Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5561
Írta 2011. január 26. - 09:30
#5562
Írta 2011. január 26. - 09:25
ZSCS, azt nem tudod véletlenül (vagy estleg más valaki), hogy a Smart Sam is megkapta e már ezt a tipusú feliratozást az oldalára? Úgy néz ki mindenképp ezt veszek, már csak a 2,1 vs 2,25 a kérdés, illetve fúrja az oldalam ez a felirat dolog is.
1. A típus méretes betûire gondolsz? Az valahogy úgy volt régebben (de javítsatok ki, ha nem!), hogy ha drótos volt a gumi (és/vagy Performance Line/ORC szövetes volt), akkor kis feliratot tettek rá, a hajtogathatós gumikra meg a képen látható szép nagy feliratot. Nekem valami ilyesmi rémlik.
2. Ha a triple nano compoundra gondolsz, az megint más tészta, az Evo és ennél komolyabb (SnakeSkin - erõsített oldalfal, DoubleDefense - erõsített oldalfal + defektállóbb(?) futófelület) tudtommal mind ez, nagyobb szövetsûrûséggel, mint a Performance Line. 2011-tõl pont itt az Evo körül lett egy nagy újdonság, mert ezen még finomítgattak valamennyit (meg hozzáadtak plusz pár gramm anyagot) és az eredmény egy PaceStar nevû szövet+gumi lett, amitõl ez "tubeless ready".
Schwalbe - Professional Bikes Tires
(3. A Front felirat meg nem mindegyiken van, csak amelyik elõre való.:->)
@Fabian Cancellara:
Nem csak a belsõ csípõdött ki, hanem a Performance Line-os Rocket Ron külsõ oldalfalán konkrétan 3 helyen volt szakadt a szövet... Elõttem a bicajt "tesztelõ" kolléga csúnyát bukott vele:->
#5563
Írta 2011. január 26. - 09:22
#5564
Írta 2011. január 26. - 01:53
Ha köves, technikás terepen gyakran tekertek, akkor a Nobby Nic nagyon jó választás a Schwalbee-k közül. Minimális kompromissumokkal talán még a Rocket Ron is egész jó, próbáltam mindenféle körülmények közt, de azért a NNic már ránézésre is egy jóval masszívabb gumi. (Egyszer kaptam egy talán ha 100 km-t használt kölcsön tesztbicajt, az elsõ kerekén a RRon gumiban 3 felütésnél púposodott ki a belsõ. Nekem ez sokat sejtetõ infó volt, még ha elõttem esetleg valaki csak bénázott, azért volt a felütés... Na, ezt azonnal cserélten NNic-re.) Szóval olyan felfeléken, ahol ülve nem lehet feltekerni, csak kiállva, vagy olyan lefeléken ahol az ülés mögé nagyon ki kell ülni és csak gyökkettõvel lehet araszolni lefelé, a Nobby-t inkább csak Fat Albertre cserélném. :-> Döngölt, sotteres vagy mérsékelten köves talajon szerintem nagyon jó a RRon és a Racing Ralph is - utóbbival a mintája miatt talán még jobban vállalható + néhány km aszfalt. (Tudom, nem volt róla szó, de ebbõl a szempontból a Smart Sam sem lehet rossz vétel, noha azzal nincs tapasztalatom.)
ZSCS, azt nem tudod véletlenül (vagy estleg más valaki), hogy a Smart Sam is megkapta e már ezt a tipusú feliratozást az oldalára? Úgy néz ki mindenképp ezt veszek, már csak a 2,1 vs 2,25 a kérdés, illetve fúrja az oldalam ez a felirat dolog is.
#5565
Írta 2011. január 25. - 23:20
#5566
Írta 2011. január 25. - 22:15
én még mindig a rocket ron mellet tipelek
#5567
Írta 2011. január 25. - 20:57
Gondolom a Nobby-t teszik elõre a tapadás miatt és a Ralph megy hátra csökkentve a görülési ellenállást.
Bár ez csak tipp, nekem elöl hátul Ralph van.
Pontosan ezért, a Nobby Nic jobban tapad.
#5568
Írta 2011. január 25. - 20:47
Bár ez csak tipp, nekem elöl hátul Ralph van.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#5569
Írta 2011. január 25. - 20:40
A Raching Ralph az száraz idõben nagyon jó de nedves körûlmények közt nem használnám 1 szer használtam nem sok sikerel
de viszont aszfalton nagyon jó a rocket ronal ellentétben kisebb a mintázataezáltal a gördülési ellenálása is
atol függ mire szeretnéd használni ha mindenesnek akkor a Rocket ha nagyrészt szárazon akkor a Ralph én szerintem
Ez a saját privát véleményem!
Majd kiderül a többiek mit mondanak ez az én tapasztalatom ezekkel a gumikkal
Uff
#5570
Írta 2011. január 25. - 20:14
eddig nobby nic -et használtam elöl hátul. Sajnos a hátsó nagyon megkopott, gondoltam veszek egy racing ralph-ot, kipróbálom azt is. Látom hogy sokan használnak ilyen kombót.
Melyiket, és miért rakják elõre ill. melyiket hátra?
#5571
Írta 2011. január 25. - 13:00
de egyiknek már sajnos a torka véres annyit hagytam érlõdni a gumit hogy mentem vele egy kõrt és az oldalfala kiszakadt potom 10 éves gumi
teljesen jó kicsit revült kicsit szétszakadt de az enyém:D
nem jó semmire dísznek talán;)
#5572
Írta 2011. január 25. - 12:25
#5573
Írta 2011. január 25. - 12:02
#5574
Írta 2011. január 25. - 10:24
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#5575
Írta 2011. január 25. - 10:19
jól néz ki az tény!!!:D:D ekem is a szívem csücske volt! de tulsok mindenre nem jó sajnos:(
Elkoptatniaszfalton ár érte inkább terepen;)
#5576
Írta 2011. január 25. - 08:21
én most gondolkodom rajta, hogy a 2003-ban vásárolt -de már akkor sem frissen a gyárból érkezett- 1,9-zöld misi wildgrippeneket felrakom a dawg-ra. úgyse megyek terepre mostanság alapon.
basszus, ebbõl már volt tyúkbeles ?
vagy fradista
volt ilyenem. azok a gumi mindenhol szarok voltak. viszont szép a szine.
inkább add el NOS-ként.
ja, várj! egy olyan, ahol jól teljesített: a trance rugóstag kalitkáját egy darab ilyen védte az alulról jövõ dzsuvától.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5577
Írta 2011. január 25. - 07:25
Így van kicsit kilágyul a gumi. lásd Armstrong-ék pincében 8-12fok, sötétség és a lényeg NULLA LÉGMOZGÁS!!
Poén kedvéért én is ott tartom a gumijaimat, hátha van benne valami..
ezt a dragabb gumiknal nem csinaljak meg? ha whiskeyt lehet erlelni...
#5578
Írta 2011. január 25. - 00:32
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5579
Írta 2011. január 25. - 00:28
basszus, ebbõl már volt tyúkbeles ?
Ha zöld, akkor még nincs beérve...
vagy fradista
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való