Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5381
Írta 2011. február 23. - 15:14

De a belsõ nélküli rendszeren is el lehet gondolkodni.
De országutiba a leggagyibb külsöbe is 7,5-8 Bart beletuszkolok.
Ajóbakba akkár 10-11 is de 7,5 nél már nem kell félni a felütéstöl!
10-11 nél már azt kell nézni a gumi mit bír a 8 Barost versenyen fölfújom 11-12Bara is csak arra kell figyenli hogy kavicsra rá ne menyek vele vagy kilövi vagy szétroban a kerék(párszor már volt ilyen:D:D)
Löpappal adtunk 2 jó tippet v meiket probáld meg.
A pumpálás a legolcsobb lenne;)
#5382
Írta 2011. február 23. - 11:37

Sziasztok!Defekt megelõzéssel kapcsolatban szeretném tanácsotokat kérni!Valami használható,a gyakorlatban is bevált módszert keresek outi kerekeim számára.Nagyrészt felütõs defektjeim vannak.A gumiba töltendõ folyadék erre jó?Egyáltalán outiba a magas nyomás miatt ez a cucc beválhat?Aki használt már ilyent outiban és vannak tapasztalati a témában,légyszi ossza meg velem is!Köszi
Szerintem figyelj jobban oda a guminyomásra, 7bár alatt ne nagyon használd.Tejet csak olyan presztás belsõbe tudsz tölteni, ami szétszedhetõ szeleppel van, pl. Schwalbe.Én is ajánlom a belsõ nélküli rendszert, bár errõl csak montin vannak tapasztalataim, de ott jók.
#5383
Írta 2011. február 23. - 11:35

Sziasztok!Defekt megelõzéssel kapcsolatban szeretném tanácsotokat kérni!Valami használható,a gyakorlatban is bevált módszert keresek outi kerekeim számára.Nagyrészt felütõs defektjeim vannak.A gumiba töltendõ folyadék erre jó?Egyáltalán outiba a magas nyomás miatt ez a cucc beválhat?Aki használt már ilyent outiban és vannak tapasztalati a témában,légyszi ossza meg velem is!Köszi
Nagyobb gumi, erõsebb oldalfal, nagyobb nyomás. Ezek tudnak segíteni rajta semmi más.
Eddigi tapasztalataim során a tej a belsõ nélküli rendszereknél jó mert felütéses defektet nem kapsz vele,és tüske szúrás elleni is elég jó.
De a vágás ellen Pl: üveg szilánk stb... nem ér semmit mert az kivágja a köpenyt és szimplán a nyomás miatt kispriccel a tej egy része és a levegõ is kiszökik nem tudja eltömíteni:(:(
Mert ha csak felütéses defekted van érdemes lenne elgondolkodni a belsõ nélküli rendszerek.Kb 10 ezer ft
és felütéssel nem lesz bajod montinál 3,5Bár helyet 1,8-2,0Bár közt elég használni és kõ kemény.
Ha csak sima belsõbe rakod a tejet ez inkább a tüskék ellen véd,mert a felütéses defektnél nagyobb a lyuk amit csinálsz a belsõ gumin mint amit el tudna tömíteni a folyadék.
Országútija van.
A sebesség mindent megold.
#5384
Írta 2011. február 23. - 11:14

Sziasztok!Defekt megelõzéssel kapcsolatban szeretném tanácsotokat kérni!Valami használható,a gyakorlatban is bevált módszert keresek outi kerekeim számára.Nagyrészt felütõs defektjeim vannak.A gumiba töltendõ folyadék erre jó?Egyáltalán outiba a magas nyomás miatt ez a cucc beválhat?Aki használt már ilyent outiban és vannak tapasztalati a témában,légyszi ossza meg velem is!Köszi
szerintem jó módszer ha finomítasz a technikádon
ezt tényleg tapasztalatból mondom, mert én nem tudom mit csinálok jól vagy rosszul, de még soha életemben nem volt felütéses defektem, se országutival, se montival, pedig nagyon trehányan kezelem a guminyomást. Vagy csak szerencsém volt, ez sem zárható ki teljesen.
tejet (tufó) amúgy szingós gumiban (tufó) használtam 8 bar környékén, megfogta a nagyobb lyukakat is, de volt amelyik napi szinten kezdett spriccelni, majd megint eltömítette. Vágás, felütés tömítésére szerintem alkalmatlan.
#5385
Írta 2011. február 23. - 10:52

De a vágás ellen Pl: üveg szilánk stb... nem ér semmit mert az kivágja a köpenyt és szimplán a nyomás miatt kispriccel a tej egy része és a levegõ is kiszökik nem tudja eltömíteni:(

Mert ha csak felütéses defekted van érdemes lenne elgondolkodni a belsõ nélküli rendszerek.Kb 10 ezer ft
és felütéssel nem lesz bajod montinál 3,5Bár helyet 1,8-2,0Bár közt elég használni és kõ kemény.
Ha csak sima belsõbe rakod a tejet ez inkább a tüskék ellen véd,mert a felütéses defektnél nagyobb a lyuk amit csinálsz a belsõ gumin mint amit el tudna tömíteni a folyadék.
#5386
Írta 2011. február 23. - 10:04

#5387
Írta 2011. február 22. - 14:25

#5388
Írta 2011. február 22. - 09:18

Schwalbe 26x1.5-2.1 SV14A belsõt valaki használt már ezekhez a külsõkhöz:?
Schwalbe Rocket Ron EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Schwalbe Racing Ralf EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Joe's Super tejjel feltöltve használnám, csak az a kérdés hogy elég a 2,25 gumihoz a 1,5-2,1 belsõ?
Ralph-ot ugyanilyen belsõvel, tej nélkül használtam, tökéletes lesz.
#5389
Írta 2011. február 21. - 23:32

#5390
Írta 2011. február 21. - 19:42

#5391
Írta 2011. február 21. - 16:18

#5392
Írta 2011. február 21. - 16:04

Schwalbe Rocket Ron EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Schwalbe Racing Ralf EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Joe's Super tejjel feltöltve használnám, csak az a kérdés hogy elég a 2,25 gumihoz a 1,5-2,1 belsõ?
#5393
Írta 2011. február 21. - 15:28

Még egy hülye kérdésem lenne, hogy egy 1,95-ös(Ignitor) külsõhöz képest mennyivel lenne nagyobb az ellenállása? Nagyon jó árban van csak lehet már nagyon vastag lenne. Ja és mennyi pontosan a súlya, mert nem nem találom sehol?
#5394
Írta 2011. február 21. - 10:27

annyi, hogy alacsonyabb nyomáson is tart az oldalfala, így nem kell betonra fújni, hogy ne üsd fel, plusz elég jó a defektvédelmük
régebben volt conti sport contactom nem rossz kis külsõ vízes lejtõn is jól tapad,de ha kissé saras pl auto ut széléröl fölhozta akkor bizony tudd csuszni.
Defektáloságra az egyik legjobb szerintem is,már én igaz montin használtam 1.3" os méretben 4 bártol már simán használható volt igaz én 6 báron használtam.
Súly függõ is a dolog.
#5395
Írta 2011. február 19. - 15:45

Igen, ezt én is néztem. Legalábbis a Conti-kat. Nem tudom, hogy helyes meglátás e az, hogy mivel benne van ez a védelem, és bár nem tudom mennyire kemény, az mégis adhat egy kis plusz kényelmet, nem?
annyi, hogy alacsonyabb nyomáson is tart az oldalfala, így nem kell betonra fújni, hogy ne üsd fel, plusz elég jó a defektvédelmük
#5396
Írta 2011. február 19. - 15:16

én a párom bringájára vettem 37x622 Contnental country ride puncture protection gumit. Ez a "pajzs" mintás (asszem van másmilyen is).
valóságban olyan 32 mm körül van a szélessége, de elég ballonos. Szerintem jó 2-3 mm-el magasabb, mint a többi általam ismert 37-es gumi.
De amúgy a conti contactoknak elég vastag az oldalfaluk, ezért azokat is 3-3,5 bar nyomáson simán tudod használni ebben a méretben, ami elég kényelmes is.
Igen, ezt én is néztem. Legalábbis a Conti-kat. Nem tudom, hogy helyes meglátás e az, hogy mivel benne van ez a védelem, és bár nem tudom mennyire kemény, az mégis adhat egy kis plusz kényelmet, nem?

#5397
Írta 2011. február 19. - 08:07

Sziasztok!
Tud valaki olyan gumit mondani ami viszonylag "magas" és 622-35-ös méretben van?
Mivel ennél nagyobb nem megy a felnimbe ezért csak a gumi magasságával tudom a komfortérzetet növelni.
Köszi!
én a párom bringájára vettem 37x622 Contnental country ride puncture protection gumit. Ez a "pajzs" mintás (asszem van másmilyen is).
valóságban olyan 32 mm körül van a szélessége, de elég ballonos. Szerintem jó 2-3 mm-el magasabb, mint a többi általam ismert 37-es gumi.
De amúgy a conti contactoknak elég vastag az oldalfaluk, ezért azokat is 3-3,5 bar nyomáson simán tudod használni ebben a méretben, ami elég kényelmes is.
#5398
Írta 2011. február 18. - 22:22

Tud valaki olyan gumit mondani ami viszonylag "magas" és 622-35-ös méretben van?
Mivel ennél nagyobb nem megy a felnimbe ezért csak a gumi magasságával tudom a komfortérzetet növelni.

Köszi!
#5399
Írta 2011. február 18. - 17:53

A schwalbe oldalán nézelõdtem ott próbáltam a dolog nyomára bukkanni, miután a 2.1-es smart sem-em külsõ bütykein kíváncsiságból mértem egyet, maximális nyomáson, és ott 54mm lett, ami a gyári adat. Ebbõl indultam ki.
A wblapon mászkálva találtam rá arra, amit õk szövegesen megadtak gumiszélesség címén, de akkor ezek szerint az egyenértékû azzal, hogy õk hogyan mérnek.
nekem még külsõ bütykön méve is vagy 3-4 mm-el keskenyebb a schwalbe gumim
#5400
Írta 2011. február 18. - 17:40

nem ugy meri - a tomlo reszen maximalis nyomason, amit a gumi elbir. a vekony 2.1es gumi utan rakerdeztem a schwalbenal. a 2.25os nagyjabol hozza a valosagot, a 2.1es kevesbe (legalabbis az enyem). ettol fuggetlenul jobban bejon az elol 2.25 hatul 2.1 kombo. a 2.1es ralphon a mintak is aprobbak, szvsz jobb a kanyartartasa es jobban is tapad felfele.
de nagy differencia nincsen, ezert biztosan nem fogom a 2.25os gumikat kidobni - csak ha ujat veszek, akkor az is 2.1 lesz hatra. ami nem tudom mikor lesz, mert meg van egy felig meg egy szinte teljesen joelol marad a rron. talan kibirja ezt a harom ralphot.
A schwalbe oldalán nézelõdtem ott próbáltam a dolog nyomára bukkanni, miután a 2.1-es smart sem-em külsõ bütykein kíváncsiságból mértem egyet, maximális nyomáson, és ott 54mm lett, ami a gyári adat. Ebbõl indultam ki.

