Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5561
Írta 2011. február 03. - 13:51

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5562
Írta 2011. február 03. - 13:47

montira keresek aszfaltos túrákhoz külsõt. fontos hogy nedves és száraz úton is jól tapadjon és ne kelljen defektjavitással bajlódni. persze az sem árt ha jól gördül.
ezeket néztem ki:
Continental Travel Contact 26 x 1.75
http://www.hajtany.h.../421/pic421.jpg
Continental Touring Plus Reflex 26 x 1.75
http://www.hajtany.h.../410/pic410.jpg
valakinek van tapasztalata valamelyikkel?
Én elhasználtam eddig 2 garnitúra conti contactot, az egyik 9000 km-t, a másik kb. 10 000 km-t bírt. Én nyomtam vele terepen is, aszfalton is. Esõben nem csúszik jobban, mint azt az ember várja, a két gumival volt kb. 5 lassú defektem, olyan, hogy tolni keljen sosem, illetve de, amikor egy százas szög ment bele, a belsõt is vagy 5 helyen feltépve.
Most van egy city contact, ami kb. ugyanaz mint a conti contact (és mint a travel contact), csak ennek simább a futófelülete. Eddig 6-7 ezer kim van benne, és kopásnak nyoma sincs, egy lassú defektem volt vele. És van még egy country ride puncture protection. Szerintem ez is olya mint, a conti contact, csak a mintája más (esetleg még a defektvédelme). Ebbe még alig van km, de eddig hozzta amit gondoltam.
A tervezett felhasználásra én nagyon tudom ajánlani ezeket a contikat. A contact szériának van a safety védelme, eddig nekem a country ride-on kívül csak ilyen volt, de mint írtam, abban is van valami defektvédelem, ami talán ugyanaz, talán nem.
#5563
Írta 2011. február 03. - 12:18

ezeket néztem ki:
Continental Travel Contact 26 x 1.75
http://www.hajtany.h.../421/pic421.jpg
Continental Touring Plus Reflex 26 x 1.75
http://www.hajtany.h.../410/pic410.jpg
valakinek van tapasztalata valamelyikkel?
#5564
Írta 2011. február 02. - 09:56

csak technikailag sincs a topon a srác de nem baj volt ez még igysem;)
#5565
Írta 2011. január 31. - 11:57

igen de a Mester a drotosal megy mert az olcsobb:D
jó neki az a kõnehéz cuc:D
nezd a jo oldalat - most jol megcombosodik, aztan idovel eszhez ter, es vesz egy konnyut. utol sem ered

#5566
Írta 2011. január 31. - 10:45

Sziasztok,
melyik belsõt érdemes választani? AV vagy SV szelep, és az SV esetén a hossz. Mi határozza meg hogy 36 vagy 60mm?
Köszi.
Schwalbe Schlauch Nr 14 MTB extra leicht
Item number: 1386
Manufacturers: Schwalbe
Die Referenz in Sachen Butyl: die Nr 14 extra leicht Schläuche von Schwalbe
Die Nr 14 Schläuche von Schwalbe sind langlebig, stabil und dabei sehr preisgünstig.
Erhältlich mit verschiedenen Ventiltypen, ist der Schwalbe Schlauch Nr 14 mit nahezu allen Anwendungsbereichen kompatibel und bringt geringe Schwungmasse an Dein Rad.
Hinweis: Bei allen Schwalbeschläuchen mit SV-Ventil ist das Ventil abschraubbar (zur Verwendung mit einer Ventilverlängerung oder zum Befüllen mit Antiplatt-Pannenschutzmitteln)
Lieferumfang:
- 1 x MTB Schlauch Schwalbe Nr 14
Gewicht:
-universal / 26x1,5-2,35 AV : 130 g
-universal / 26x1,5-2,35 SV 36 mm : 129 g
-universal / 26x1,5-2,35 SV 60 mm : 130 g
Attól függ milyen furat van a felniden:AV=autószelep=nagyobb furat a szelep helyén, SV=szingó szelep=vékonyabb furat a felnin
Egyébként a szelep hossz monti esetén elég a 36mm szerintem
#5567
Írta 2011. január 31. - 10:36

melyik belsõt érdemes választani? AV vagy SV szelep, és az SV esetén a hossz. Mi határozza meg hogy 36 vagy 60mm?
Köszi.
Schwalbe Schlauch Nr 14 MTB extra leicht
Item number: 1386
Manufacturers: Schwalbe
Die Referenz in Sachen Butyl: die Nr 14 extra leicht Schläuche von Schwalbe
Die Nr 14 Schläuche von Schwalbe sind langlebig, stabil und dabei sehr preisgünstig.
Erhältlich mit verschiedenen Ventiltypen, ist der Schwalbe Schlauch Nr 14 mit nahezu allen Anwendungsbereichen kompatibel und bringt geringe Schwungmasse an Dein Rad.
Hinweis: Bei allen Schwalbeschläuchen mit SV-Ventil ist das Ventil abschraubbar (zur Verwendung mit einer Ventilverlängerung oder zum Befüllen mit Antiplatt-Pannenschutzmitteln)
Lieferumfang:
- 1 x MTB Schlauch Schwalbe Nr 14
Gewicht:
-universal / 26x1,5-2,35 AV : 130 g
-universal / 26x1,5-2,35 SV 36 mm : 129 g
-universal / 26x1,5-2,35 SV 60 mm : 130 g

#5568
Írta 2011. január 28. - 18:56

jó neki az a kõnehéz cuc:D
#5569
Írta 2011. január 28. - 15:37

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5570
Írta 2011. január 28. - 10:32

és jobb belátásra szeretném birni hogy ot meg fog szakadni ha csapatba vagyunk nem érdekel de ha duoba akkor már gázos a dolog
#5571
Írta 2011. január 28. - 10:18

jó max 2500ft az a gumi de akkor is könyörgöm közel 1kilo:)
életbe nem lesz az 50 ben meg sajnos annyi ereje sincs hozzá
De most neked nem mindegy? Vagy küldetéstudatod van?
#5572
Írta 2011. január 28. - 09:44

életbe nem lesz az 50 ben meg sajnos annyi ereje sincs hozzá

#5573
Írta 2011. január 28. - 09:12

valami atomkatasztrofának kell hogy történje hogy ot végezen dunán adtam neki külöt 75 ik helyen jöt be vagy 80
de majdmeglátjuk 150 nél elöbb nem várom;)
#5574
Írta 2011. január 28. - 08:33

szal a gáz az lesz, ha mégis benne lesz az 50-ben, mert akkor köszönhetsz neki csókolommal, ha meg nem, akkor meg semmi nincs, majd vesz másikat, ha akar
#5575
Írta 2011. január 28. - 08:31

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5576
Írta 2011. január 28. - 08:03

csak az a para hogy sárt kap egybõl eltömödi:D
csak középtávon az elsõ 50 be szeretne lenni:Daz a gáz
#5577
Írta 2011. január 27. - 23:04

én toltam a vékonyabbik tioga faktorival teljesen jó
mondjuk súlyra télleg zombi, -de ezt árban kompenzálja- én betudtam annak, hogy azért fura, mert 1,1 slick után ment fel :-)
...
amugy, ha spanod megrak azzal x rendezvényt, meg gondolom, szimpla bicózást, engedtessék már meg neki, hogy eldöntse, bejövõs-e a cucc, vagy "shit"
#5578
Írta 2011. január 27. - 20:10

#5579
Írta 2011. január 27. - 18:14

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5580
Írta 2011. január 26. - 18:48

köszi