Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5381
Posted 2011. February 23. - 10:52
De a vágás ellen Pl: üveg szilánk stb... nem ér semmit mert az kivágja a köpenyt és szimplán a nyomás miatt kispriccel a tej egy része és a levegõ is kiszökik nem tudja eltömíteni:(:(
Mert ha csak felütéses defekted van érdemes lenne elgondolkodni a belsõ nélküli rendszerek.Kb 10 ezer ft
és felütéssel nem lesz bajod montinál 3,5Bár helyet 1,8-2,0Bár közt elég használni és kõ kemény.
Ha csak sima belsõbe rakod a tejet ez inkább a tüskék ellen véd,mert a felütéses defektnél nagyobb a lyuk amit csinálsz a belsõ gumin mint amit el tudna tömíteni a folyadék.
#5382
Posted 2011. February 23. - 10:04
#5383
Posted 2011. February 22. - 14:25
#5384
Posted 2011. February 22. - 09:18
Schwalbe 26x1.5-2.1 SV14A belsõt valaki használt már ezekhez a külsõkhöz:?
Schwalbe Rocket Ron EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Schwalbe Racing Ralf EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Joe's Super tejjel feltöltve használnám, csak az a kérdés hogy elég a 2,25 gumihoz a 1,5-2,1 belsõ?
Ralph-ot ugyanilyen belsõvel, tej nélkül használtam, tökéletes lesz.
#5385
Posted 2011. February 21. - 23:32
#5386
Posted 2011. February 21. - 19:42
#5387
Posted 2011. February 21. - 16:18
#5388
Posted 2011. February 21. - 16:04
Schwalbe Rocket Ron EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Schwalbe Racing Ralf EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Joe's Super tejjel feltöltve használnám, csak az a kérdés hogy elég a 2,25 gumihoz a 1,5-2,1 belsõ?
#5389
Posted 2011. February 21. - 15:28
Még egy hülye kérdésem lenne, hogy egy 1,95-ös(Ignitor) külsõhöz képest mennyivel lenne nagyobb az ellenállása? Nagyon jó árban van csak lehet már nagyon vastag lenne. Ja és mennyi pontosan a súlya, mert nem nem találom sehol?
#5390
Posted 2011. February 21. - 10:27
annyi, hogy alacsonyabb nyomáson is tart az oldalfala, így nem kell betonra fújni, hogy ne üsd fel, plusz elég jó a defektvédelmük
régebben volt conti sport contactom nem rossz kis külsõ vízes lejtõn is jól tapad,de ha kissé saras pl auto ut széléröl fölhozta akkor bizony tudd csuszni.
Defektáloságra az egyik legjobb szerintem is,már én igaz montin használtam 1.3" os méretben 4 bártol már simán használható volt igaz én 6 báron használtam.
Súly függõ is a dolog.
#5391
Posted 2011. February 19. - 15:45
Igen, ezt én is néztem. Legalábbis a Conti-kat. Nem tudom, hogy helyes meglátás e az, hogy mivel benne van ez a védelem, és bár nem tudom mennyire kemény, az mégis adhat egy kis plusz kényelmet, nem?
annyi, hogy alacsonyabb nyomáson is tart az oldalfala, így nem kell betonra fújni, hogy ne üsd fel, plusz elég jó a defektvédelmük
#5392
Posted 2011. February 19. - 15:16
én a párom bringájára vettem 37x622 Contnental country ride puncture protection gumit. Ez a "pajzs" mintás (asszem van másmilyen is).
valóságban olyan 32 mm körül van a szélessége, de elég ballonos. Szerintem jó 2-3 mm-el magasabb, mint a többi általam ismert 37-es gumi.
De amúgy a conti contactoknak elég vastag az oldalfaluk, ezért azokat is 3-3,5 bar nyomáson simán tudod használni ebben a méretben, ami elég kényelmes is.
Igen, ezt én is néztem. Legalábbis a Conti-kat. Nem tudom, hogy helyes meglátás e az, hogy mivel benne van ez a védelem, és bár nem tudom mennyire kemény, az mégis adhat egy kis plusz kényelmet, nem?
#5393
Posted 2011. February 19. - 08:07
Sziasztok!
Tud valaki olyan gumit mondani ami viszonylag "magas" és 622-35-ös méretben van?
Mivel ennél nagyobb nem megy a felnimbe ezért csak a gumi magasságával tudom a komfortérzetet növelni.
Köszi!
én a párom bringájára vettem 37x622 Contnental country ride puncture protection gumit. Ez a "pajzs" mintás (asszem van másmilyen is).
valóságban olyan 32 mm körül van a szélessége, de elég ballonos. Szerintem jó 2-3 mm-el magasabb, mint a többi általam ismert 37-es gumi.
De amúgy a conti contactoknak elég vastag az oldalfaluk, ezért azokat is 3-3,5 bar nyomáson simán tudod használni ebben a méretben, ami elég kényelmes is.
#5394
Posted 2011. February 18. - 22:22
Tud valaki olyan gumit mondani ami viszonylag "magas" és 622-35-ös méretben van?
Mivel ennél nagyobb nem megy a felnimbe ezért csak a gumi magasságával tudom a komfortérzetet növelni.
Köszi!
#5395
Posted 2011. February 18. - 17:53
A schwalbe oldalán nézelõdtem ott próbáltam a dolog nyomára bukkanni, miután a 2.1-es smart sem-em külsõ bütykein kíváncsiságból mértem egyet, maximális nyomáson, és ott 54mm lett, ami a gyári adat. Ebbõl indultam ki. A wblapon mászkálva találtam rá arra, amit õk szövegesen megadtak gumiszélesség címén, de akkor ezek szerint az egyenértékû azzal, hogy õk hogyan mérnek.
nekem még külsõ bütykön méve is vagy 3-4 mm-el keskenyebb a schwalbe gumim
#5396
Posted 2011. February 18. - 17:40
nem ugy meri - a tomlo reszen maximalis nyomason, amit a gumi elbir. a vekony 2.1es gumi utan rakerdeztem a schwalbenal. a 2.25os nagyjabol hozza a valosagot, a 2.1es kevesbe (legalabbis az enyem). ettol fuggetlenul jobban bejon az elol 2.25 hatul 2.1 kombo. a 2.1es ralphon a mintak is aprobbak, szvsz jobb a kanyartartasa es jobban is tapad felfele.
de nagy differencia nincsen, ezert biztosan nem fogom a 2.25os gumikat kidobni - csak ha ujat veszek, akkor az is 2.1 lesz hatra. ami nem tudom mikor lesz, mert meg van egy felig meg egy szinte teljesen jo elol marad a rron. talan kibirja ezt a harom ralphot.
A schwalbe oldalán nézelõdtem ott próbáltam a dolog nyomára bukkanni, miután a 2.1-es smart sem-em külsõ bütykein kíváncsiságból mértem egyet, maximális nyomáson, és ott 54mm lett, ami a gyári adat. Ebbõl indultam ki. A wblapon mászkálva találtam rá arra, amit õk szövegesen megadtak gumiszélesség címén, de akkor ezek szerint az egyenértékû azzal, hogy õk hogyan mérnek.
#5397
Posted 2011. February 18. - 17:29
Az idegesítõ történetemhez annyit, hogy tegnap esett le, hogy a szélességet a schwalbe a gumi oldalsó bütykein méri, amik sok esetben kiállnak az oldalfal vonalából. Így már értelmet nyernek a dolgok.
nem ugy meri - a tomlo reszen maximalis nyomason, amit a gumi elbir. a vekony 2.1es gumi utan rakerdeztem a schwalbenal. a 2.25os nagyjabol hozza a valosagot, a 2.1es kevesbe (legalabbis az enyem). ettol fuggetlenul jobban bejon az elol 2.25 hatul 2.1 kombo. a 2.1es ralphon a mintak is aprobbak, szvsz jobb a kanyartartasa es jobban is tapad felfele.
de nagy differencia nincsen, ezert biztosan nem fogom a 2.25os gumikat kidobni - csak ha ujat veszek, akkor az is 2.1 lesz hatra. ami nem tudom mikor lesz, mert meg van egy felig meg egy szinte teljesen jo elol marad a rron. talan kibirja ezt a harom ralphot.
#5398
Posted 2011. February 18. - 15:30
#5399
Posted 2011. February 16. - 22:56
Jani, az én boltomba ne gyere, ha lehetséges
Jóban vagyok azzal a boltossal (pedig nem túl sok pénzt költök nála). Cserébe a hülyeségeimért nem hagyom unatkozni télen amikor egy vevõ sincs a boltban, beszélgetek vele órákat.
Melyik a boltod?
A sebesség mindent megold.
#5400
Posted 2011. February 16. - 19:29
Ha olyan keményre fújod a gumit, hogy csak a középsõ futófelületen haladsz, akkor a terepet messzirõl kerüld el, mert szétráz a kõkemény kerék. Normál nyomáson pedig nagyobb felület érintkezik a talajjal, lassít a szélesebb gumi(aszfalton). Arról nem is beszélve, hogy a szélesebb guminak nagyobb a légellenállása is. Ha aszfalton akarsz hasítani, vegyél egy slick gumit. A SmartSam még mindig az egyik legjobb mindenes gumi. Van hogy versenyre is fent hagyom, mezei felhasználásra véleményem szerint meg tökéletes. Ha a design miatt akarod szélesebbre cserélni, akkor ne akarjon a súlyadat érdekelni, úgyse az számít. Ami praktikus elõnye lehet a 2.25-nek a 2.1-el szemben: ha 80+kg vagy, vagy ha durva terepen akarod használni, akkor a ballonossága miatt jobban véd a felütéstõl. Én a helyedben örülnék, hogy vettem egy tök jó gumit, és mosollyal az arcomon mennék tekerni
Sajnos ilyen vagyok, errõl nem tehetek. Nem akarlak már nyaggatni itt benneteket a baromságaimmal. Legrosszabb esetben is csak max kicseréltetem, és veszek még szezon elött valami városi gumit is, (persze nem túl drágán) és akkor megoldva. A súlyadat tényleg hülyeség volt, fõleg ha elárulom, hogy jelenleg is a Ruckus amit hajtok 14+ kg, ami nem épp kevés. Ami az én súlyomat illeti, 70-et súrolom jelenleg.
(SPD pedált + cipõt jóval egyszerûbb lesz majd válasszak, azt már most tudom)