Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5601
Posted 2011. January 19. - 22:09
#5602
Posted 2011. January 19. - 21:54
#5603
Posted 2011. January 19. - 21:41
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5604
Posted 2011. January 19. - 21:38
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5605
Posted 2011. January 19. - 21:37
#5606
Posted 2011. January 19. - 21:35
#5608
Posted 2011. January 19. - 20:49
az idei tyre of choice a speci fast track lk lesz. elõre keresek valamit, ami harapósabb, több mintával van megáldva és kb. azonos a valós mérete, mint a specinek. a continental mountain king 2.2 ss-t gondoltam. alternatíva, ötlet, javaslat?
The Captain Speci?
Nekem bevált.
Bár én a Fastot tenném elõre...
Alacsony,vékony mintája van,szerintem piszok hamar el lehet fékezni.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5609
Posted 2011. January 19. - 20:45
Sziasztok a Maxxis medusáról mit tudtok jó sár gumi mert én csak Rocket ront meg ilyen ballonos külsõket használtam akár mekkora sár volt
1.55 öst nézegettem kicsit vékonykának tûnik
Gyakorlatilag minden sárgumi Klasszisokkal jobb sárban mint akármelyik normál mintás terepgumi, 1.5-1.9 között nézegess azért kell vékony mert az jobban vágja a sarat, ballonosabb meg azért nem kell mert a sár miatt nem fogsz gyorsan haladni emiatt felütni sem nagyon fogod. Ezekért cserébe baromi gyorsan kopnak aszfalton és iszonyatosan nagy a gördülési ellenállásuk azaz "leszárad a lábad aszfalton". Nekem tioga mud factory 1.85 van.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5610
Posted 2011. January 19. - 20:17
#5611
Posted 2011. January 19. - 19:19
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5612
Posted 2011. January 19. - 18:43
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#5613
Posted 2011. January 19. - 16:38
1.55 öst nézegettem kicsit vékonykának tûnik
#5614
Posted 2011. January 19. - 11:00
#5615
Posted 2011. January 19. - 10:51
Nekem egyszer a Michelin latex szétnyílt az illesztésnél.Most Evo NN külsõt használok Joe tejjel és ez eddig bevált.
Nekem is, szállhattam is kis Szilváson Szarvaskõnél miatta...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5616
Posted 2011. January 19. - 09:27
Szóval ”foltos macska”
Most akkor ez spotted cat vagy tiger claw tapasztalat???
Kiemeltem a lenyeget.
#5617
Posted 2011. January 19. - 00:23
"Üdv! Vredesteinnel tapasztalatok? Most vettem egy pár Tiger Claw-t... mennyire kopik pl? Valami betegsége van?"
Elõtte conti race kingem volt,igy azzal tudom összehasonlítani (volt még michelin wildgripper comp de szentségtörés lenne ezekkel egy napon minõsíteni annyira sz…r ’sztem)
Szóval ”foltos macska”aszfalton kb ugyanolyan, kemény vagy kicsit nedves vagy poros földuton jobban tapad, a füvet inkább tépi mint megcsússzon mind szárazon mind nedvesen( a conti inkább csúszott). A vasúti töltésen is jobban lehet kontrollálni legyen az zúzottkõ vagy kavics ha nem túl mély (4-5 cm) erdei avaros talajon is kevésbé hajlamos kisodródni. Defekt még nem volt(igaz contival sem mióta lötty van a belsõben).
Mindezért cserébn viszon a sarat 1-2cm ig tûri( a contival felniig simán) nehezebben tisztul, és anennyivel jobban tapad annyival jobban kopik. Kb 600km van benne és már látszik némi amortizáció. Tekintve hogy fele annyiba kerül mint az elsõ osztályú race king úgy gondolom fele annyit is fog kibirni, viszont ezzel még nem sikerütl „eldobnom a technikát” (vagy csak megtanultam biciglizni)igy NEKEM TETSZIK.
Most akkor ez spotted cat vagy tiger claw tapasztalat???
#5618
Posted 2011. January 18. - 23:23
Elõtte conti race kingem volt,igy azzal tudom összehasonlítani (volt még michelin wildgripper comp de szentségtörés lenne ezekkel egy napon minõsíteni annyira sz…r ’sztem)
Szóval ”foltos macska”aszfalton kb ugyanolyan, kemény vagy kicsit nedves vagy poros földuton jobban tapad, a füvet inkább tépi mint megcsússzon mind szárazon mind nedvesen( a conti inkább csúszott). A vasúti töltésen is jobban lehet kontrollálni legyen az zúzottkõ vagy kavics ha nem túl mély (4-5 cm) erdei avaros talajon is kevésbé hajlamos kisodródni. Defekt még nem volt(igaz contival sem mióta lötty van a belsõben).
Mindezért cserébn viszon a sarat 1-2cm ig tûri( a contival felniig simán) nehezebben tisztul, és anennyivel jobban tapad annyival jobban kopik. Kb 600km van benne és már látszik némi amortizáció. Tekintve hogy fele annyiba kerül mint az elsõ osztályú race king úgy gondolom fele annyit is fog kibirni, viszont ezzel még nem sikerütl „eldobnom a technikát” (vagy csak megtanultam biciglizni)igy NEKEM TETSZIK.
#5619
Posted 2011. January 18. - 22:18
3 ezer körül csak a minõségi hibás Contikat lehet kapni. Persze ezek között is ki lehet fogni hibátlant.
#5620
Posted 2011. January 18. - 21:02
Nem,teljesen sima mint az említett árkategóriába esõ hajtogatós race king-em,de ezekszerint nem csak az én szemem bántja az az ár.
Üdv,Péter