütykös, de nem szöges.
Kb. emiatt cseréltem le a SpeedKing Supersonic gumijaimat. Vékony fal és olyan puha anyag, hogy kúszott-mászott mindenfelé. Abszolút nem éreztem azt, hogy el merem ereszteni a gépet azokkal a gumikkal, de a hab a tortán az idei Salzkammergut Trophy-n volt, amikor az uccsó 5 km-en defekteltem le. Nem idézném azt, amit akkor és ott mondtam
(külön öröm, hogy a tetves Joe bácsi csak ömlött a belsõbõl, de nem fogta meg...) Egyébként milyen gumikat használsz most?
ha valaki "Walking" ot észlel, az felni tipust (belsöméretet) + gumiméretet + nyomást is mongyon má...
Fura dolgokat írkáltok a latex belsõkrõl...
Nekem volt elsõkeréken 1,7 baron 2,4"-es Conti MountainKing régi Mavic X221-es felnin és semmi kúszás-mászást nem észleltem. Hátsókeréken Mavic XM719es felnivel se 2,2es Conti Racekinggel, se 2,3as Speedkinggel, se 2,25ös RacingRalphfal nem éreztem, hogy visszafogna a "belsõ rugózása", csak azt hogy jobban gurult a bringa, mindenezt 2-2,2bar körüli nyomáson. A latex belsõket alapvetõen defekt ellen vettem, nem hittem benne, hogy jobban gurul tõle a bringa, aztán mégis. Apámon is leteszteltem, õ aztán végképp hitetlen az ilyesmivel kapcsolatban és ledöbbent mennyit számít.
Egy kérdés az "anti-latexesekhez": Ugye jóóól behintõporoztátok a külsõ belsejét?
jajjjj....hintöpor ide+oda.....
érdekes ez a gumicirkusz itt, hóban/szárazon, sokan "extrem" helyeken is tekernek (hú, mi voltunk AT ban ott sok tapasztalatot sikerült tekernünk, mert ott minden más...)
Mivolna leszokni a 400-550gr. gumikról télen?
Az AM/Enduró brigás is nyomul valahogy le+fel is és nem kukázik.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager