Ok, csak valaki írta és felmerült. Kipróbálok egy elöl-hátul 2 bart fel is, le is valami ütõsebb pályán. Legfeljebb az elsõt felütöm (és meglátom mennyire fog az SPD)
A láncot egy ideje a középsõ lánckerékre rakom lefelé, azóta még nem esett le.
Én aggódtam, és eddig nem mertem alacsonyabb nyomással menni, de pont a lentiek alapján felbátorodtam, és elöl/hátul 2 báron tekertem ma egyet (819-es felni, 2,1-es UST-s NN, merev faru bringa).
Semmi odaverés nem volt, pedig elég sziklás részen is voltam és nem óvatoskodtam. Igazuk lehet ezeknek a srácoknak

Tapasztalatok (ugyanez a gumi 2,3-2,5 barhoz képest):
- aszfalton nem éreztem különbséget (kivéve a kátyúknál, azokon simábban átment)
- köves részen határozottan simábban és könnyebben gurul
- füves részen szintén jobbnak éreztem
- süppedõs murva mintha kicsit még jobban visszafogná
Összességében jó volt, így marad