Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5281
Írta 2011. március 19. - 22:06

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5282
Írta 2011. március 19. - 21:58

A tanácsotokat szeretném kérni gumi-választásban:
Az Author Kinetic-emen akarom lecserélni a gyári külsõket.
Leginkább erdõben használom, de az odajutás is kb 8-10 km.
A sártûrés nem fontos és nem vagyok különösen hárklis a súlyra.
Átnéztem pár webshop-ot és tesztet, hogy kellõképpen összezavarodjak...

Ezeket szúrtam ki:
Schwalbe Smart Sam
Hutchinson Iguana
Hutchinson Toro
Árban jó lenne 5e/db alatt maradni.
Mit ajánlanátok?
#5283
Írta 2011. március 19. - 16:47

Köszi a vásárlási tippet. Átnéztem, ennyiért már tényleg megéri. Akkor csak megint az van, hogy kis országunkban ez is drágább.
itthoni javasolt kisker árat hasonlitotok netes árhoz.
ezt sose értem....
ott van a linken, evp (német javasolt kisker ár) 46 eur. számold át forintra. boltban ott is annyi mint nálunk boltban. (ha van pár százalék eltérés az két dologból adódik, az árfolyamok ingadozásából és a 6%-kal alacsonyabb áfából)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5284
Írta 2011. március 18. - 19:13


#5285
Írta 2011. március 18. - 16:32

Áhá! Köszi!van benne egy kevlar [Vectran] defektvedelem, meg SnakeSkin oldalfal a kicsipodeses ellen. a ketto egyutt a DD.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#5286
Írta 2011. március 18. - 16:26

Használható, ez tulajdonképpen a belsõvel használatos verzió - csak fejlesztgettek rajta egy kicsit, hogy UST-s gumiként is megállja a helyét. A 2010-es "sima" EVO verziót egyébként úgy tudom, szintén jól lehetett használni UST felnin lötyivel, tavaly egy norvég sráccal beszélgettem is errõl a Salzkammergut Trophy utáni napon, aki történetesen (állítása szerint) így ment végig a 211 km-es szakaszon. 2.1-es RRalph evo + lötyi (a felnije meg Mavic Crossmax SLR volt). Na, én adtam neki pumpát... :->
Ugyan ezt a kombót használom tavaly óta, minden gond nélkül.
#5287
Írta 2011. március 18. - 16:05

A Double Defense-es Schwalbe az miben más mint a sima?
Mármint értem én, hogy defekt védelem, de pontosan mi a technikai tartalma ennek?
van benne egy kevlar [Vectran] defektvedelem, meg SnakeSkin oldalfal a kicsipodeses ellen. a ketto egyutt a DD.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5288
Írta 2011. március 18. - 15:52

Köszi a vásárlási tippet. Átnéztem, ennyiért már tényleg megéri. Akkor csak megint az van, hogy kis országunkban ez is drágább.
A TL Ready használható hagyományosan sima belsõvel is? Gondolom igen.
Használható, ez tulajdonképpen a belsõvel használatos verzió - csak fejlesztgettek rajta egy kicsit, hogy UST-s gumiként is megállja a helyét. A 2010-es "sima" EVO verziót egyébként úgy tudom, szintén jól lehetett használni UST felnin lötyivel, tavaly egy norvég sráccal beszélgettem is errõl a Salzkammergut Trophy utáni napon, aki történetesen (állítása szerint) így ment végig a 211 km-es szakaszon. 2.1-es RRalph evo + lötyi (a felnije meg Mavic Crossmax SLR volt). Na, én adtam neki pumpát... :->
#5289
Írta 2011. március 18. - 15:28

Mármint értem én, hogy defekt védelem, de pontosan mi a technikai tartalma ennek?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#5290
Írta 2011. március 18. - 15:11

A TL Ready használható hagyományosan sima belsõvel is? Gondolom igen.
#5291
Írta 2011. március 18. - 14:48

Szerintetek egy halandónak megéri a Scwalbe EVO gumijait megvenni a Performance ellenében?
Egy Racing Ralph esetében 6e a különbség. 15e-ért autóra veszek gumit, kicsit elszaladtak ezek az árak.
Én úgy gondol nem éri meg, de lehet tévedek. Ki mit mond erre?
Apróban szokott lenni viszonylag olcsón 16000/pár körül, sztem annyit megér.
#5292
Írta 2011. március 18. - 13:48

Szerintetek egy halandónak megéri a Scwalbe EVO gumijait megvenni a Performance ellenében?
Egy Racing Ralph esetében 6e a különbség. 15e-ért autóra veszek gumit, kicsit elszaladtak ezek az árak.
Én úgy gondol nem éri meg, de lehet tévedek. Ki mit mond erre?
Evo tartósabb, Performance külsõ erõsen köves szakaszon könnyebben szakad. Határon kívül lehet olcsóbban is hozzájutni (de biztos van ennél még olcsóbban is): BIKE-MAILORDER.DE - Reifen 26 - Schwalbe Racing Ralph falt Evo - Pacestar 2011
Ez a 2011-es modell, ami tubeless ready, vagyis UST felnivel és lötyivel akár belsõ nélkül is használható, mondjuk maratonozni.
Edit:
http://www.bike-disc...5-tl-ready.html
...vagy ennél is olcsóbban, ez így már 6600 HUF: http://www.bike-disc...5-tl-ready.html
#5293
Írta 2011. március 18. - 13:38

Egy Racing Ralph esetében 6e a különbség. 15e-ért autóra veszek gumit, kicsit elszaladtak ezek az árak.
Én úgy gondol nem éri meg, de lehet tévedek. Ki mit mond erre?
#5294
Írta 2011. március 17. - 18:01

Elõre is köszi.
#5295
Írta 2011. március 15. - 11:42

Tigger:
yep... confirmed by Schwalbe.
OEM only tires based on the original Racing Ralph pattern but branded with the new name.
Scott es Cube szereli. a Cube-nal szoktak lenni erdekes dolgok leginkabb.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5296
Írta 2011. március 14. - 22:10

I'm Specialized.
#5297
Írta 2011. március 14. - 14:12


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5298
Írta 2011. március 12. - 22:29

#5299
Írta 2011. március 12. - 22:02

mert mindenféle erõlködés nélkül fel kéne mennie az elsõ peremnek.
#5300
Írta 2011. március 12. - 21:26

Ha kézzel nem tudja felrakni az egyik oldalt akkor esélytelen, hogy a másikat majd feltegye gumiLESZEDÕvel.
no jó, az egyik oldalnak tényleg tuti kéne mennie (profiknak meg mindenhogyan, le és fel is)
de a leszedõ, az egyben feltevõ is, csak hülyén hangazan a a gumi fel-le-szedõ-tevõ
