Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15858 hozzászólás a témában

#5381
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Sziasztok!Defekt megelõzéssel kapcsolatban szeretném tanácsotokat kérni!Valami használható,a gyakorlatban is bevált módszert keresek outi kerekeim számára.Nagyrészt felütõs defektjeim vannak.A gumiba töltendõ folyadék erre jó?Egyáltalán outiba a magas nyomás miatt ez a cucc beválhat?Aki használt már ilyent outiban és vannak tapasztalati a témában,légyszi ossza meg velem is!Köszi


szerintem jó módszer ha finomítasz a technikádon

ezt tényleg tapasztalatból mondom, mert én nem tudom mit csinálok jól vagy rosszul, de még soha életemben nem volt felütéses defektem, se országutival, se montival, pedig nagyon trehányan kezelem a guminyomást. Vagy csak szerencsém volt, ez sem zárható ki teljesen.

tejet (tufó) amúgy szingós gumiban (tufó) használtam 8 bar környékén, megfogta a nagyobb lyukakat is, de volt amelyik napi szinten kezdett spriccelni, majd megint eltömítette. Vágás, felütés tömítésére szerintem alkalmatlan.

#5382
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 hozzászólás
Eddigi tapasztalataim során a tej a belsõ nélküli rendszereknél jó mert felütéses defektet nem kapsz vele,és tüske szúrás elleni is elég jó.
De a vágás ellen Pl: üveg szilánk stb... nem ér semmit mert az kivágja a köpenyt és szimplán a nyomás miatt kispriccel a tej egy része és a levegõ is kiszökik nem tudja eltömíteni:(:(:(
Mert ha csak felütéses defekted van érdemes lenne elgondolkodni a belsõ nélküli rendszerek.Kb 10 ezer ft
és felütéssel nem lesz bajod montinál 3,5Bár helyet 1,8-2,0Bár közt elég használni és kõ kemény.
Ha csak sima belsõbe rakod a tejet ez inkább a tüskék ellen véd,mert a felütéses defektnél nagyobb a lyuk amit csinálsz a belsõ gumin mint amit el tudna tömíteni a folyadék.

#5383
bchris

bchris

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Sziasztok!Defekt megelõzéssel kapcsolatban szeretném tanácsotokat kérni!Valami használható,a gyakorlatban is bevált módszert keresek outi kerekeim számára.Nagyrészt felütõs defektjeim vannak.A gumiba töltendõ folyadék erre jó?Egyáltalán outiba a magas nyomás miatt ez a cucc beválhat?Aki használt már ilyent outiban és vannak tapasztalati a témában,légyszi ossza meg velem is!Köszi

#5384
kotovics

kotovics

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás

Ralph-ot ugyanilyen belsõvel, tej nélkül használtam, tökéletes lesz.


köszi

#5385
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás

Schwalbe 26x1.5-2.1 SV14A belsõt valaki használt már ezekhez a külsõkhöz:?
Schwalbe Rocket Ron EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Schwalbe Racing Ralf EVO Kevl. Triple Compound 2,25

Joe's Super tejjel feltöltve használnám, csak az a kérdés hogy elég a 2,25 gumihoz a 1,5-2,1 belsõ?


Ralph-ot ugyanilyen belsõvel, tej nélkül használtam, tökéletes lesz.

#5386
Szabii

Szabii

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Van valakinek véleménye errõl a külsõrõl?

Specialized Enduro Pro 26X2.2

#5387
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
max hamarabb leereszt :)

#5388
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
Nyugodtan használhatod!
"Ride today, heal tomorrow"

#5389
kotovics

kotovics

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás
Schwalbe 26x1.5-2.1 SV14A belsõt valaki használt már ezekhez a külsõkhöz:?
Schwalbe Rocket Ron EVO Kevl. Triple Compound 2,25
Schwalbe Racing Ralf EVO Kevl. Triple Compound 2,25

Joe's Super tejjel feltöltve használnám, csak az a kérdés hogy elég a 2,25 gumihoz a 1,5-2,1 belsõ?

#5390
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
Ez ugye hajtogatható?
Még egy hülye kérdésem lenne, hogy egy 1,95-ös(Ignitor) külsõhöz képest mennyivel lenne nagyobb az ellenállása? Nagyon jó árban van csak lehet már nagyon vastag lenne. Ja és mennyi pontosan a súlya, mert nem nem találom sehol?
"Ride today, heal tomorrow"

#5391
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 hozzászólás

annyi, hogy alacsonyabb nyomáson is tart az oldalfala, így nem kell betonra fújni, hogy ne üsd fel, plusz elég jó a defektvédelmük


régebben volt conti sport contactom nem rossz kis külsõ vízes lejtõn is jól tapad,de ha kissé saras pl auto ut széléröl fölhozta akkor bizony tudd csuszni.
Defektáloságra az egyik legjobb szerintem is,már én igaz montin használtam 1.3" os méretben 4 bártol már simán használható volt igaz én 6 báron használtam.
Súly függõ is a dolog.

#5392
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Igen, ezt én is néztem. Legalábbis a Conti-kat. Nem tudom, hogy helyes meglátás e az, hogy mivel benne van ez a védelem, és bár nem tudom mennyire kemény, az mégis adhat egy kis plusz kényelmet, nem? :)


annyi, hogy alacsonyabb nyomáson is tart az oldalfala, így nem kell betonra fújni, hogy ne üsd fel, plusz elég jó a defektvédelmük

#5393
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás

én a párom bringájára vettem 37x622 Contnental country ride puncture protection gumit. Ez a "pajzs" mintás (asszem van másmilyen is).

valóságban olyan 32 mm körül van a szélessége, de elég ballonos. Szerintem jó 2-3 mm-el magasabb, mint a többi általam ismert 37-es gumi.

De amúgy a conti contactoknak elég vastag az oldalfaluk, ezért azokat is 3-3,5 bar nyomáson simán tudod használni ebben a méretben, ami elég kényelmes is.


Igen, ezt én is néztem. Legalábbis a Conti-kat. Nem tudom, hogy helyes meglátás e az, hogy mivel benne van ez a védelem, és bár nem tudom mennyire kemény, az mégis adhat egy kis plusz kényelmet, nem? :)

#5394
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Sziasztok!

Tud valaki olyan gumit mondani ami viszonylag "magas" és 622-35-ös méretben van?
Mivel ennél nagyobb nem megy a felnimbe ezért csak a gumi magasságával tudom a komfortérzetet növelni. :)

Köszi!


én a párom bringájára vettem 37x622 Contnental country ride puncture protection gumit. Ez a "pajzs" mintás (asszem van másmilyen is).

valóságban olyan 32 mm körül van a szélessége, de elég ballonos. Szerintem jó 2-3 mm-el magasabb, mint a többi általam ismert 37-es gumi.

De amúgy a conti contactoknak elég vastag az oldalfaluk, ezért azokat is 3-3,5 bar nyomáson simán tudod használni ebben a méretben, ami elég kényelmes is.

#5395
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás
Sziasztok!

Tud valaki olyan gumit mondani ami viszonylag "magas" és 622-35-ös méretben van?
Mivel ennél nagyobb nem megy a felnimbe ezért csak a gumi magasságával tudom a komfortérzetet növelni. :)

Köszi!

#5396
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

A schwalbe oldalán nézelõdtem ott próbáltam a dolog nyomára bukkanni, miután a 2.1-es smart sem-em külsõ bütykein kíváncsiságból mértem egyet, maximális nyomáson, és ott 54mm lett, ami a gyári adat. Ebbõl indultam ki. :) A wblapon mászkálva találtam rá arra, amit õk szövegesen megadtak gumiszélesség címén, de akkor ezek szerint az egyenértékû azzal, hogy õk hogyan mérnek. :)


nekem még külsõ bütykön méve is vagy 3-4 mm-el keskenyebb a schwalbe gumim

#5397
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás

nem ugy meri - a tomlo reszen maximalis nyomason, amit a gumi elbir. a vekony 2.1es gumi utan rakerdeztem a schwalbenal. a 2.25os nagyjabol hozza a valosagot, a 2.1es kevesbe (legalabbis az enyem). ettol fuggetlenul jobban bejon az elol 2.25 hatul 2.1 kombo. a 2.1es ralphon a mintak is aprobbak, szvsz jobb a kanyartartasa es jobban is tapad felfele.

de nagy differencia nincsen, ezert biztosan nem fogom a 2.25os gumikat kidobni - csak ha ujat veszek, akkor az is 2.1 lesz hatra. ami nem tudom mikor lesz, mert meg van egy felig meg egy szinte teljesen jo :) elol marad a rron. talan kibirja ezt a harom ralphot.


A schwalbe oldalán nézelõdtem ott próbáltam a dolog nyomára bukkanni, miután a 2.1-es smart sem-em külsõ bütykein kíváncsiságból mértem egyet, maximális nyomáson, és ott 54mm lett, ami a gyári adat. Ebbõl indultam ki. :) A wblapon mászkálva találtam rá arra, amit õk szövegesen megadtak gumiszélesség címén, de akkor ezek szerint az egyenértékû azzal, hogy õk hogyan mérnek. :)

#5398
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Az idegesítõ történetemhez annyit, hogy tegnap esett le, hogy a szélességet a schwalbe a gumi oldalsó bütykein méri, amik sok esetben kiállnak az oldalfal vonalából. Így már értelmet nyernek a dolgok. :)


nem ugy meri - a tomlo reszen maximalis nyomason, amit a gumi elbir. a vekony 2.1es gumi utan rakerdeztem a schwalbenal. a 2.25os nagyjabol hozza a valosagot, a 2.1es kevesbe (legalabbis az enyem). ettol fuggetlenul jobban bejon az elol 2.25 hatul 2.1 kombo. a 2.1es ralphon a mintak is aprobbak, szvsz jobb a kanyartartasa es jobban is tapad felfele.

de nagy differencia nincsen, ezert biztosan nem fogom a 2.25os gumikat kidobni - csak ha ujat veszek, akkor az is 2.1 lesz hatra. ami nem tudom mikor lesz, mert meg van egy felig meg egy szinte teljesen jo :) elol marad a rron. talan kibirja ezt a harom ralphot.

#5399
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Az idegesítõ történetemhez annyit, hogy tegnap esett le, hogy a szélességet a schwalbe a gumi oldalsó bütykein méri, amik sok esetben kiállnak az oldalfal vonalából. Így már értelmet nyernek a dolgok. :)

#5400
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Jani, az én boltomba ne gyere, ha lehetséges ;)


Jóban vagyok azzal a boltossal (pedig nem túl sok pénzt költök nála). Cserébe a hülyeségeimért nem hagyom unatkozni télen amikor egy vevõ sincs a boltban, beszélgetek vele órákat.

Melyik a boltod? :)


A sebesség mindent megold.