Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5341
Posted 2011. March 04. - 16:58
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A bicajomon 559x19c méretû felni van. Vékony slick gumit szeretnék rátenni.
Vajon mennyire vékonyat tudok rátenni? 1,5 vagy esetleg 1,25 is mehet?
Elõre is köszi a segítséget!
#5342
Posted 2011. March 04. - 16:50
Valakinek nincs pontos adata róla, hogy a Schwalbe Rocket Ron EVO Kevl. Triple Compound 2,25 guminak
pontosan mekkora a kerülete, 2 bár körüli nyomáson? A polar km órám beállításához kellene.
Esetleg valahol nincs errõl egy adatbázis a neten?
Húzz egy vonalat a földre, állítsd rá a kereket szeleppel lefele, told odébb addíg amíg a szelep ismét lent nem lesz és oda huzz egy másik vonalat. A két vonal távolságát írd be.
Én így szoktam és pontos.
Amúgy ha ennyire precíz akarsz lenni, akkor a fentieken kívül még az is befolyásolja a kerületet, hogy milyen felnire teszed, meg mennyire kopott a gumi, de még az is hogy hány kiló vagy és ebböl mennyi jut az elsõ kerékre (mennyire nyomódik be)
#5343
Posted 2011. March 04. - 16:35
pontosan mekkora a kerülete, 2 bár körüli nyomáson? A polar km órám beállításához kellene.
Esetleg valahol nincs errõl egy adatbázis a neten?
#5344
Posted 2011. February 28. - 13:06
Leesett fél kiló így a kerekekrõl, és mit mondjak.... sokkal jobb városban mint a land crusier, jobban gyorsul, fordul, gurul
#5345
Posted 2011. February 28. - 11:35
az alacsonyabb ellenállásnak viszont a tapasztalat és pont a fritz tesztek számai mondanak ellent (ahol volt azonos gumi eltérõ méretben mindig a nagyobbank volt jelentõsebb mért gördülési ellenállása).
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5346
Posted 2011. February 28. - 11:29
Milyen elõnyei illetve hátrányai vannak egy 2.25-õs gummernak egy 2.1-essel szemben. Racing Ralphon filózom, és hát az elõbbi olcsób én meg nem vagyok eleresztve. Én minden féle típusú úton tekerek, a nagyon gyökerestõl, a makadámon és a betonon át szóval gyakolratilag elég sokmindenen járok! Eddig 2.0-ás Huchinson pithonom volt fent, elõtte meg régi 1,95-ös meg olykor 2,1-es Z-max, illetve volt egy 2,1-es Conti RaceKingem a szar verzióbol is!
Szóval olvasom a beszámolókban hogy a jók közül sokan mennek 2,25-össel kiváncsi lennék miért?!
Mivel ballonosabb mint a 2.1-es ezért picit alacsonyabb nyomáson is tudod használni, így kényelmesebb, jobban tapad... Nehezebb felütni, és német tesztek szerint kissebb a gördülési ellenálása. A szélessége miatt talán picit stabilabb is.
Én tuti a 2.25öst venném(azt is vettem:-)
#5347
Posted 2011. February 27. - 22:52
Szóval olvasom a beszámolókban hogy a jók közül sokan mennek 2,25-össel kiváncsi lennék miért?!
#5348
Posted 2011. February 26. - 23:31
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#5349
Posted 2011. February 26. - 23:26
Köszönöm.Itt olvasgass: ETRTO | Hrek, jdonsgok
Olvasgatom, olvasgatom....,de még jobban összezavarodtam.:-))
Ezek a negyedek, harmadok, egynyolcadok.....bábeli zûrzavar.
#5350
Posted 2011. February 26. - 22:44
#5351
Posted 2011. February 26. - 22:32
nem teljesen világos, a 700x23C és a 622x23 közti különbség a kérdés?
hacsak nem ugyan olyan márkájú, típusú, gyártási sorozatú gumit mérsz össze akkor nem lesz ugyan akkora a szélességük.
a C-t tartalmazó méretezés meg csak egy másféle jelölés szabványt jelöl.
Na ...Én vagyok bamba... Tehát van két garnitúra gumim, az egyik Barum 622x25 a másik Continentál 622x25 C, de a Continentál
sokkal de sokkal vékonyabb mint a Barum, azt gondoltam a C-jelzés a különbség miértje.
Azt tudom, hogy a 700x? és a 622x? ugyan az a méret......a Barumra mind a két érték fel van tüntetve a 700x25 és a 622x25 is.
Bocs ha nem nagyon vagyok érthetõ, de kezdõ vagyok ezen a téren.:-))
#5352
Posted 2011. February 26. - 22:01
hacsak nem ugyan olyan márkájú, típusú, gyártási sorozatú gumit mérsz össze akkor nem lesz ugyan akkora a szélességük.
a C-t tartalmazó méretezés meg csak egy másféle jelölés szabványt jelöl.
#5353
Posted 2011. February 26. - 21:53
A méret után mit jelent a C betû...Mert van két garnitúra 622-23 gumim és ugyan azon a felnin sokkal vékonyabb a C-jelû.
#5354
Posted 2011. February 26. - 19:22
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5355
Posted 2011. February 26. - 10:05
Arra pont elég volt hogy a célba be éjek vele,egyszer leenged ujra fujod már el is enged a ragasztás versenyre gyors megoldásnak jó de másra szerintem nem
#5356
Posted 2011. February 26. - 00:33
Egy ilyet: Park Tool Co. GP-2 : Super Patch Kit : Tube & Tire kezdtem használni két éve, pár sikeres de két sikertelen ragasztás után visszatértem a ragasztóshoz. Az egyik kudarc 10 fok © alatt volt. Mintha nem lényegülne annyira egybe a belsõvel, mint a vulkanizált gumi. Ideális körülmények közt gyorsabb, mint várni 1-2 percet, más elõnyét nem látom.Van valakinek tapasztalata a BBB öntapadó folttal ? BTL-31 tömlõjavító készlet "LeakFix" ragasztó | BTL-31 LEAKFIX | SZERSZÁMOK | KIEGÉSZÍTÕK | BBB | Pacific Cycles Kft.
Olyan hihetetlen számomra, hogy nem kell bekenni a vulkanizáló folyadékkal.
Megbízható lehet ?
#5357
Posted 2011. February 25. - 22:26
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5358
Posted 2011. February 25. - 22:19
Olyan hihetetlen számomra, hogy nem kell bekenni a vulkanizáló folyadékkal.
Megbízható lehet ?
#5359
Posted 2011. February 24. - 20:02
A sebesség mindent megold.
#5360
Posted 2011. February 24. - 19:43
15-õs felnibe nem lesz jó a 37 széles gumi?