Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5221
Írta 2011. március 31. - 11:13

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5222
Írta 2011. március 31. - 09:09

#5223
Írta 2011. március 31. - 07:45

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5224
Írta 2011. március 30. - 22:05

Légyszíves mondjátok meg nekem hogy ezt a gumit mikor gyártották SCHWALBE MARATHON HS368 KÜLSÕ - Bringa Butik Webáruház
#5225
Írta 2011. március 30. - 20:37

Addig amíg ki nem szakad.Hülye kérdés, de egy gumi meddig használható? A bütykök kissé eltûntek, de teljesen jól tart, az a kérdés, hogy nem-e veszélyes úgy menni vele, hogy a közepén gyakorlatilag már a köpenyen fut, mint valami semi-slick.

A sebesség mindent megold.
#5226
Írta 2011. március 30. - 19:43


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#5227
Írta 2011. március 30. - 09:54

schwalbe nobby nic-racing raplh kombó maratonra 2,25ös méretben megfelelõ,vagy már kicsit széles?viszonyítási alapként eddig 2,2es race kinggel mentem,az nálam EDDIG az etalon
szerintem teljesen jó, amíg belefért akeretbe én is azt használtam
fullira most hátra gondolkodom a 2,1-es rr-on. de merevre megéri a 2,25-ös a plusz komfort miatt. még annak is elég csekély a súlytöbblete is meg az ellenállása is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5228
Írta 2011. március 29. - 23:05

schwalbe nobby nic-racing raplh kombó maratonra 2,25ös méretben megfelelõ,vagy már kicsit széles?viszonyítási alapként eddig 2,2es race kinggel mentem,az nálam EDDIG az etalon
Parti András is 2,25-el megy, elõl legalábbis tuti.Ha neki jó..
#5229
Írta 2011. március 29. - 22:56

#5230
Írta 2011. március 29. - 17:28

ha bírod az angolt:
Continental Bicycle -Whats the big deal about Black Chili?
röviden: 26%-kal alacsonyabb gördülési ellenállás, 30%-kal nagyobb tapadás, 5%-kal hosszabb élettartam. állítólag.
egy nanométeres szintetikus gumiréteg a külsõn, az írás szerint gyorsabban lereagálja a gumi a deformációkat és a kötések miatt erõsebb a külsõ szerkezete, szóval strapabíróbb a mechanikai hatásokkal szemben.
ez a pr szöveg, nekem nem volt úgyhogy nem tudom mennyit érezni belõle
Köszönöm
#5231
Írta 2011. március 29. - 10:18

Tudtommal a hajtógatást csak azért találták ki hogy könnyebb legyen szállítani a gumikat, esetleg hátizsákban is akár. Felszerelésnél a hajtógatósra jobban oda kell figyelni, be kell õket igazítani, kis nyomáson masszírozni, mert pl a Conti race kingjeim szeretnek kóvályogni. Drótperemest is kell kicsit igazgatni, de jóval kevesebbet.
es konnyebb

#5232
Írta 2011. március 29. - 09:26

Continental Bicycle -Whats the big deal about Black Chili?
röviden: 26%-kal alacsonyabb gördülési ellenállás, 30%-kal nagyobb tapadás, 5%-kal hosszabb élettartam. állítólag.
egy nanométeres szintetikus gumiréteg a külsõn, az írás szerint gyorsabban lereagálja a gumi a deformációkat és a kötések miatt erõsebb a külsõ szerkezete, szóval strapabíróbb a mechanikai hatásokkal szemben.
ez a pr szöveg, nekem nem volt úgyhogy nem tudom mennyit érezni belõle

#5233
Írta 2011. március 29. - 08:23

nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy Continentalnál mi ez a black chili keverék? ez pontosan mit takar és miért jó?
#5234
Írta 2011. március 29. - 08:21

Sziasztok!
Mi a különbség a hajtogatós és a drótperemes külsõ között? A súlybeli különbség ok, de vannak hátrányai, elõnyei egyiknek és a másiknak?
Tudtommal a hajtógatást csak azért találták ki hogy könnyebb legyen szállítani a gumikat, esetleg hátizsákban is akár. Felszerelésnél a hajtógatósra jobban oda kell figyelni, be kell õket igazítani, kis nyomáson masszírozni, mert pl a Conti race kingjeim szeretnek kóvályogni. Drótperemest is kell kicsit igazgatni, de jóval kevesebbet.
#5235
Írta 2011. március 28. - 20:14

Mi a különbség a hajtogatós és a drótperemes külsõ között? A súlybeli különbség ok, de vannak hátrányai, elõnyei egyiknek és a másiknak?
#5236
Írta 2011. március 26. - 09:57

sárban a nic szar lesz. rocket ron ránézve esetleg jó lehet, de nem próbáltam.
ami jó -és nem echte sárgumi, orbitális dágványba persz ez sem jó- az a jimi széria. big jimet vagy king jimet még lehet kapni, drótóst meg gagyi anyagút, de sarazni jó. és legalább nem drága.
a rocket ronnal alacsonyabbak a butykok, de konnyebben tisztul. nem sargumi, de azert rossznak nem mondanam... ami szar az a ralph elol. ha az eltomodik, olyan lesz, mintha jegen tekernel. volt olyan hely, ahol fuvon kellett lejonnom, mert folyamatosan ki akart menni az eleje.
ilyet nem tapasztaltam sem a nicel, sem a ronnal.
#5237
Írta 2011. március 26. - 09:25

Légyszíves ajánljatok nekem kopásálló aszfaltgumit 26os méretben!
Elõre is köszönöm.
Nagyon sokat kipróbáltam, de messze, messze a legjobb a Scwalbe Marathon Racer. Igaz az 1.7-esnek hazudott 1.5-ös, s eleve gyûlölöm a márkát, de sajnos el kell ismernem, hogy verte a többit. Gyors, tapad, tartós, fényvisszaverõ az oldala, s országútis sorból sem szakadok ki montival edzésen, mi kell még? Az árát nem fogod komálni, de valamit valamiért. A 3. téli szezont tolom végig vele (15e km), s lassan cserélni kellene. Ja, defekt nem volt.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#5238
Írta 2011. március 26. - 09:20

Légyszíves ajánljatok nekem kopásálló aszfaltgumit 26os méretben!
Elõre is köszönöm.
nekem leginább a contikkal van tapasztalatom az elmúlt évben
volt 2 conti contact, az egik 9 a másik kb. 10 ezer kilcsit ment el
most van egy conti city contact, abban úgy 7000 km van, és egyáltalán nem vagy alig látszik még rajta kopás, szerintem akár újabb 7 ezret is el fog menni
#5239
Írta 2011. március 25. - 22:01

Elõre is köszönöm.
#5240
Írta 2011. március 23. - 21:50

Az egy rohadt jó kompriomisszum, szerintem ha a mostani 1,5-ös conti city contactom elfogy, akkor azt veszek.
Azért mert pont annyivval szélesebb és ballonosabb, hogy kényelmes legyen, viszont van benne kevlár defektvédelem, de nincsen erõsített oldalfala a dinamóhoz, így csak 500 gramm.