Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5801
Írta 2010. december 06. - 22:26

arra gondoltam, hogy a Michelin latex belsõjét kombinálom össze double defense-es Racing Ralph-al.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#5802
Írta 2010. december 06. - 22:20

#5803
Írta 2010. december 06. - 22:17

érdekes ez a gumicirkusz itt, hóban/szárazon, sokan "extrem" helyeken is tekernek (hú, mi voltunk AT ban ott sok tapasztalatot sikerült tekernünk, mert ott minden más...)
Mivolna leszokni a 400-550gr. gumikról télen?
Az AM/Enduró brigás is nyomul valahogy le+fel is és nem kukázik.
#5804
Írta 2010. december 06. - 22:00


Nekem volt elsõkeréken 1,7 baron 2,4"-es Conti MountainKing régi Mavic X221-es felnin és semmi kúszás-mászást nem észleltem. Hátsókeréken Mavic XM719es felnivel se 2,2es Conti Racekinggel, se 2,3as Speedkinggel, se 2,25ös RacingRalphfal nem éreztem, hogy visszafogna a "belsõ rugózása", csak azt hogy jobban gurult a bringa, mindenezt 2-2,2bar körüli nyomáson. A latex belsõket alapvetõen defekt ellen vettem, nem hittem benne, hogy jobban gurul tõle a bringa, aztán mégis. Apámon is leteszteltem, õ aztán végképp hitetlen az ilyesmivel kapcsolatban és ledöbbent mennyit számít.
Egy kérdés az "anti-latexesekhez": Ugye jóóól behintõporoztátok a külsõ belsejét?
#5805
Írta 2010. december 06. - 21:40

#5806
Írta 2010. december 06. - 21:00

valoszinuleg minel vekonyabb falu, annak inkabb (ezek schwalbe evok voltak). a nyomas csak az egyik resze a dolgoknak, az agyag a masik.
Kb. emiatt cseréltem le a SpeedKing Supersonic gumijaimat. Vékony fal és olyan puha anyag, hogy kúszott-mászott mindenfelé. Abszolút nem éreztem azt, hogy el merem ereszteni a gépet azokkal a gumikkal, de a hab a tortán az idei Salzkammergut Trophy-n volt, amikor az uccsó 5 km-en defekteltem le. Nem idézném azt, amit akkor és ott mondtam

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#5807
Írta 2010. december 06. - 20:33

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5808
Írta 2010. december 06. - 20:33

Számomra ez továbbra is furcsa, hiszen a nyomás megegyezik mindkét belsõ esetében. Egy ideig volt UST rendszerû kerekem, annak meg akkor még jobban kellett volna rugóznia azonos nyomáson (mivel abban nincs belsõ, ugye)? Semmi különbséget nem éreztem a hagyományos rendszerhez képest, csak akkor, ha jóval alacsonyabb nyomáson használtam, de ez evidens.
(inverz placebóhatásra gondoltam, értsd jól:))
csak azt irom, amit tapasztaltam - en sem akartam elhinni, ezert csinaltam meg tobbszor a tesztet

ustm nem volt meg sose, arrol nem tudok nyilatkozni.
hasonlo teljesitmeny mellett valoban mukodhet a placebo hatas, hogy onigazolasbol bedumalom magamnak, melyiket akarom jobbnak latni. mivel koltottem ra, a latexet akartam jobbnak. ez igy buko volt, hogy felaron eladtam oket. ilyet nem csinalok ha, nagyon gyozkodni akarom magam

#5809
Írta 2010. december 06. - 19:43

Hóbringázáshoz milyen gumit tudnátok ajánlani?
Michelin Country Mud -esetleg?
Vagy az túl keskeny lesz?
Speckó Purgatory.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5810
Írta 2010. december 06. - 19:38

(inverz placebóhatásra gondoltam, értsd jól:))
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#5811
Írta 2010. december 06. - 18:16

Fújd fel keményebbre
Szerintem nem belsõ függõ a dolog, inkább pszichésnek tûnik ez a probléma (félre ne értsd, nem elmebetegnek nézlek, inkább placebóhatásnak tartom a dolgot). Hajtsd, megy, örülj neki, nem hinném, hogy emiatt fogsz lemaradni a dobogóról
volt eleg ideig latexem, kiprobaltam rajta mindent

A placebo tehát „látszólagos gyógyszer”, amely azonban sokszor – lelki vagy pszichikai úton – tényleges javulást érhet el.
ennek epp ellentete volt

ha a tobbi dolgot nem is hiszitek el, hasznald csomos fuvon a butilt es a latexet - baromi szembetuno lesz a kulonbseg. a latexen mintha tolna vki, a butil sokkal nagyobb ellenallassal jut at rajta. pedig csak a belsokben van elteres...
osszesegeben ha az arat es a gyakori fujast is melle teszem, akkor onnantol mar nem volt alternativa, meg ugy sem, hogy felaron adtam el.
#5812
Írta 2010. december 06. - 17:22

a menettulajdonsagait nem sok helyen reszleteztek
amit en eszrevettem (gyanitom a nagyobb elasztikussagbol ered):
+ jobb gordulekenyseg, folyamatosabb haladas - foleg fuvon nagyon eszreveheto
+ komfortosabb, frankon kisimitja a terepet sok helyen
- bizonytalanabb oldaltartas, savvaltasnal a gumi oldalbutykei kevesbe kapaszkodnak meg
- felfele "elmozogja" az energia egy reszet - kicsit olyan, mint amikor a hatso rugostagnal nincs propedal.
a pitchen eloszeretettel hasznaltam latexet, utana a stumpjumpernek tudtam be, hogy mennyivel konnyebb felfele menni vele - ugyanazon a terepen feltuno volt. aztan kisse meglepodtem, amikor draga penzert kulfoldrol hozattam latexet, es a stumpjumper is "pitch szeruen" eltunyult. ketszer is oda vissza csereltem a belsoket, valamennyit tenyleg szamit. ugyanolyan nyomason neztem.
Fújd fel keményebbre


The Face: én tavaly egy tekerés erejéig próbáltam egy Maxxis Wet Scream-et, az teljesen bejött! Csak ajánlani tudom! Hóban nagyon jól tapad, nem kapar el mászásnál sem és lejtõzésnél is nagyon jól tart.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#5813
Írta 2010. december 06. - 16:57

Szélesség szerintem mindegy csak jó nagy bütykei legyenek. Nekem 1,95ös van, haverom kb. 10 kilóval könnyebb nálam és 2,2es gumival megy. Egy centivel nem jut feljebb a meredek részeken.Hóbringázáshoz milyen gumit tudnátok ajánlani?
Michelin Country Mud -esetleg?
Vagy az túl keskeny lesz?
A hó minõségén múlik fõleg, ha jól tapadós, letaposott, brutál meredeken is fel lehet benne mászni.
Pont tegnap voltunk a Börzsönyben, jó nagy hó van. De csodaszép ilyenkor az erdõ.
#5814
Írta 2010. december 06. - 16:14

#5815
Írta 2010. december 06. - 15:36

#5816
Írta 2010. december 06. - 14:08

Michelin Country Mud -esetleg?
Vagy az túl keskeny lesz?
#5817
Írta 2010. december 06. - 10:23

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5818
Írta 2010. december 05. - 21:19


+ jobb gordulekenyseg, folyamatosabb haladas - foleg fuvon nagyon eszreveheto
+ komfortosabb, frankon kisimitja a terepet sok helyen
- bizonytalanabb oldaltartas, savvaltasnal a gumi oldalbutykei kevesbe kapaszkodnak meg
- felfele "elmozogja" az energia egy reszet - kicsit olyan, mint amikor a hatso rugostagnal nincs propedal.
a pitchen eloszeretettel hasznaltam latexet, utana a stumpjumpernek tudtam be, hogy mennyivel konnyebb felfele menni vele - ugyanazon a terepen feltuno volt. aztan kisse meglepodtem, amikor draga penzert kulfoldrol hozattam latexet, es a stumpjumper is "pitch szeruen" eltunyult. ketszer is oda vissza csereltem a belsoket, valamennyit tenyleg szamit. ugyanolyan nyomason neztem.
#5819
Írta 2010. december 05. - 21:04

#5820
Írta 2010. december 05. - 21:03
