Légyszíves mondjátok meg nekem hogy ezt a gumit mikor gyártották SCHWALBE MARATHON HS368 KÜLSÕ - Bringa Butik Webáruház
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5201
Írta 2011. március 30. - 22:05
#5202
Írta 2011. március 30. - 20:37
Addig amíg ki nem szakad.Hülye kérdés, de egy gumi meddig használható? A bütykök kissé eltûntek, de teljesen jól tart, az a kérdés, hogy nem-e veszélyes úgy menni vele, hogy a közepén gyakorlatilag már a köpenyen fut, mint valami semi-slick.
A sebesség mindent megold.
#5203
Írta 2011. március 30. - 19:43
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5204
Írta 2011. március 30. - 09:54
schwalbe nobby nic-racing raplh kombó maratonra 2,25ös méretben megfelelõ,vagy már kicsit széles?viszonyítási alapként eddig 2,2es race kinggel mentem,az nálam EDDIG az etalon
szerintem teljesen jó, amíg belefért akeretbe én is azt használtam
fullira most hátra gondolkodom a 2,1-es rr-on. de merevre megéri a 2,25-ös a plusz komfort miatt. még annak is elég csekély a súlytöbblete is meg az ellenállása is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5205
Írta 2011. március 29. - 23:05
schwalbe nobby nic-racing raplh kombó maratonra 2,25ös méretben megfelelõ,vagy már kicsit széles?viszonyítási alapként eddig 2,2es race kinggel mentem,az nálam EDDIG az etalon
Parti András is 2,25-el megy, elõl legalábbis tuti.Ha neki jó..
#5206
Írta 2011. március 29. - 22:56
#5207
Írta 2011. március 29. - 17:28
ha bírod az angolt:
Continental Bicycle -Whats the big deal about Black Chili?
röviden: 26%-kal alacsonyabb gördülési ellenállás, 30%-kal nagyobb tapadás, 5%-kal hosszabb élettartam. állítólag.
egy nanométeres szintetikus gumiréteg a külsõn, az írás szerint gyorsabban lereagálja a gumi a deformációkat és a kötések miatt erõsebb a külsõ szerkezete, szóval strapabíróbb a mechanikai hatásokkal szemben.
ez a pr szöveg, nekem nem volt úgyhogy nem tudom mennyit érezni belõle
Köszönöm
#5208
Írta 2011. március 29. - 10:18
Tudtommal a hajtógatást csak azért találták ki hogy könnyebb legyen szállítani a gumikat, esetleg hátizsákban is akár. Felszerelésnél a hajtógatósra jobban oda kell figyelni, be kell õket igazítani, kis nyomáson masszírozni, mert pl a Conti race kingjeim szeretnek kóvályogni. Drótperemest is kell kicsit igazgatni, de jóval kevesebbet.
es konnyebb szvsz inkabb ez. legalabbis en eleg ritkan viszek magammal potkulsot egy turara.
#5209
Írta 2011. március 29. - 09:26
Continental Bicycle -Whats the big deal about Black Chili?
röviden: 26%-kal alacsonyabb gördülési ellenállás, 30%-kal nagyobb tapadás, 5%-kal hosszabb élettartam. állítólag.
egy nanométeres szintetikus gumiréteg a külsõn, az írás szerint gyorsabban lereagálja a gumi a deformációkat és a kötések miatt erõsebb a külsõ szerkezete, szóval strapabíróbb a mechanikai hatásokkal szemben.
ez a pr szöveg, nekem nem volt úgyhogy nem tudom mennyit érezni belõle
#5210
Írta 2011. március 29. - 08:23
nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy Continentalnál mi ez a black chili keverék? ez pontosan mit takar és miért jó?
#5211
Írta 2011. március 29. - 08:21
Sziasztok!
Mi a különbség a hajtogatós és a drótperemes külsõ között? A súlybeli különbség ok, de vannak hátrányai, elõnyei egyiknek és a másiknak?
Tudtommal a hajtógatást csak azért találták ki hogy könnyebb legyen szállítani a gumikat, esetleg hátizsákban is akár. Felszerelésnél a hajtógatósra jobban oda kell figyelni, be kell õket igazítani, kis nyomáson masszírozni, mert pl a Conti race kingjeim szeretnek kóvályogni. Drótperemest is kell kicsit igazgatni, de jóval kevesebbet.
#5212
Írta 2011. március 28. - 20:14
Mi a különbség a hajtogatós és a drótperemes külsõ között? A súlybeli különbség ok, de vannak hátrányai, elõnyei egyiknek és a másiknak?
#5213
Írta 2011. március 26. - 09:57
sárban a nic szar lesz. rocket ron ránézve esetleg jó lehet, de nem próbáltam.
ami jó -és nem echte sárgumi, orbitális dágványba persz ez sem jó- az a jimi széria. big jimet vagy king jimet még lehet kapni, drótóst meg gagyi anyagút, de sarazni jó. és legalább nem drága.
a rocket ronnal alacsonyabbak a butykok, de konnyebben tisztul. nem sargumi, de azert rossznak nem mondanam... ami szar az a ralph elol. ha az eltomodik, olyan lesz, mintha jegen tekernel. volt olyan hely, ahol fuvon kellett lejonnom, mert folyamatosan ki akart menni az eleje.
ilyet nem tapasztaltam sem a nicel, sem a ronnal.
#5214
Írta 2011. március 26. - 09:25
Légyszíves ajánljatok nekem kopásálló aszfaltgumit 26os méretben!
Elõre is köszönöm.
Nagyon sokat kipróbáltam, de messze, messze a legjobb a Scwalbe Marathon Racer. Igaz az 1.7-esnek hazudott 1.5-ös, s eleve gyûlölöm a márkát, de sajnos el kell ismernem, hogy verte a többit. Gyors, tapad, tartós, fényvisszaverõ az oldala, s országútis sorból sem szakadok ki montival edzésen, mi kell még? Az árát nem fogod komálni, de valamit valamiért. A 3. téli szezont tolom végig vele (15e km), s lassan cserélni kellene. Ja, defekt nem volt.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5215
Írta 2011. március 26. - 09:20
Légyszíves ajánljatok nekem kopásálló aszfaltgumit 26os méretben!
Elõre is köszönöm.
nekem leginább a contikkal van tapasztalatom az elmúlt évben
volt 2 conti contact, az egik 9 a másik kb. 10 ezer kilcsit ment el
most van egy conti city contact, abban úgy 7000 km van, és egyáltalán nem vagy alig látszik még rajta kopás, szerintem akár újabb 7 ezret is el fog menni
#5216
Írta 2011. március 25. - 22:01
Elõre is köszönöm.
#5217
Írta 2011. március 23. - 21:50
Az egy rohadt jó kompriomisszum, szerintem ha a mostani 1,5-ös conti city contactom elfogy, akkor azt veszek.
Azért mert pont annyivval szélesebb és ballonosabb, hogy kényelmes legyen, viszont van benne kevlár defektvédelem, de nincsen erõsített oldalfala a dinamóhoz, így csak 500 gramm.
#5218
Írta 2011. március 23. - 16:15
Amúgy ha defekt védelem, akkor nézegesd a Schwalbe Double Defense-es abroncsait. Nekem Racing Ralph van, annak elég alacsony a gördülési ellenállása. Bár terep gumi, nem pusztulok el aszfalton sem. Persze csak aszfaltra nem való.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#5219
Írta 2011. március 23. - 16:00
Lenne még egy kérdésem.80kg-os súlyommal számít-e hogy milyen súlyú külsõt veszek.
#5220
Írta 2011. március 23. - 14:12
Mert a mérettábla szerint a 25mm széles felnimhez minimum 44mm széles külsõt kell vennem.
többen megerõsítették, hogy azt a mérettáblát csak 20mm-es felni alatt kell komolyan venni.